Ағылшын тілі, орыс тілі мен әдебиеті пәні бірлестігінің 2022 – 2023 оқу жылдыӊ І жартыжылдық есебі.
Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы:Тілдік дағдыларды дамыту әдістері арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру
Мақсаты:
Орыс және ағылшын тілі сабақтарында тілдік дағдыларды дамыту әдістері арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру бойынша әдістемелік бағыттарды қарастыру, өзара тәжірибе алмасу.
Ағылшын тілі, орыс тілі және әдебиеті пәні қоғамдық-гуманитарлық және жаратылыстану-математикалық бағытта жұмыс жасайды.
Орыс тілі мен әдебиет піні бірлестіктің құрамында 9 мұғалім жұмыс істейді. Бәрі жоғары білімді.
№ | Мұғалімнің аты-жөні | Білімі | Санаты |
1 | Баркинхоева Лейла Дзаудиновна | ДПИ, 1989, орыс тілі және әдебиет | Жоғары |
2 | Маслова Светлана Васильевна | ТарМУ, 2004, орыс тілі және әдебиет | «педагог-зерттеуші» |
3 | Буланова Наталья Викторовна | КирГУ, 2008, орыс тілі және әдебиет | «педагог-сарапшы» |
4 | Тусипбекова Мадина Туменбаевна | ҚарМУ 2007 орыс тілі және әдебиет | «педагог-сарапшы» |
5 | Конурбаев Серикбай Дуйсембаевич | ДПИ, 1996, орыс тілі және әдебиет | «педагог-сарапшы» |
6 | Мавлюдова София Умаровна | КирМУ, 2015, орыс тілі және әдебиет | санаты жоқ |
7 | Комплешева Анжела Александровна | ТарМУ, 2021, орыс тілі және әдебиет | санаты жоқ |
8 | Беккулова Айжан Аскаркызы | ТарГУ, 2022, орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау/ №6В01706 | санаты жоқ |
9 | Ташенова Асемгуль Кудайбергенова | Халықтар достығы университеті, орыс тілі мен әдебиет / BD 00022217515 | санаты жоқ |
2022-2023 о.ж. әдістемелік бірлестік жоспары бойынша жұмыс атқаруда.
Жаңа оқу жылының басында барлық мұғалім күнтізбелік жоспарын құрып, бекітіп, сол бойынша жұмыс жүргізуде.
2022-2023оқу жылында бірлестік мүшелері мектепішілік, аудандық, республикалық, халқаралық көлемде ұйымдастырылған іс –шараларға және қашықтық олимпиадаларға қатысты.
Атқарған жұмыстар:
Тамыз айында 2022ж. Тусипбекова М.Т. «Развитие предметных компетенций учителей русского языка и литературы в освоении сложных тем в 5-9 классах» тақырыбында 80 академиалық сағат көлемінде оқу курсын оқып сертификатқа ие болды / № 0565507
Орыс тілі бірлестігі 5-қыркүйек күні «Тіл мерекесіне» орай ұйымдастырылған концерттік бағдарламасына қатысты. Мемлекеттік тілді дәріптейтін өлеңдер оқылып, патриоттық сезімдерді оятатын әндер, орыс халқының биі орындалды. Бағдарламаға жауапты ұстаздар жақсы дайындық пен жауапкершілікпен өткізді.
Жоспар бойынша 07.11-30.11.2022-2023 о.ж. пәндік айлық өтті. Пәндік айлық кезінде ашық сабақтар және сыныптан тыс жұмыстар өткізілді. Барлық іс-шаралар жақсы деңгейінде өткізілді.
Айлық кезінде 5-11 қазақ-орыс сынып оқушыларынан орыс тілінен қималар алынды. Жазба жұмыстар тексеріліп, әр мұғалім тарапынан талдау жасалынды. Ортақ көрсеткіштер қорытылып, кестеге енгізілді.
Мұғалімдер және оқушылар олимпиадаларға белсене қатысты:
№ | Оқушының аты-жөні | Пәні | Сыныбы | Олимпиаданын атауы | Түрі | Марапаттау түрі | Мұғалімі |
1 | Карпова Виктория | Орыс тілі | 11 «В» | «КИО» | қашықтық | II дәрежелі диплом | Буланова Н.В. |
2 | Карпова Виктория | Орыс тілі | 11 «В» | «КИО» | қашықтық | Мадақтама, 1 орын | Буланова Н.В. |
3 | Карпова Виктория | Орыс тілі | 11 «В» | «КИО» | қашықтық | Мадақтама, 2 орын | Буланова Н.В. |
4 | Сергей Гусев | Орыс тілі | 11 «Б» | «КИО» | қашықтық | Мадақтама, 3 орын | Буланова Н.В. |
5 | Расулова Зелиха | Орыс тілі | 11 «Б» | «КИО» | қашықтық | Мадақтама, 1 орын | Буланова Н.В. |
6 | Сергей Гусев | Орыс әдебиеті | 11 «Б» | «КИО» | қашықтық | Мадақтама, 1 орын | Буланова Н.В. |
7 | Карпова Виктория | Орыс әдебиеті | 11 «В» | «КИО» | қашықтық | Мадақтама, 2 орын | Буланова Н.В. |
8 | Расулова Зелиха | Орыс әдебиеті | 11 «Б» | «КИО» | қашықтық | Мадақтама, 2 орын | Буланова Н.В. |
Мұғалімдердің жетістіктері
№ | Мұғалімнің аты-жөні | Олимпиаданың атауы | Олимпиаданың түрі | Марапат тауы |
1 | Буланова Н.В. | «Педстарт» | қашықтық | II дәрежелі диплом |
2 | Тусипбекова М.Т. | «Педагогикалық идеалар панорамасы» аймақтық байқау | қашықтық | Диплом 3 орын |
Білім сапасы:
- орыс тілі пәні - 67%,
- орыс тілі және әдебиеті – 65%,
- орыс әдебиеті – 61%
2022-2023 о.ж. салыстыру бойынша орыс тілі және орыс әдебиет пәні білім сапасы I тоқсанмен салыстырғанда білім сапасы 2-3 % көрсеткішісі көтерілді.
Оқушылардың пән бойынша білім сапасының көрсеткішісі
№ | Мұғалімнің аты-жөні | барлығы | «4» пен «5» | білім сапасы | үлгерімі | барлығы | «4» пен «5» | білім сапасы | үлгерімі | барлығы | «4» пен «5» | білім сапасы | үлгерімі |
пәні | орыс тілі мен әдебиет | орыс тілі | орыс әдебиет | ||||||||||
1 | Баркинхоева Л.Д. | 85 | 51 | 60% | 100 | 86 | 53 | 62% | 100 | ||||
2 | Беккулова А.А. | 55 | 39 | 71% | 100 | 59 | 45 | 76% | 100 | ||||
3 | Буланова Н.В. | 90 | 53 | 59% | 100 | 90 | 57 | 63% | 100 | ||||
4 | Комплешева А.А. | 18 | 14 | 78% | 100 | 64 | 38 | 59% | 100 | 64 | 38 | 59% | 100 |
5 | Конурбаев С.Д. | 140 | 85 | 61% | 100 | ||||||||
6 | Мавлюдова С.У. | 96 | 70 | 73% | 100 | ||||||||
7 | Маслова С.В. | 83 | 47 | 57% | 100 | 83 | 45 | 54% | 100 | ||||
8 | Ташенова А.К. | 37 | 18 | 49% | 100 | 50 | 27 | 55% | 100 | 50 | 29 | 58% | 100 |
9 | Тусипбекова М.Т. | 68 | 49 | 72% | 100 | 72 | 40 | 56% | 100 | 72 | 40 | 56% | 100 |
жалпы б/ с | 65% | 67% | 61% |
2022-2023 бірінші оқу жартыжылдықтағы мұғалімдердің қызметін
бақылау мониторинг көрсеткішісі
№ | Мұғалімнің аты-жөні | пәні | жүктемесі | Ұпай саны | деңгейі |
1 | Баркинхоева Л.Д. | Орыс тілі/ әдебиет | 20 | 300 | оптималдық |
2 | Тусипбекова М.Т. | Орыс тілі/ әдебиет | 24 | 310 | оптималдық |
3 | Буланова Н.В. | Орыс тілі/ әдебиет | 21 | 310 | оптималдық |
4 | Маслова С.В. | Орыс тілі/ әдебиет | 20 | 300 | оптималдық |
5 | Беккулова А.А. | Орыс тілі/ әдебиет | 16 | 200 | мүмкін |
6 | Комплешева А.А. | Орыс тілі/ әдебиет | 18 | 200 | мүмкін |
7 | Ташенова А.К. | Орыс тілі/ әдебиет | 16 | 200 | мүмкін |
8 | Конурбаев С.Д. | Орыс тілі/ әдебиет | 20 | 180 | мүмкін |
9 | Мавлюдова С.У. | Орыс тілі | 15 | 180 | мүмкін |
Ұсыныстар:
1. 2022-2023 о.ж. І жартылдықта төмен білім сапа көрсеткен сыныптармен пән бойынша косымша және терең оқытуың жалғастыру;
2. Пәндік олимпиадаларға оқушылардың қатысуы қадағылау;
3. Мұғалімдер түрлі пәндік олимпиадаларға қатысуын қадағалау;
4. Орыс тіліндегі емле ережелерін қайталау;
5. Теориялық материал бойынша қосымша түсіндіру жұмыстарын жүргізу;
6. Оқушылардың зейінділігі мен тыныс белгілерін дамыту;
7. Мәтіндермен жұмыс жасау арқылы оқу сауаттылығын дамыту;
8. Емле және грамматика бойынша тақырыптарды бекіту.