Төле би атындағы шағын орталықты орта мектебі ағылшын тілі пәні бойынша мұғалімдердің сапалық құрамы туралы мәлімет, 2021 - 2022 о.ж.
Төле би атындағы шағын орталықты орта мектебі ағылшын тілі пәні
бойынша мұғалімдердің сапалық құрамы туралы мәлімет,
2021 - 2022 о.ж.
№ | Мұғалімнің аты-жөні | Туған жылы | Білімі | Оқытылу түрі | Бітірген оқу орны қай жылы мамандығы | Оқу бітірген жылы | Біліктілік санаты | Педагогикалық өтілі | Жасы бойынша | Аттестациядан өткен жылы |
1 | Тазабекова Бұлбұл Сағадилдаевна | 03.10.1966 | жоғары | күндізгі | Жоғары АПИИЯ,1988 ж, неміс және ағылшын тілі | 1988ж | жоғары | 33 | 55 | 2020ж |
2 | Арыстанкулова Гульбану Абдрашевна | 01.02.1965 | жоғары | сыртай | ТарПИ,2016 ж, ағылшын тілі факультеті | 2016ж | педагог-сарапшы | 30 | 56 | 2020ж |
3 | Ақжолова Айгерім Бөрібайқызы | 12.07.1984 | жоғары | сыртай | ТарПИ, 2016 ж, ағылшын тілі факультеті | 2016ж | педагог-сарапшы | 13 | 37 | 2018ж |
4 | Касенова Гульбану Муратовна | 14.07.1987 | жоғары | күндізгі | И. Арабаев атындағы КМУ, 2011 ж, лингвист аудармашы | 2011ж | педагог-модератор | 12 | 34 | 2020ж |
5 | Боранқұл Асие Ерғазықызы | 07.01.1994 | жоғары | сыртай | ТарПИ,2016 ж, ағылшын тілі факультеті | 2016ж | педагог-модератор | 8 | 26 | 2019ж |
6 | Жанбаева Жанат Муратханқызы | 25.12.1992 | жоғары | күндізгі | Орталық Азия университеті 2015ж, екі шет тілі | 2015ж | жоқ | 6 | 28 | -------- |
7 | Рашидова Асли Бахтияровна | 10.09.1992 | жоғары | күндізгі | И. Арабаев атындағы КМУ, 2017 ж, лингвист аудармашы | 2017ж | педагог-модератор | 7 | 29 | 2018ж |
8 | Жуаспай Әнел Зинатқызы | 17.01.1997 | жоғары | күндізгі | М.Х. Дулати атындағы Тараз университеті 2020ж. екі шет тілі | 2020ж | Жоқ | 0 | 23 | --------- |
9 | Нусипбекова Молдир Нурсултановна | 19.07.1981 | жоғары | күндізгі | Институт Тараз.2003ж.Ағылшын тілі пәні мұғалімі | 2003ж | педагог-модератор | 18 | 40 | 2019ж |
10 | Истибаева Марал Муратовна | 06.08.1990 | жоғары | сыртай | Тараз мемлекеттік педагогиқалық университеті,2019ж, екі шет тілі | 2018 | жоқ | 6 | 31 | ------- |