МИ - Дінмұхамед Қонаев атындағы шағын орталықты орта мектебі http://tolebi-konaev.mektebi.kz/ ru МИ - Дінмұхамед Қонаев атындағы шағын орталықты орта мектебі DataLife Engine Математика және информатика пәндер бірлестігінің 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспары http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/731-matematika-zhne-informatika-pnder-brlestgn-2023-2024-ou-zhylyna-arnalan-zhmys-zhospary.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/731-matematika-zhne-informatika-pnder-brlestgn-2023-2024-ou-zhylyna-arnalan-zhmys-zhospary.html Математика және информатика  пәндер бірлестігінің 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс  жоспары
2023 - 2024 о.ж. математика,  информатика пән бірлестігінің әдістемелік тақырыбы:
«Әрбір пән мұғалімінің білім мазмұның жаңарту арқылы кәсіби өсуіне педагогикалық шеберліктерін арттыра отырыптехнологияны жетік меңгеру негізіндежеке тұлға қалыптастыру және білім сапасын  арттыру».
                                                                      
2023-2024 о.ж. математика, информатика пән бірлестігінің мақсаты: 
- Пән мұғалімдерінің кәсіби даму ортасын құру арқылы оқушылардың өздігінен білім алуына мүмкіндік туғызу, техникалық пәндерге бейімділігін қалыптастыруға көмектесу, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. 
2023-2024 о.ж. математика,  информатика пән бірлестігінің міндеттері: 
  • мұғалім мен оқушының бірлескен жұмысын ұйымдастыру;
  • бірлесе отырып аттестацияға дайындалу;
  • оқушылардың алған білімдерін байланыстыра білуін дамыту;
  • оқытудың мемлекеттік стандартына сәйкес бағдарламалар бойынша күнтізбелік-тақырыптық сабақ жоспарларын талдап, қарау;
  • мұғалімдердің шығармашылық ортасын құру;
  • сыныптан тыс жұмыстарды нәтижелі, мәнді өткізу;
  • оқушылардың   математика,  информатика пәндерінен алған білім дерін өмір мен байланыстыра білу қажеттілігін сезіндіру;
  • өз ара сабаққа қатысып, тәжірибе алмасу;
  • қабілетті оқушыларды олимпиадаға дайындау;
  • уақытында оқушылардың дәптерлерін тексеру;
  • жас мамандардың педагогикалық шеберлігін шыңдауына жағдай жасау;
  • оқу-тәрбие жұмыстарын жоспарлап, ұйымдастыру;
  • аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің тізімін жасап, жоспарлау;
  • әкімшілік бақылау, сынақтар, кесінді алуды ұйымдастыру;
  • мектепішілік олимпиада өткізуді ұйымдастыру;
  • оқушылардың ғылыми жобаларға қатысуын қамтамасызету;
  • пән айлығын өткізуді ұйымдастыру;

]]>
Математика және информатика  пәндер бірлестігінің 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс  жоспары
2023 - 2024 о.ж. математика,  информатика пән бірлестігінің әдістемелік тақырыбы:
«Әрбір пән мұғалімінің білім мазмұның жаңарту арқылы кәсіби өсуіне педагогикалық шеберліктерін арттыра отырыптехнологияны жетік меңгеру негізіндежеке тұлға қалыптастыру және білім сапасын  арттыру».
                                                                      
2023-2024 о.ж. математика, информатика пән бірлестігінің мақсаты: 
- Пән мұғалімдерінің кәсіби даму ортасын құру арқылы оқушылардың өздігінен білім алуына мүмкіндік туғызу, техникалық пәндерге бейімділігін қалыптастыруға көмектесу, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. 
2023-2024 о.ж. математика,  информатика пән бірлестігінің міндеттері: 
  • мұғалім мен оқушының бірлескен жұмысын ұйымдастыру;
  • бірлесе отырып аттестацияға дайындалу;
  • оқушылардың алған білімдерін байланыстыра білуін дамыту;
  • оқытудың мемлекеттік стандартына сәйкес бағдарламалар бойынша күнтізбелік-тақырыптық сабақ жоспарларын талдап, қарау;
  • мұғалімдердің шығармашылық ортасын құру;
  • сыныптан тыс жұмыстарды нәтижелі, мәнді өткізу;
  • оқушылардың   математика,  информатика пәндерінен алған білім дерін өмір мен байланыстыра білу қажеттілігін сезіндіру;
  • өз ара сабаққа қатысып, тәжірибе алмасу;
  • қабілетті оқушыларды олимпиадаға дайындау;
  • уақытында оқушылардың дәптерлерін тексеру;
  • жас мамандардың педагогикалық шеберлігін шыңдауына жағдай жасау;
  • оқу-тәрбие жұмыстарын жоспарлап, ұйымдастыру;
  • аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің тізімін жасап, жоспарлау;
  • әкімшілік бақылау, сынақтар, кесінді алуды ұйымдастыру;
  • мектепішілік олимпиада өткізуді ұйымдастыру;
  • оқушылардың ғылыми жобаларға қатысуын қамтамасызету;
  • пән айлығын өткізуді ұйымдастыру;



Жүктеп алу]]>
admin Sat, 27 Jan 2024 02:51:58 +0600
МИ бірлестігінің айлық ашылыу http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/729-mi-brlestgn-ajly-ashylyu.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/729-mi-brlestgn-ajly-ashylyu.html












]]>
admin Mon, 08 Jan 2024 23:43:34 +0600
МИ бірлестігінің жетістіктері http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/730-mi-brlestgn-zhetstkter.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/730-mi-brlestgn-zhetstkter.html






































]]>
admin Mon, 20 Nov 2023 23:45:18 +0600
МИФ бірлестіктің жетістіктері http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/544-mif-brlestkt-zhetstkter.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/544-mif-brlestkt-zhetstkter.html











]]>
admin Sat, 12 Mar 2022 10:03:22 +0600
Математика, физика және информатика бірлестігінің жұмыс жоспары http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/517-matematika-fizika-zhne-informatika-brlestgn-zhmys-zhospary.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/517-matematika-fizika-zhne-informatika-brlestgn-zhmys-zhospary.html Айлықтың өткізілу мерзімі: 17.01 – 31.01.22  жыл]]> Математика, физика  және информатика бірлестігінің  жұмыс жоспары
Айлықтың өткізілу мерзімі: 17.01 – 31.01.22  жыл
Тақырыбы:  Математика,физика  және информатика сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту . 
Мақсат:  Математика ,физика және информатика сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын тиімді дамыту жолдарын ұсыну. 
Міндеттері: 
  1. Математика ,физика және информатика сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдарын жетілдіруге бағытталған әдістемелерді, технологияларды және жұмыс тәсілдерін меңгеру, жүйелеу және іріктеу тәжірибесінің ұсынымын жасау.
  2. Математика ,физика және информатика сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдарын жетілдіруге бағытталған әдістемелерді, технологияларды және жұмыс тәсілдерін іске асыру тәжірибесін ұсыну.
  3. Математика ,физика және информатика сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдарын жетілдіруге бағытталған әдістемелерді, технологияларды және жұмыс тәсілдерін тиімді қолдану бойынша коучингтер, шеберлік сыныптар, тренингтер,семинарлар өткізу. 
  4. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдарын жетілдіруге бағытталған ашық сабақтар, сыныптан тыс жұмыстар шеруін өткізу.
  5. Математика,физика және информатика сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдарын жетілдіру мақсатындағы «Сабақты зерттеу» (LS) өткізу.
  6. Математика,физика  және информатика сабақтарында Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының орындалу деңгейін анықтау. 
  7. Математика,физика  және информатика пәндерінен дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу деңгейін анықтау.
  8. Математика,физика  және информатика пәндерінен үлгерімі төмен және үлгермеуші оқушылармен жұмыс деңгейін анықтау.
Күтілетін нәтиже:  Математика және информатика сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын тиімді дамыту моделі ұсынылады. 
ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Жұмыс мазмұныТүріМерзіміӨткізілу орны ЖауаптыАяқталу формасы
І. ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ-САРАПТАМАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ
1Математика,физика  және информатика   бірлестігінің айлық  жоспарын талдау және бекіту.Бірлестік отырысында талдау28.08.2021.27 кабинетБірлестік  жетекші
Сафарова Л.Н
Айлық жоспары
2Математика және информатика пәндерінен оқушылардың оқулықпен, оқу-әдістемелік құралдармен, электрондық оқу құралдарымен қамтамасыз етілуін зерделеу. Зерделеу, талдау, ұсыныс беру05.09-10.0927 кабинетБірлестік  жетекші
Сафарова Л.Н
Анықтама
3Математика және информатика пәнінен аудандық семинарға дайындық.Дайындық жұмыстары23.01-28.0127 кабинетБірлестік  жетекші
Сафарова Л.Н
Жоспар
4 Жаңа «Алгебра», «Геометрия» оқулығына 8-сынып оқушыларының бейімделуінің жағдайын зерделеу. Зерделеу,талдау05.09-10.0927 кабинетБірлестік  жетекші
Сафарова Л.Н
Анықтама
5Жаратылыстану-математикалық бағытында физика-математика бағдарлы сыныбында  бейіндік  пәндерді оқыту  жағдайын зерделеу. Зерделеу, ұсыныстар беру09.01-14.0127 кабинетБірлестік  жетекші
Сафарова Л.Н
Анықтама
6Математика,физика және информатика пәндерінен 9-сыныптарда бейіналды дайындық жұмыстарының жағдайын зерделеу. Зерделеу, ұсыныс беру09.01-14.0127 кабинетПсихолог
Турускулова Е.А
Анықтама
75-11 сыныптарда математика және информатика пәндерінің оқытылу сапасын зерделеу.Зерделеу,талдау09.01-14.0127 кабинет
Анықтама, ұсыныс
ІІ.  ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ
15-11 сыныптарда математика,физика және информатика пәндерінен бақылау жұмыстарын алу. Жазбаша
бақылау жұмыстары
17.01-21.01Оқу кабинеттеріПән мұғалімдеріАнықтама, ұсыныс
2Математика,физика және информатика пәнідерінен  
9 және 11 сыныптарда директорлық тест сынақтарын алу. 
Тест алу16.01-21.01Оқу кабинеттеріДОІО
Сыздыкбаева Ш.К.
Анықтама, ұсыныс
314-15 жастағы оқушылардың математикалық сауаттылығын анықтау мақсатында мектепішілік зерттеулер жүргізу. Мектепішілік зерттеу,талдау16.01-21.01Оқу кабинеттеріДӘІО
Ажибекова К.Б.
Анықтама
4Математика ,физика және информатика пәндері бойынша бақылау жұмыстары нормативінің орындалу деңгейін анықтау. Зерделеу,талдау,ұсыныс беру16.01-21.0127 кабинетДОІО
Сыздыкбаева Ш.К. 
Анықтама
55-11 сыныптардағы математика және информатика пәндерінен оқушылардың дәптерлерінің жүргізілуінің сараптамасы. Зерделеу16.01-21.0127 кабинет.Анықтама
6Математика , физика және информатика пәндерінің дарынды балалармен жұмыс жағдайын анықтау. Зерделеу, талдау24.01-29.0127 кабинетСафарова Л.НАнықтама
7Математика және информатика пәндерінің үлгерімі төмен және үлгермеуші оқушылармен жұмыстың жағдайын анықтау. Зерделеу, талдау24.01-29.01
ДӘІО
Ажибекова К.Б
Анықтама
8Математика,физика және информатика кафедрасы айлығының қорытындысын шығару.Зерделеу, сараптау,талдау,ұсыныс беру30.0127 кабинетДӘІО
Ажибекова К.Б
Анықтама, мониторинг
ІІІ.  КАФЕДРА ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІНІҢ МОНИТОРИНГІ
1Математика,физика және информатика пәндері  мұғалімдері арасында 4 бөлімнен тұратын тренинг-тестілеу жүргізу: пәндік, педагогика, психология, білім саласындағы  нормативтік-құқықтық актілер бойынша. Тренинг-тестлеу  өткізу9.01Әдістемелік орталықДӘІО
Ажибекова К.Б 
Анықтама
2Математика,физика және информатика мұғалімдерінің динамикалық портфолиосын жүргізілуін зерделеу. Зерделеу, талдау9.01-27.01Мәжіліс залыДӘІО
Ажибекова К.Б
Анықтама
3Математика,физика және информатика мұғалімдерінің ашық сабақтары мен сыныптан тыс іс-шараларына қатысып,мұғалімнің кәсіби динамикасын анықтау.Зерделеу, талдау, ұсыныс беру09.01-27.01Оқу кабинеттеріДӘІО
Ажибекова К.Б.
Анықтама
4Семинарлар, коучингтер, тренингтер барысында математика және информатика  мұғалімдерінің тәжірибесін зерделеу, жинақтау. Зерделеу, талдау09.01-27.01кабинеттеріДӘІО
Ажибекова К.Б
Анықтама
5Оқушылар арасында  «Мұғалім – оқушы көзімен»  саулнама жүргізу.Сауалнама өткізу23.01-28.01Әдістемелік орталықПсихологАнықтама
6 Ата-аналар арасында  «Мұғалім – ата-ана көзімен» сауалнама жүргізу.Сауалнама өткізу23.01-28.01сынып кабинеттеріПсихологАнықтама
IV. МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІНЕН ҮЙІРМЕЛЕР МЕН СЕКЦИЯЛАР, ҒЫЛЫМИ ҚОҒАМ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІНІҢ МОНИТОРИНГІ
1Математика .физика және информатика пәндеріндегі ғылыми қоғам жұмысы мен үйірмелердің бағдарламалық қамтамасыз етілуін зерделеу.Зерделеу16.01-21.0127 кабинетДӘІО
Ажибекова К.Б 
Анықтама
2Математика,физика  және информатика пәнінен үйірмелер мен секциялар, ғылыми қоғамдық жұмыстарының тиімділігін зерделеу.Зерделеу16.01-21.0127 кабинетДӘІО
Ажибекова К.Б
Анықтама
3Математика,физика  және информатика пәні бойынша ғылыми қоғам, секция мен үйірмелер туралы оқушылардың пікірін зерделеу – «Үйірме – балалар көзімен» оқушылар арасында сауалнама жүргізу.Сауалнама жүргізу22.01-28.0127 кабинетПсихологАнықтама
4Математика,физика  және информатика пәні бойынша ғылыми қоғам, секция мен үйірмелер туралы ата-аналардың пікірін зерделеу – «Үйірме – ата-аналар көзімен» ата-аналар арасында сауалнама жүргзу.Сауалнама жүргізу23.01-28.0127 кабинетПсихологАнықтама
5Математика,физика  және информатика  , секция мен үйірмелердің өзекті проблемаларын айқындау. Зерделеу
нәтижелерін сараптау
31.0127 кабинетДӘІО
Ажибекова К.Б Бірлестік  жетекші
Сафарова Л.Н.
Анықтама
]]>
admin Mon, 07 Feb 2022 00:18:39 +0600
Әдістемелік айлығы http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/516-dstemelk-ajlyy.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/516-dstemelk-ajlyy.html

Анықтама
]]>
Төле би атындағы  орта мектебі    математика,физика  және информатика пәндерінің оқытылу деңгейін   жан-жақты тексеру қорытындысы, аталған пәндердің әдістемелік айлығының өткізілуі туралы
Анықтама
Төле би  атындағы  орта мектебінің   2022 жылдың ақпан қантар айының 17 мен 31  аралығында мектептің оқу-тәрбие жоспарына сәйкес математика,физика және информатика пәндерінің оқытылу деңгейі,оқушылардың білім,білік дағдыларының дамуы жан-жақты тексерілді және пәндердің әдістемелік айлығы өткізілді.
         Тексерілу мақсаты: пәндерді оқытудағы мемлекеттік білім стандартының орындалуы,жаңартылған оқу бағдарламасының әдіс-тәсілдерін сабақта тиімді пайдалану және жазба жұмыстарының нормасының орындалуы.
      Пәндік айлық тақырыбы:Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыта отырып, білім сапасын көтеру
      Пәндік айлықтың мақсаты: Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тиімді дамыту жолдарын ұсыну, білім сапасын көтеру.
Міндеттері:
  • Мұғалімдердің сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру  жолдарын жетілдіруге бағытталған әдістемелерді,технологияларды және жұмыс тәсілдерін меңгеру, жүйелеу және іріктеу тәжірибесінің ұсынымын жасау;
  • Мұғалімдердің сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдарын жетілдіруге бағытталған әдістемелерді,технологияларды және жұмыс тәсілдерін тиімді қолдану бойынша коучингтер, шеберлік сыныптар, тренингтер, семинарлар, сыныптан тыс іс-шара өткізу. 
-Мұғалімдердің әдістемелік шеберлігін, кәсіби деңгейін арттыру арқылы сапалы білімге қол жеткізу;
  • Үлгерімі төмен оқушылармен үздіксіз жұмыс жүргізу.
       Кафедра отырысында айлықтың жоспары, ашық сабақтары мен сыныптан тыс сабақтардың жоспарлары талқыланды. 
  1. Математика, физика   және информатика пәндері  бірлестігінің  мұғалімдері жөнінде мәлімет
     Математика, физика  және информатика пәні мұғалімдерінің саны-16,  оның жоғары білімдісі -16, .жоғары санатты -4, педагог-зерттеуші-2, педагог-сарапшы-2, модератор- 3, ІІ санатты- 1,  санаты жоқ мұғалімдер саны –4; . 
Айлық барысында  мұғалімдер ұйымдастырған іс-шаралар заман талабына сай ақпараттық    технологияларды  пайдалану арқылы өтті, соның ішінде интеллектуалды сайыстар, тәжірибе жұмыстары, конференциялар, кештер. Апталық барысында негізінен оқушылардың білім сапа көрсеткішінің деңгейін бақылау мақсатында сынақ жұмыстары алынып, сараптама жасалды, ол пәннің берілуін арнайы бақылау болды. Іс-шаралар танымдық-дамыту қалыпта өткізілді, мұғалімдер оқушылардың оқу мүмкіндіктерін ескеретін, логика мен зеректілікке арналған тапсырмаларды пайдаланды, ал оқушылар әр түрлі пәндерден өз білім дәрежелерін, тапқырлықтарын көрсетіп, қосымша да білім алды. Барлық сабақтар жақсы деңгейде өткізілді, мұғалімдер интербелсеңді тақтаны пайдаланды.
Сабатарова Г.К.  жоғары  білімді, педагог-зерттеуші санатты,математика   пәні мұғалімі.. Айлық  барысында  6ә сынып   оқушыларымен « Айнымаласы модуль таңбасының ішіндегі берілген бір айнымалысы бар теңдеулер  тақырыбында   ашық сабақ  көрсетті. Қатысқан  сабақта   сабақтың құрылымы мен кезеңдерін сақтай отырып  сабақ   жоспары жазылған,бірнеше  әдіс – тәсілдерді қолдана  білді, бірақ сабақта пән бойынша оқушының білім  сапасын  көтеру мақсатында дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс бағыты байқалмады. Интеративтік    тақтаны   көрнекілік  ретінде  пайдаланбай,   мүмкіндіктерін толық  пайдалану керек. Сабақ   дәстүрлі  түрде  өтті.
Кадырова Г.Р.  жоғары білімді, педагог-зерттеуші . Күнтізбелік   тақырыптық жоспар
 № 472  бұйрықта көрсетілген үлгіге сәйкес  жүргізіледі. Сонымен қатар  күнтізбелік тақырыптық жоспар  мен электронды журналда көрсетілген  тақырыптық жоспарда сәйкес . оқу жылына арналған  қысқа мерзімді   сабақ жоспары толық  сабаққа арналған, қағаз түрінде ұсынылды.Айлық барысында    5б  сынып оқушыларымен  «   Деление многочлена на многочлен » тақырыбында ашық сабақ    көрсетті   Оқушылар топқа бөлініп, ұжымдық жұмыс жасады. Оқушылар есепті топпен жарысып шығарып отырды. Сабақ соңында кері байланыс орнатылып, рефлексия жасалды. Топ басшылар өз тобын бағалап, баға әділ қойылды.
         Зұбайділдә Н,Е жоғары, білімді,педагог – сарапшы. Күнтізбелік  тақырыптық жоспар № 472  бұйрықта көрсетілген үлгіге сәйкес  жүргізіледі. Сонымен қатар  күнтізбелік тақырыптық жоспар  мен электронды журналда көрсетілген  тақырыптық жоспарда сәйкес . оқу жылына арналған  қысқа мерзімді   сабақ жоспары толық  сабаққа арналған, қағаз түрінде ұсынылдыТексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Айлық барысында   11 а » сыныбында «Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы,бүйір және толық бетінің аудандары» есептер шығару тақырыбында ашық сабақ өткізді.Сабақта психологиялық ахуал қалыптастырылып,оқушылардың ынтасын сабаққа аударды. Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған. Оқуіс-әрекетін дұрыс ұйымдастыра білді.Сабақтың кезеңдері логикалық қорытындыға және реттілікке ие. Сабақтың ұстамдылық екпінін сақтайды.Оқушылар мұғалімді,бірін-бірі тиянақты тыңдап,өз беттерінше топта жұмыс істеу барысында жауаптарды дұрыс қолдана білді.
Базарбаева А.Т жоғары білімді, педагог модератор. Тексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Сабақ жоспары үнемі жазылып отырады.6«В»сыныбында «Линейное уравнение с одной переменной» тақырыбында жаңартылған білім беру мазмұны бойынша  ашық сабақ көрсетті. Сабақ жоспарында сабақтың барлық кезеңдері қамтылған. Таңдалып алынған көрнекі құралдар проблемалық оқыту талаптарына сай болды. Қолданылған әдістер және жұмыс түрлері сабақ міндеттеріне сай дұрыс үйлестірілген. Сыныпты топқа бөліп, әр оқушының белсенділігін,   қызығушылығын,түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті. Үй тапсырмасы беріліп,бағалау парақшалары толтырылды.
Доланбаева Г.М педагог модератор. Күнтізбелік  тақырыптық жоспар № 472  бұйрықта көрсетілген үлгіге сәйкес  жүргізіледі. Сонымен қатар  күнтізбелік тақырыптық жоспар  мен электронды журналда көрсетілген  тақырыптық жоспарда сәйкес . оқу жылына арналған  қысқа мерзімді   сабақ жоспары толық  сабаққа арналған, қағаз түрінде ұсынылдыТексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Сабақ жоспары үнемі жазылып отырады. 6«Ә» сыныбында «Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер. Мәндес теңдеулерді шешу   тақырыбында ашық сабақ өткізді.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған. Оқу іс-әрекетін дұрыс ұйымдастыра білді. Сабақтың кезеңдері логикалық қорытындыға және реттілікке ие. Оқушылар мұғалімді,бірін-бірі тиянақты тыңдап,өз беттерінше топта жұмыс істеу барысында жауаптарды дұрыс қолдана білді. Бірақ оқушылар мен мұғалім арасындағы кері байланыс болған жоқ.Өзін өзі бағалау ,критерийлер арқылы дұрыс қойылған жоқ.
Сармурзаев Б.К  жоғары білімді ,математика пәні мұғалімі ,педагог модератор. Күнтізбелік  тақырыптық жоспар № 472  бұйрықта көрсетілген үлгіге сәйкес  жүргізіледі. Сонымен қатар  күнтізбелік тақырыптық жоспар  мен электронды журналда көрсетілген  тақырыптық жоспарда сәйкес . оқу жылына арналған  қысқа мерзімді   сабақ жоспары толық  сабаққа арналған, қағаз түрінде ұсынылды. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Айлық барысында  5а «Ондық бөлшек.Ондық бөлшектерді  оқу және жазу»  тақырыбында ашық сабақ көрсетті .Сабақтың мақсаты мен міндеті дұрыс қойылған және мұғалім қойған мақсатына жете білді. Сабақтың жабдықталуы, көрнекілігі сабаққа қойылатын, талапқа сай жасалған. Сабағы методикалық тұрғыдан дұрыс құрылған. Оқушыларды сабағына қызықтыра білді. Жасалған жұмыс түрлері, қолданған әдіс –тәсілдері көп болды.  Сабақта пәнаралық байланыс болды. Сабақ топтық жұмыста өтті. Сабақта ұйымдастыру бөлімі мен сергіту сәттері де қамтылған.Сабақ соңында қорытындыға, бағалауға және уақытты тиымды пайдалануға аса мән беру керек..
Абдрахманова С.М. физика   пәні  мұғалімі   педагог- модератор санатты,  Сабақ беретін   сыныптарында күнтізбелік, күнделікті сабақ  .БЖБ,ТЖБ жұмыстары жоспарлары  журналмен сәйкес. Оқушылардың зертханалық, бақылау жұмыс дәптерлері бар, уақытылы тексерілген  бағалары қойылған. Үлгерімі төмен  оқушылармен жұмыс папкалары, жұмыс жоспары  жинақталған. Дарынды оқушылармен жеке жұмыс жоспарланбаған.
Айлық аясында  8а сынып  оқушыларымен    «Өткізгіштің электр кедергісі, меншікті кедергі».Жаңа тақырып теориялық ақпарат түрінде берілді,көрнекілік практикалық білім мен дағдыларын дамыту жұмыстары ұйымдастырылды;Сабақта бірнеше әдіс тәсілдер қолдана білді,  
Cафарова Л.Н.  жоғары   білімді, екінші санатты   информатика  пәні  мұғалімі. Тексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Сабақ жоспары үнемі жазылып отырады. Дарынды ,ұлгерімі  төмен  оқушылармен   жұмыс жоспары  бар  бірақ   жүйелі түрде  емес.  
Айлық    кезінде  10 б  сынып оқушыларымен  " Создание  страницы HTML К. Мұғалім «Білім ланд»  интернет   ресурстарын  пайдалана  отырып   жаңа  тақырыпты  түсіндірді, Сабақта  оқушылардың   қызығушылығын  арттыру  мақсатында   көптеген  тапсырмалар  берілді,оқушылар өз ойларын  еркін   жеткізуге  тырысты, бірақ сабақта  пән бойынша оқушының білім  сапасын   көтеру мақсатында дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс бағыты байқалмады. 
Абдрахманова Г.Б  жоғары  білімді,бірінші  санатты   информатика  пәні  мұғлімі,. Тексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Сабақ жоспары үнемі жазылып отырады. Дарынды ,ұлгерімі  төмен  оқушылармен   жұмыс жоспары  бар  бірақ   жүйелі түрде  емес.  Айлық   барысында  5сынып оқушыларымен " История и перспективы роботехники» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Қатысқан  сабақта , сабақтың құрылымы мен кезеңдерін сақтай отырып  сабақ  жоспары жазылған,бірнеше  әдіс – тәсілдерді қолдана  білді, бірақ   оқушылардың сөйлеу ынтасы, өз бетінше ізденуі,  болған жоқ. Мұғалім  программалық материалды  білгенмен, сабақ бірсарынды өтті.
Шалипова З.А . Жоғары   білімді  информатика  пәні   мұғалімі, . Күнтізбелік жоспары бекітілген, бағдарламаға сай. Сабақ жоспары мерзімінде жазылады. Тақырыптан ауытқу жоқ. Айлық  барысында 7сынып  оқушыларымен   СТО технолиясын пайдаланып  " Жобаға арналған идея» тақырыбында  ашық  сабақ өткізді. Мұғалім сабақ барысында оқушылармен жүптық жұмыс жүргізіп, оқушылардың бірлесіп әрекет жасауына ықпал етті. Оқушылар үй тапсырмасын орындауда ашық пікірін білдіріп, сұрақтар қойып, талқылау жүргізді. Барлық оқушыны сабақ барысында қадағалауы қалыптасқан. Оқушылар сабаққа толық қатысып отырды. Сабақ құрылымында кезеңдер арасында байланыс бар.   Үлгермеуші оқушымен жекелей жұмыс жүргізілген жоқ. білді.    
Оқушылардың білім, үлгерім көрсеткіштерін анықтау барысында тест жұмыстары алынды, сыныптарда ауытқулар  көп кездесті.
Математика пәні бойынша 5 «Ә» сыныбында білім сапасы 70 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 1 пайызға көтерілген. 7 «Ә» сыныбында білім сапасы 62 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 2 пайызға төмендеген. 8 «Б» сыныбында білім сапасы 71 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 2 пайызға көтерілген. 7«Б» сыныбында білім сапасы 62 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 3 пайызға өскен,ал 7 «А» сыныбында білім сапасы 54 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 4 пайызға төмендеген. Сол сияқты жоғары сыныптардағы білім сапасына тоқталатын болсақ, 9 «А» сыныбында білім сапасы 63 пайызды құраса ,айлық кезіндебілім сапасы 3 пайызға көтерілген ,ал 9«В» сыныбында білім сапасы 47 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 5 пайызға төмендеген. 10 «Ә» сыныбында білім сапасы 77 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 3 пайызға өскенін,керісінше 10 «Б» сыныбында білім сапасы 57 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 5 пайызға төмендеген,11 «Ә» сыныбында білім сапасы 67 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 2 пайызға көтерілген, ал 11 «Б» сыныбында білім сапасы 45 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 3 пайызға төмендегенін көрсетті.  .
              Дәптер тексеру  күндері:
Пәндер                           Сыныптар
Математика      5-6       7       8-9        10-11
Әр сабақтан кейінАптасына бір ретАптасына бір ретАйына екі рет
       Информатика пәнінен 5«В» сыныбында білім сапасы 71 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 8 пайызға көтерілген,ал 5«Б» сыныбында білім сапасы 70 пайызды көрсетсе, айлық кезінде 3 пайызға төмендеген. 7«Б» сыныбында білім сапасы 68 пайызды көрсетсе, айлық кезінде 2 пайызға көтерілген. 9«А» сыныбында білім сапасы 86 пайызды көрсетсе, айлық кезінде 2 пайызға өскен,ал 9 «В» сыныбында білім сапасы 61 пайызды көрсетсе, айлық кезінде 6 пайызға төмендеген.10«Ә» сыныбында білім сапасы 65 пайызды көрсетсе, айлық кезінде 3 пайызға өскен, 11«Ә» сыныбында білім сапасы 68 пайызды көрсетсе, айлық кезінде 4 пайызға төмендеген .
        Ұсыныс:
       Сабатарова Г,Кадырова Г.Р  Шығармашылық жұмыстармен айналыса отырып, дарынды балалармен жұмысты жандандырсын.   Авторлық бағдарлама жасау жұмысын қолға алсын.
Зүбайділдә Н.Е: Оқытудың белсенді әрекеттерін пән әдістемесіне сай қолдануды жетілдіру,өз білімін көтеру курстарынан өту.Тәжірибелі ұстаздардың сабағына қатыссын;
        Базарбаева А.Т,Сармурзаев Б: Оқушылардың өздігінен білім алуы, жасалған жаттығулар арқылы тұжырым жасауға үйрету, өзіндік жұмыстарды шығармашылық бағыттағы жұмыстарды жандандырсын.  
      Абдрахманова С.М: Оқушыларды өздігінен білім алуға, жасалған жаттығулар арқылы тұжырым жасауға үйрету мақсатында  өзіндік жұмыстарды шығармашылық бағытта жасасын. Шығармашылық ізденіске үйретуге арналған үлгілер дайындасын. Авторлық бағдарлама жасау жұмысын қолға алсын. Дарынды балалармен жұмысты жандандырсын.
Доланбаева,Г.М, Шалипова З.А: Тәжірибе жинақтау  мақсатында   тәжірибелі ұстаздардың сабақтарына қатыссын. Дарынды балалармен жұмысты жандандырсын.Өз білімін көтеру курсына барсын.
           Сафарова Л.Н,Абдрахманова Г.Б: Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жаңа әдіс-тәсілдерді жетілдіре отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда көбірек жұмыс жасасын, ғылыми жоба, пән олимпиадаларының жұмысын қолға алсын  .  
  1. Мұғалімдердің шығармашылықпен айналысуы, авторлық жұмыстары жолға қойылсын.
  2. ҚМЖ құрастыру жұмыстары  бір жүйеге келтірілсін.
  3. Дарынды оқушылармен жұмыс жүйесі жандандырылсын, оқушылар пән бойынша  ғылыми жоба, олимпиада , байқауларға қатыстырылсын.
  4. Үлгерімі төмен оқушылармен  жұмыс жоспары құрылып, мұғалімнің оқушымен жеке жұмыс істеуі үнемі бақылауда болсын. 
  5. Математика,физика және информатика кафедрасының айлығы қанағаттанарлық деп  танылсын.
ДӘІЖО:К.Б.Ажибекова]]>
admin Mon, 07 Feb 2022 00:15:39 +0600
Математика ,физика ,информатика пән бірлестігінің 2021-2022 оқу жылындағы І жарты жылдық атқарған жұмыстардың есебі. http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/543-matematika-fizika-informatika-pn-brlestgn-2021-2022-ou-zhylynday-zharty-zhyldy-ataran-zhmystardy-eseb.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/543-matematika-fizika-informatika-pn-brlestgn-2021-2022-ou-zhylynday-zharty-zhyldy-ataran-zhmystardy-eseb.html  «Төле би атындағы орта мектебі»коммуналдық     
    мемлекеттік мекемесі 
Математика,информатика және физика пәні бірлестігінің 
І жарты жылдық есебі.
2021 – 2022 оқу жылы.
Бірлестік жетекшісі: Л.Н.Сафарова
Қонаев ауылы
Математика ,физика ,информатика пән  бірлестігінің
2021-2022 оқу жылындағы І жарты жылдық  атқарған жұмыстардың есебі.
Әдістемелік  бірлестік   тақырыбы:
 "Математика,физика,информатика   пәндері бойынша әр түрлі                
           технологияларды қолдана отырып, эстетикалық бағытта жеке тұлғаның                 
          білім сапасын арттыру және  шығармашылыққа баулу".
Мақсаты: 
            Математика, физика, информатика,  пәндерінен мемлекеттік білім               
      стандартының орындалуын қадағалау,оқушыларға білім беруде жаңашыл, 
            озық  технологияларды кеңінен   қолдану.
Міндеттері:
  • Мектептің өзекті тақырыптарын басшылықа ала отырып,  бірлестік оқушылардың  шығармашылық қалыптастыруға  жағдай жасау.
  • Қорытынды аттестацияға, емтихан, пән олимпиадаларына  жеке жұмыс  жоспары бойынша  қосымша   сабақтардың дайындықты  бақылау. 
     Осы алдымызға қойған мақсатқа жету жолында бірлестік мүшелері әртүрлі бағыттарда жұмыс жасауда. Оқушылардың білім сапасын арттыру жолында атқарылған жұмыстарды өткізу әдістемелік жұмыстың жоспарына сәйкес болды, оның мазмұны нормативтік құжаттарды білім беру стандартын дарынды және үлгерімі төмен балалармен жұмыс олимпиада қатысушылары-мен  жұмыс сияқты сұрақтар енгізілді. Зертханалық, практикалық, бақылау жұмыстары жоспар бойынша өткізілді. Оқушылардың дәптерлері жүйелі түрде тексеріліп тұрды. 
Өзекті тақырыпты іске асыруда 2021-2022 оқу жылында келесі міндеттерді іске асырдық:оқушылардың шығармашылық қабілеттерін үштау, дарынды оқушылар мен жұмысты жандандыру, мемлекеттік стандартқа сай оқушылардың білім сапасын көтеру, жана технологияларды тиімді қолданып әр сабақта оқушылардың пәнге деген бейімділігін арттыру. 
   Білімін ескере отырып жеке пәнге қызығушылығын дамыту жұмысын жүзеге асыруда: оқытушылар сабақтарында жанашыл технологияларды қолданады: СТО- элементтерін, даралап- саралап оқыту, деңгейлік тапсырмаларды. Аталған пәндерден білім стандартының орындалуын қадағалау басты назарда болды. Осы мақсатта математика, физика,  пәндері бойынша тоқсандық, жартыжылдық   бақылаулар салыстырылып, қорытынды жасалынды.
   Осы жоғарыда айтылған мемлекеттік стандарт талаптарын тексеру жұмыстары  жүргізілді   Математика, физика  және информатика  пән  бірлестігінде   барлығы   20 мұғалім жұмыс  атқарады , 4   мұғалім жоғары санатты, 3 мұғалім    – педагог-зерттеуші, 2 мұғалім – педагог-сарапшы, 3 мұғалім – педагог модератор, 1 мұғалім  - ІІ санатты, 7 мұғалімде санаты жоқ . 
Жетістіктер
               Оқушылар:
Байқау түрі Қатысқан оқушылар Нәтижесі Сыныбы Дайындаған мұғалімі
Математика  пәнінен республикалық олимпиадасыСағындық ЕІІ5Сармурзаев  Б.
 
Мұғалімдер
Байқау түрі НәтижесіМұғалімнің аты-жөні
КИО І дәрежеліСафарова Л.Н.
Дарын онлайнІІІ дәрежелі Сармурзаев Б.
НИО І дәрежеліАтейбекова Д.
Республикалық Информатика пәнінен ұстаздар арасындағы онлайн олимпиадасыІ дәрежеліАлдижан С.
  
  
Физика пәні   мұғалімдерінің   2021-2022 оқу  жылындағы
білім   сапасының  көрсеткіші
№ Мұғалімнің аты-жөніПәні Сабақ беретін сыныптар Оқушы саны  Білім сапасы Жалпы көрсеткіші

Ажибекова К.Б.Физика 7 Б2264%56 %



7 Г2157%



11 Б2548%

Бахтиярова А.А.
 7 В2157% 56%



7 Д2157%



8 В2259%



8 Г2138%



8 Д2157%



9 Б2152%



9 В2060%



10 Б2162%



10 В2162%

Абдрахманова С.
7 А2650%56 %



7 Ә2861%



8 А2458%



8 Б2152%



8 Ә2361%



9 А2356%



9 Ә2055%



10 А2155%



11А 2556%
Математика   пәні   мұғалімдерінің    2021-2022   оқу  жылындағы
білім  сапасының   көрсеткіші.
№ Мұғалімнің аты-жөніПәні Сабақ беретін сыныптар Оқушы саны  Білім сапасы Жалпы көрсеткіші
1Сызыкбаева Ш.К.Математика  7 Д2148%45%
8 Д2143%
2Кадырова Г.Р.5 Б2260%57%


2264%


2152%


10Б2157%


10В2152%
3Сабатарова Г.К.2143%50%


2356%


1950%


6 Ә1953 %
4Зубайдильда Н.8 А2454%49%


2143%


2352%


11 А2548%
5Сармурзаев Б.5 А2060%57%


5 Ә2157%


10 А2055%
6 Базарбаева А.7 В2252%58%


6 В2365%


6 Г2060%


6 Д2157%
7Доланбаева Г. 6 А1782%66%


6 Б2052%


7 Ә2864%
8Балхожаева Ж.Т.8 В2250%47%


8 Г2143%


11 Б2548%
9Касымова Р.Т. 5 В2060%50 %


5 Г2050%


5 Д2040%
10Самсонов С.И.9 В2055%55%
11Бекетаева Г.2650%50%
Информатика   пәні  мұғалімдерінің   2021-2022 оқу  жылындағы
білім   сапасының  көрсеткіші
№ Мұғалімнің аты-жөніПәні Сабақ беретін сыныптар Оқушы саны  Білім сапасы Жалпы көрсеткіші

Макашев А.С.Информатика 10 А1067%70,5%



10 Б1062%



11 А1369%



11 Б1268%



10 В1180%



9 А1267%



9 Ә2080%



1283%



1267%



1173%



1060%



1070%

Сафарова Л.Н.
11 Б13100%70 %



10 Б1164%



10 В1060%



10100%



1182%



1040%



1070%



1182%



1267%



1040%



1173%



989%



1173%



10100%



1060%



1060%



1030%

Абдрахманова Г.
10 А1070%70%



11 А1283%



1164%



1164%



1172%



1145%



1173%



978%



1154%



1173%



1275%



1154%



1070%



1070%



989%



1080%

Шалипова З.
1145%62%



1250%



1182%



1040%



1361%



1471%



875%



1953%



1958%



1173%



1173%

Атейбекова Д.
1346%54%



1457%



989%



944%



1040%



5 Д1060%



1040%
Математика, информатика, физика пәнінен  дарынды оқушылармен жұмысты қорытындылай келе, осы бағыттағы жұмыстардың әлі де әлсіз жақтары –интеллектуалды сайыстар, олимпиадаларда нәтижелерге қол жеткізуге, жоғары сынып оқушыларын ғылыми жобалар қорғауға дайындауға барлық мүмкіндіктерді қолданып, жоғары және бірінші санатты мұғалімдердің белсенділіктерін арттыру қажет.
    Математика, информатика, физика пәнінің оқытылуы бойынша ұсыныстар:
Мұғалімдердің жұмыстарына талдау
 Нәтижелі жұмыс жеткіліксіз .Көңіл бөлінетін жұмыстар мынадай:
  1. Бірінші жарты жылдықта төмен білім сапа көрсеткен сыныптармен пән бойынша косымша және терең оқутыды жоспарлаймыз.
  2. -математика :5 «Д» , 7 «Д», 8 «Б», 8 «Г», 8 «Д»,  9 «В», 11 «Б», 11 «А»,
 сыныптарда  -43-48%.
  1.  информатика – 7 «Д» , 8 «Г», 8 «Б»,9 «А»- 40-45%.
  2.  физика – 11 «Б»- 48%,   8 «Г» - 38 %.
2.Пәндердің әдістемелік   бірлестігінің жұмыстары, оның жыл басында бекітілген жоспарының орындалуы қадағаланса
3. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларымен жұмыс жандандырлсын.]]>
admin Wed, 29 Dec 2021 10:01:28 +0600
2021-2022 оқу жылына арналған математика, физика, информатика мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің жылдық жұмыс жоспары. http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/512-2021-2022-ou-zhylyna-arnalan-matematika-fizika-informatika-malmdern-dstemelk-brlestgn-zhyldy-zhmys-zhospary.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/512-2021-2022-ou-zhylyna-arnalan-matematika-fizika-informatika-malmdern-dstemelk-brlestgn-zhyldy-zhmys-zhospary.html Физика,математика ,информатика бірлестігінің  тақырыбы:                  
"Математика,физика,информатика   пәндері бойынша әр түрлі 
технологияларды қолдана отырып, эстетикалық бағытта жеке тұлғаның білім сапасын арттыру және  шығармашылыққа баулу".
Бірлестік жұмысының мақсаты:
Математика, физика, информатика,  пәндерінен мемлекеттік білім стандартының орындалуын қадағалау,оқушыларға білім беруде жаңашыл, озық  технологияларды кеңінен   қолдану.]]>
  2021-2022  оқу   жылына  арналған   математика, физика, информатика    мұғалімдерінің  әдістемелік   бірлестігінің    жылдық  жұмыс     жоспары.
Жұмыс мазмұныМақсаты Түрі Мерзімі ЖауаптыҚайда қаралады
1Тамыз конференциясына қатысу2021-2022 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатпен танысу.Хаттама ТамызСафарова Л.Н.ӘБ отырысы
Пед.кеңес
2Жаңа оқу жылының мақсаты мен міндеттері, жұмыс бағыттары
3Әдістемелік бірлестіктің ережесімен танысу
4Әдістемелік бірлестіктің жоспарымен     танысу
5Күнтізбелік жоспарлармен, қолданбалы курс бағдарламаларымен, үйірме жұмыстарының жоспарымен танысу, бекіту.
6Дарынды және үлгерімі төмен  балаларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру.
7
  • 9,11 сыныптардың қорытынды аттестация  және ОЖСБ-ға дайындық  жоспарын бекіту.
Пән  олимпиадаларының  құжаттарын дайындау (жаттығу материалдары,мәтіндер, сұрақтар, тестер)
Жоспар бекітуЖоспар бекітуТамыз Оқу ісінің меңгерушісі Пед.кеңес
8Нөлдік  бақылау  қималарын     дайындау  және  өткізуБілім стандартының орындалуыБақылау жұмыстары мен тест тапсырмаларыҚыркүйекПән мұғалімдері ӘБ отырысы
Директор жанындағы кеңес
9Аттестациядан өтетің мұғалімдердің дайындық жұмыстарын анықтау.Мұғалімнің біліктілігін көтеру АнықтамаОқу ісінің меңгерушісі 
Сафарова Л.Н.
ӘБ отырысы
Директор жанындағы кеңес
10«Үздік педагог» байқауға қатысушы мұғалімді анықтау,дайындық жұмыстарыТізім тіркеуТізім бекіту 
11Байқауларға, жарыстарға, интеллектуалды сайыстарға оқушылардың қатысуын ұйымдастыруТалантты оқушыларды анықтау және оларды қолдау, интеллектуалды сайыстарға қатысуын ынталандыруБайқау ҚыркүйекСафарова Л.Н.
Пән мұғалімдері
ӘБ отырысы
12«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту – басты міндет»
БаяндамаҚазанСабатарова Г.ӘБ отырысы
13Үлгерімі төмен оқушыларды анықтап, оқу сапасын жақсарту мақсатында жағдай жасауОқу сапасын жақсартуЖоспар құру Қазан Пән мұғалімдеріӘБ отырысы
14Ғылыми жұмыспен айналысып жатқан оқушылардың тізімін бекіту,  перзентациясын жасау, дайындауҒылыми жұмысы бойынша оқушыға бағыт беру жолдарын қарастыру
ҚазанПән мұғалімдеріӘБ отырысы
15Оқушылардың  дәптерлерін ,күнделіктерін тексеру5 сыныптағы математика пәнінің дәптерлерінің тексеру барысын аңықтау.Аңықтама Қараша ӘБ  жетекшісі
ӘБ отырысы
16І тоқсан қорытындысын талдау.
Бақылау жұмыстарының алыну сапасы
Мемлекеттік стандарт бойынша бақылау жұмыстарының орындалуын тексеру.Анықтама 
Мониторинг 
Қараша ӘБ  жетекшісі
Оқу ісінің меңгерушісі 
ӘБ отырысы
17Факультатив сабақтарының жүргізілу деңгейі /сабаққа қатысу/Факультатив сабақтарының жүргізілу деңгейін анықтауАнықтама Желтоқсан Оқу ісінің меңгерушісі ӘБ отырысы
18Әдістемелік бірлестіктерінің І жарты жылдық жұмыс есебі
Анықтама Желтоқсан Сафарова Л.Н.ӘБ отырысы
19Тренинг. «Орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлардың құрылымы»
ТренингЖелтоқсан Ажибекова К.Б.ӘБ отырысы
20ӘБ  мұғалімдерінің  біліктілігін  әртүрлі     оқыту 
(тақырыптық  кеңестер,оқыту  семинарлары,дөңгелек  үстелдер, шығармашылық  есептер,өзара  сабаққа     қатысу) формалары  арқылы  көтеру

Анықтама Жыл  бойыБір.жетекшісі
Пән мұғалімдері.
ӘБ отырысы
21Пәндердің  оқу жоспары бойынша берілу деңгейі, тақсандық, І жартыжылдық қорытынды сараптамасы.Мемлекеттік стандарттың орындалуыАнықтама Қантар Пән мұғалімдері.ӘБ отырысы
22Аттестацияға ұсынылған мұғалімдердің жүргізілген жұмыстарын талдау.
Анықтама Қантар ӘБ  жетекшісі
Оқу ісінің меңгерушісі 

23Айлық  басылымдарға  материалдар     әзірлеу

Жыл  бойыӘБ жетекшісі.
Пән  мұғалімдері

24
 «Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер»

БаяндамаҚантарАбдрахманова Г.БӘБ отырысы
25Математика, физика, информатика пәнінің айлығын  өткізуМуғалімдердің кәсіптік деңгейін бақылау  семинар сабақтарАқпанСафарова Л.Н. ӘБ отырысы
Директор жанындағы кеңес
26Зерханалық,сарамандық жұмыстардың дәптерлерін тексеру Мемлекеттік стандарттың орындалуыАнықтама Ақпан ӘБ  жетекшісі
Оқу ісінің меңгерушісі
ӘБ отырысы
27Кәсіби байқаулар мен жарыстарға мұғалімдердің қатысуын ұйымдастыру /аудандық, облыс,республикалық байқаулар, КИО/Муғалімдердің кәсіптік деңгейін көтерілуіне жағдай жасау Байқау Ақпан ӘБ жетекшісі.
Пән  мұғалімдері
ӘБ отырысы
28Ғылыми жұмыспен айналысып жатқан оқушылардың перзентацияларының қорытындысыОқушылардың шығармашылық, өз бетінше жұмыс жасау  қабілетін дамыту. Презентация , байқау. Наурыз ӘБ жетекшісі.
Пән  мұғалімдері
ӘБ отырысы
29Мемлекеттік стандар бойынша оқу жоспарының орындалуы.Математика, физика пәні оқытылу жұмыстарының қорытындысыАнықтама Сәуір ӘБ жетекшісі.
Пән  мұғалімдері
ӘБ отырысы
30Дарынды оқушылар мен үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстын қорытындысыЖұмысты қорытындылау.Рейтинг Мамыр Пән  мұғалімдері
31
  • Емтихан  материалдарымен танысу,талдау,бекіту
  • ӘБ мұғалімдерінің 2021-2022 оқу жылында атқарған жұмыстарына талдау
  • Пәндер бойынша білім сапасының мониторингі 
  • Мұғалімдердің кәсіби рейтингісі
  • ҰБТ қорытындысы бойынша пән мұғалімдерінің мониторингі  шығару
Жаңа оқу жылына дайындық жұмыстарының жобасы,міндеттері

Хаттама Мамыр Сафарова Л.Н.
Пән  мұғалімдері
Пед.кеңес
Бірлестік жетекшісі:   Сафарова Л.Н.]]>
admin Tue, 31 Aug 2021 17:47:33 +0600
МИФ АЙЛЫҒЫ. Абайдың 175-жылдық мерей тойына байланысты 7 сынып оқушыларының геометрия фигураларынан макеттер құрастылды. http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/178-mif-ajlyy-abajdy-175-zhyldy-merej-tojyna-bajlanysty-7-synyp-oushylaryny-geometrija-figuralarynan-maketter-rastyldy.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/178-mif-ajlyy-abajdy-175-zhyldy-merej-tojyna-bajlanysty-7-synyp-oushylaryny-geometrija-figuralarynan-maketter-rastyldy.html


]]>
admin Fri, 13 Mar 2020 23:11:31 +0600
ИНФОРМАТИКА МАТЕМАТИКА ФИЗИКА ПӘНДЕРІ БІРЛЕСТІГІ http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/141-informatika-matematika-fizika-pnder-brlestg.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/adistemelik-birlestikter/ifm/141-informatika-matematika-fizika-pnder-brlestg.html ИНФОРМАТИКА МАТЕМАТИКА ФИЗИКА ПӘНДЕРІ БІРЛЕСТІГІ
]]>
ИНФОРМАТИКА МАТЕМАТИКА ФИЗИКА ПӘНДЕРІ БІРЛЕСТІГІ
]]>
admin Wed, 26 Feb 2020 11:15:51 +0600