Health and body » Дінмұхамед Қонаев атындағы шағын орталықты орта мектебі
Жамбыл облысы Шу ауданы
"Дінмұхамед Қонаев атындағы орта мектеп "
Education Department of Kerbulak district
Reception room :
+7(72) 43-50-93
bookkeeping:
+7(72) 23-11-37
Version for
visually impaired
17
November
2021

Health and body

Long-term plan 

Unit : Health and body








School: Tolebi

Date: 17.11.2021

Teacher’s name:  Zhuaspay     Anel

 Grade: 2 А

Number present:

absent:

Theme of the lesson:

Parts of the body

Learning objectives(s)

2. R1recognise, sound and name the letters of the alphabet

2.W3 write familiar words to identify people, places and objects

2.S3 pronounce familiar words and expressions intelligibly

2.L1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly










Lesson objectives


All learners will be able to:

  • revise and pronounce all alphabetical letters without mistakes
  • name the main vocabulary words;

Most learners will be able to:

  • write body parts vocabulary words

Some learners will be able to:

      -        complete all worksheets correctly.


Success criteria

Learners have met this learning objective if they can:  

- pronounce all alphabet letters without mistakes

- write, pronounce and spell vocabulary parts of the body

-do most of tasks correctly.

Value links

Ls will work together as a group showing respect and being polite with each other.

Cross curricular links

Primary Science

ICT skills

PPT, Video, the use of whiteboard

Previous learning

The natural environment

Plan

Planned timings

Planned activities 


Resources

Beginning


1min






1. Приветствие.

Good morning, children! We are glad to see you!

A для начала я попрошу вас подойти к доске и приклеить стикер на тот сMayлик, который соответствует вашему настроению. 

- У: Ребятки, мы очень рады вас видеть. И сегодня к нам пришли гости, которые хотят посмотреть как вы дружно работаете на уроке и чему вы научились. T: Sit down, please. Thank you.

T: Айсүлу , how are you?

P1: I’m OK, thank you.

T: Where are you from?

 P2: I am from Kazakhstan. And so on ….




2 smiles

Phonetic ex-es 


1 min





T.: Repeat your homeork






Middle

33 mins

T:-Children, look at the blackboard! Whats this? (на доске расположены картинки с изображением частей тела)

Ps: Руки, ноги, голова, …


T: Верно. А все вместе это как называется? Правильно! 

Части тела. И как вы уже догадались тема сегодняшнего урока «Части тела», а по-английски это звучит так «Parts of body».   

   Балалар бүгін бізге қонаққа ертегілер елінен Мақта қыз бен мысық қонаққа келеміз деп еді бірақ Мақта қыз біраз сырқаттанып қалыпты және бізден көмек сұрап жатыр. Көмектесемізбе? Адам сырқаттанған кезде кімге хабарласу керек? Білемізбе?

      Дұрыс айтасыңдар «Ауруханаға немесе дәрігерге» Аурухананың байланыс нөмірін білемізбе?     Жақсы мен сендерге еске түсіруге көмектесемін? Есте сақтаңдар.  

 - Алло, сәлеметсізбе бұл қалалық аурухана мекен. Өтінеміз бізге сіздердің көмектеріңіз керек еді? Біздің достарымыз жолда келе жатып сырқаттанып қалыпты? Әрине көп рахмет сіздерге

 Балалар дәрігерлер бізге көмектесеміз деді тек бір ғана шатрпен егер балалар сабақты жақсы меңгеріп, мұқият болса келісімімізді береміз деді.  Сендер сабаққа жақсы қатысып мұқият болуларың керек. Сөз бересіңдерме?

      Ал қанекей сабағымызды бастайық. Әр топ дұрыс жауап бергені үшін жұлдызша алады. Сабақ соңында сол жұлдызшаларды санап шығамыз және қай топтың жеңіске жеткенін хабарлаймыз.


T: Now, children, look, listen and repeat all the English words. Балаларға жаңа сөздер жазылған парақшалар таратылып беріледіжәне соны қайталайды,






                       Work in groups (Топпен жұмыс)

Task-1 

Group-1

  1. Төбеде қос қалқаным,
     Әлемнен үн тартамын.
      (Құлақ)
  2. Сырты орман,

Алды жазық құрлықты  Араласаң

Табасың жетi құдықты.   (Бас)

  1. Құрамалы сырық,

Берсең ырық.

Кетесiң тұрып,

Барасың жүрiп,

Қаласаң,

Отырасың бүгiп.   (Аяқ)

  1. Дәу үңгiрдiң қақпасы,

Жабылады, ашылып,

Жоқ болса да топсасы. (Ауыз)

Group-2

  1. Туғаннан біргеміз

Бірақ санын білмеймін     (Шаш)

  1. Қосылғанда қос шебер

Қырау -қырау іс өнер  (Қол)

  1. Алқапта бар биік тау

Алды тік жар қиықтау

Қос үңгірі желдетіп

Ауа жұтар селдетіп ( Мұрын)

  1. Бір бұтақта бес тармақ

Бәрінде бар мүйіз қалпақ     (Саусақ)

  1. Жағасы құрақ,

Мөлдiр суат.    (Көз)


Task 2

Балаларға дене мүшелерінің суреттерін көрсетіп ағылшын тілінде айтуларын сұраймыз

T: It’s time to stand up and do some exercises

“Head, shoulders, knees and toes”



Task-3


T: Let’s play a Memory game


Учитель на доске развешивает 5 картинок с частями тела. Учащиеся проговаривают хором все картинки. Затем учитель убирает по одной картинке, а уч-ся проговаривают все картинки в такой очередности, как они были изначально развешаны, пока не останется ни одной. Задача заключается в том, чтобы они запомнили очередность и произнесли все 5 картинок


Group-1

- head, ear, nose, leg, finger


Group-2

  • hair, eye, mouth, foot, hand


Task-балаларға карточкалар таратылады

Берілген тапсырма: Керек әріптерді орнына қою 


T: Children, take your cards and fill in the missing letters.

T: Let’s count your stars.  


Cards














Video



















Pictures









Video




A red hat with words





Worksheet 1



10 pictures








F.A. Cards


End

5 min


T: Балалар есікті біреу қағып жатырҚазір мен көріп келейінМұғалім есік сыртына шығып ішке 2 посылька – коробкамен кіредіОның ішінде не бар екенҚорабты ашамызБалалар қараңдаршы біздің көмекшілерімізге не болған?

БОлар бөліктерге бөлініп қалыпты.

М: Қанекей оларды топпен жинап корейік. Қанекей қай топ бірінші жинар екен?

Жарайсыңдар балалар!

Молодцы, ребята. You are goodThank you very much!

Біздің көмекшілеріміз седерге алғыстарын жеткізіп жатыр және екінші қорапты сендерге беруімді өтінді. Бірақ бізге қорапты ашу үшін құпия санды табу керек? Егер құпия санды дұрыс тапсаңдар қорапша ашылады. Қане байқап көремізбе? Аурухана байланыс нөмірі? Жарайсың             ггрн кмие типрцимдар балалар! Қораптың ішінде не бар екен? Ия, бұл тәттілер екен!


Reflection.

T: Put your stickers. I feel …

Thank you for your active work. The lesson is over. Good bye!



A box with robot PI








Sweets



Stickers









Похожие публикации:

22 November 2021 School objects
19 November 2021 Treasure and heritage
25 November 2021 Holidays and Travel.
23 November 2021 Entertainment and Media