Health and body
Long-term plan Unit : Health and body | School: Tolebi | ||||
Date: 17.11.2021 | Teacher’s name: Zhuaspay Anel | ||||
Grade: 2 А | |||||
Theme of the lesson: | Parts of the body | ||||
Learning objectives(s) | 2. R1recognise, sound and name the letters of the alphabet 2.W3 write familiar words to identify people, places and objects 2.S3 pronounce familiar words and expressions intelligibly 2.L1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly | ||||
Lesson objectives | All learners will be able to:
Most learners will be able to:
Some learners will be able to: - complete all worksheets correctly. | ||||
Success criteria | Learners have met this learning objective if they can: - pronounce all alphabet letters without mistakes - write, pronounce and spell vocabulary parts of the body -do most of tasks correctly. | ||||
Value links | Ls will work together as a group showing respect and being polite with each other. | ||||
Cross curricular links | Primary Science | ||||
ICT skills | PPT, Video, the use of whiteboard | ||||
Previous learning | The natural environment | ||||
Plan | |||||
Planned timings | Planned activities | Resources | |||
Beginning 1min | 1. Приветствие. Good morning, children! We are glad to see you! A для начала я попрошу вас подойти к доске и приклеить стикер на тот сMayлик, который соответствует вашему настроению. - У: Ребятки, мы очень рады вас видеть. И сегодня к нам пришли гости, которые хотят посмотреть как вы дружно работаете на уроке и чему вы научились. T: Sit down, please. Thank you. T: Айсүлу , how are you? P1: I’m OK, thank you. T: Where are you from? P2: I am from Kazakhstan. And so on …. | 2 smiles | |||
Phonetic ex-es 1 min | T.: Repeat your homeork | ||||
Middle 33 mins | T:-Children, look at the blackboard! What’s this? (на доске расположены картинки с изображением частей тела) Ps: Руки, ноги, голова, … T: Верно. А все вместе это как называется? Правильно! Части тела. И как вы уже догадались тема сегодняшнего урока «Части тела», а по-английски это звучит так «Parts of body». Балалар бүгін бізге қонаққа ертегілер елінен Мақта қыз бен мысық қонаққа келеміз деп еді бірақ Мақта қыз біраз сырқаттанып қалыпты және бізден көмек сұрап жатыр. Көмектесемізбе? Адам сырқаттанған кезде кімге хабарласу керек? Білемізбе? Дұрыс айтасыңдар «Ауруханаға немесе дәрігерге» Аурухананың байланыс нөмірін білемізбе? Жақсы мен сендерге еске түсіруге көмектесемін? Есте сақтаңдар. - Алло, сәлеметсізбе бұл қалалық аурухана мекен. Өтінеміз бізге сіздердің көмектеріңіз керек еді? Біздің достарымыз жолда келе жатып сырқаттанып қалыпты? Әрине көп рахмет сіздерге Балалар дәрігерлер бізге көмектесеміз деді тек бір ғана шатрпен егер балалар сабақты жақсы меңгеріп, мұқият болса келісімімізді береміз деді. Сендер сабаққа жақсы қатысып мұқият болуларың керек. Сөз бересіңдерме? Ал қанекей сабағымызды бастайық. Әр топ дұрыс жауап бергені үшін жұлдызша алады. Сабақ соңында сол жұлдызшаларды санап шығамыз және қай топтың жеңіске жеткенін хабарлаймыз. T: Now, children, look, listen and repeat all the English words. Балаларға жаңа сөздер жазылған парақшалар таратылып беріледі, және соны қайталайды, Work in groups (Топпен жұмыс) Task-1 Group-1
Алды жазық құрлықты Араласаң Табасың жетi құдықты. (Бас)
Берсең ырық. Кетесiң тұрып, Барасың жүрiп, Қаласаң, Отырасың бүгiп. (Аяқ)
Жабылады, ашылып, Жоқ болса да топсасы. (Ауыз) Group-2
Бірақ санын білмеймін (Шаш)
Қырау -қырау іс өнер (Қол)
Алды тік жар қиықтау Қос үңгірі желдетіп Ауа жұтар селдетіп ( Мұрын)
Бәрінде бар мүйіз қалпақ (Саусақ)
Мөлдiр суат. (Көз) Task 2 Балаларға дене мүшелерінің суреттерін көрсетіп ағылшын тілінде айтуларын сұраймыз T: It’s time to stand up and do some exercises “Head, shoulders, knees and toes” Task-3 T: Let’s play a Memory game Учитель на доске развешивает 5 картинок с частями тела. Учащиеся проговаривают хором все картинки. Затем учитель убирает по одной картинке, а уч-ся проговаривают все картинки в такой очередности, как они были изначально развешаны, пока не останется ни одной. Задача заключается в том, чтобы они запомнили очередность и произнесли все 5 картинок Group-1 - head, ear, nose, leg, finger Group-2
Task-3 балаларға карточкалар таратылады Берілген тапсырма: Керек әріптерді орнына қою T: Children, take your cards and fill in the missing letters. T: Let’s count your stars. | Cards Video Pictures Video A red hat with words Worksheet 1 10 pictures F.A. Cards | |||
End 5 min | T: Балалар есікті біреу қағып жатыр. Қазір мен көріп келейін. Мұғалім есік сыртына шығып ішке 2 посылька – коробкамен кіреді. Оның ішінде не бар екен? Қорабты ашамыз. Балалар қараңдаршы біздің көмекшілерімізге не болған? Б: Олар бөліктерге бөлініп қалыпты. М: Қанекей оларды топпен жинап корейік. Қанекей қай топ бірінші жинар екен? Жарайсыңдар балалар! Молодцы, ребята. You are good! Thank you very much! Біздің көмекшілеріміз седерге алғыстарын жеткізіп жатыр және екінші қорапты сендерге беруімді өтінді. Бірақ бізге қорапты ашу үшін құпия санды табу керек? Егер құпия санды дұрыс тапсаңдар қорапша ашылады. Қане байқап көремізбе? Аурухана байланыс нөмірі? Жарайсың ггрн кмие типрцимдар балалар! Қораптың ішінде не бар екен? Ия, бұл тәттілер екен! Reflection. T: Put your stickers. I feel … Thank you for your active work. The lesson is over. Good bye! | A box with robot PI Sweets Stickers | |||