Қорытынды аттестаттау - Дінмұхамед Қонаев атындағы шағын орталықты орта мектебі http://tolebi-konaev.mektebi.kz/ ru Қорытынды аттестаттау - Дінмұхамед Қонаев атындағы шағын орталықты орта мектебі DataLife Engine Білім сапасын көтеру http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/bt/598-blm-sapasyn-kteru.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/bt/598-blm-sapasyn-kteru.html


]]>



]]>
admin Thu, 13 Oct 2022 23:13:12 +0600
қорытынды аттестаттауға дайындық 2021-2022 оқу жылы http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/bt/509-orytyndy-attestattaua-dajyndy-2021-2022-ou-zhyly.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/bt/509-orytyndy-attestattaua-dajyndy-2021-2022-ou-zhyly.html Төле би атындағы  орта мектебінің 2021-2022 оқу жылы бойынша қорытынды аттестаттауға  дайындық жұмысының есебі туралы  мәлімет


1. Қорытынды аттестаттау – бұл мемлекеттік бітіру емтиханы.

11 сынып оқушысын қорытынды аттестаттау бітіруші емтихан нысанында мектепте бес пәннен, оның ішінде 4 міндетті (ана тілі,екінші тіл, алгебра және анализ бастамалары, Қазақстан тарихы) және оқыту бейіні (ҚГБ және ЖМБ) ескеріле отырып 1 таңдау бойынша пәннен өтеді.

Барлық емтихандар, оның ішінде тестілеу де білім алушының өзі оқитын мектебінде өтеді.

Емтихандардың тізбесі және нысаны мынадый:

1) Ана тілі және әдебиетінен (оқыту тілі) эссе нысанында жазбаша емтихан. Эссеге 3 астрономиялық сағат беріледі.

2) Алгебра және анализ бастамалары пәнінен жазбаша емтиханға 5 астрономиялық сағат беріледі. Бұл емтихан 5 тапсырмадан тұрады.

3) Қазақстан тарихынан ауызша емтихан (билет бойынша);

4) Орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын мектептерде қазақ тілінен және қазақ тілінде оқытатын мектептерде орыс тілінен тестілеу (берілген уақыт 80 минут, барлығы 40 сұраққа 40 балл);

5) Таңдау бойынша бір пәннен(физика, химия, биология, география, геометрия, дүниежүзі тарихы, әдебиет, шетел тілі (ағылшын, француз, неміс), информатика пәндерінің біреуін таңдайды)тестілеу.

Екі пән бойынша тестілеу мектепте бір күнде өтеді.

 сонымен қатар МҚА – оқушылардың білім сапасы, іскерлігінің деңгейі ғана емес, болашақ мамандығына, келешек өміріне алар жолдамасы екенін, мектеп бітірушілердің алдындағы міндеттер мен жауапкершілік, адами құндылықтар туралы айтып өтті. Жасөспірімдердің қазіргі заман талабына сай болуының қажеттілігіне ата – ананың рөлі ерекше екені айтылып,  әрбір оқушының пән бойынша жетістіктері мен осал тұстарын ата – аналар да жете білуге тиіс, мектепте өтетін қосымша сабақтарға, курстарға оқушылардың үнемі қатысып отыруын ата – ана да қадағалауға міндетті екендігі ескертілді. 


Қорытынды  аттестаттау -  білім алушылардың тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында қарастырылған оқу пәндерінің көлемін меңгеру дәрежесін анықтау мақсатында жүргізілетін рәсім.

Қорытынды аттестаттау өткізу үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығы негізінде мектепте Комиссия құрылды .

Комиссия құрамы төмендегі мүшелерден бекітілді:

1.М.Т.Султанова-Комиссия төрайымы;

2.Ш.К.Сыздыкбаева-Комиссия төрайымының орынбасары;

3.Ж.Сейдакметова  - ата-аналар комитетініңтөрайымыі;

4.И.Б.Омарова –география пән мұғалімі;

5.Г.Б.Арғынбаева-қазақ тілі пән мұғалімі;

6.С.В.Маслова- орыс тілі пән мұғалімі;

7.Н.Е.Зұбайділдә- математика пән мұғалімі;

8.Тазабекова Б.С.-ағылшын тілі пән мұғалімі;

9.Абдрахманова С.М.-физика пән мұғалімі;

Хатшы:  Жолдыбекова Г.М.

Мектеп жанында құрастырылған қорытынды аттестаттау өткізу үшін Комиссияның іс-шаралары жасалып, бекітілді.

Биылғы оқу жылында 11-сыныпта барлығы 51 оқушы оқып жатса, оның 26 қазақ сыныбында, 25-ы орыс сыныбында оқиды. Барлығы да МҚА қатысады.  

Қорытынды аттестаттау бойынша таңдаған пәндер:

физика /қаз.сын./-26 оқушы;

биология/орыс сын./-25 оқушы




Қорытынды  аттестаттауға   дайындық барысында  қазақ тілі пәнінен 11 сынып оқушыларынан 6 рет эссе (көлемі 250-300 сөз) алынды,орташа   білім сапа-65%. Дайындық   барысында эсселердің тақырыбын ашу барысында, аргументтер мен фактілерді келтіруде, оқушыларға біраз қиындақтар туындады .Жалпы оқушылар эссе жазу әдіс-тәсілдерін  игеріп алды, білімдері жинақталды. Қорытынды аттестаттау  дайындау нәтижесі бойынша білім сапа  65% -пән мұғалімі Н.С.Макашева .


Эссе екі бағамен бағаланады, барлық балдардың жиынтығы-10.

Орыс тілі пәнінен   6 рет эссе алынды ,  орташа білім сапа-61%. Дайындық барысында эссе жазу кезінде   жіберілген  кемшіліктер: тақырып толық ашылмаған, стилистиканы   дұрыс қолданбаған , леп белгілерін  дұрыс пайдаланбаған. Қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша  білім сапа 58%, пән  мұғалімі М.Т.Тусипбекова           .


Математика пәнінен  сынама жазбаша емтихандар 3 рет өткізілді. Бақылау жұмыстары 6   тапсырмадан құрылған (3А+2В+1С).

 Математика пәнінен емтихан жұмысы бір бағамен бағаланады.

Жыл басында алынған   бақылау жұмыстарының білім сапасы 40%   көрсетсе, екінші тоқсан аяғындағы   бақылау жұмысының   білім сапасы 45% көрсетті. Пән мұғалімдері оқушылармен  дайындық барысында логикалық есептер шығару кезінде  тиімді жолдарын үйретті. Қорытынды аттестаттауға дайындық  нәтижесі бойынша қазақ сыныптарында  білім сапа    55% , пән мұғалімі Н.Е.Зүбайділдә ,орыс сыныптарындағы білім сапа  45%-ды көрсетті, пән мұғалімі Ж.Т.Балхожаева.


Қазақстан тарихынан әр сұраққа ең жоғары -10 балл,базалық деңгейдегі жауапқа 1-6 балл, жоғары деңгейдегі жауапқа 7-10 балл.

Қазақстан тарихынан қазақ сыныптарында ауызша сынама емтихандар 4 рет өткізілді ( 30 билет, 3 сұрақтан).Білім сапа -55%.Емтихандардың нәтижесі бойынша  оқушылармен талдау жұмыстары жүргізілді, дұрыс жауаптары талқыланды.  

Қорытынды аттестаттау нәтижесі білім сапа  66%. Пән мұғалімі Г.А.Мыңжасарова .

Орыс сыныптарында да сынама  ауызша емтихан 3 рет жүргізілді , білім сапа-50%.Төмен баға алған оқушылармен жеке жұмыстар ,қосымша  сабақтарда өткен тақырыптармен қайталау жүргізілді, пән мұғалімі Р.А.Нусупова.

Таңдау пәндерінің  нәтижелері: 

Биология пәнінен орыс сыныптарында  4 рет сынама тесттілеу алынды, білім сапа-55% , 25 оқушы осы пәнді таңдаған.  Сынама тесттер бойынша  берілген тапсырмаларда  оқушыларға 2-3  дұрыс жауап   таңдаған қиындық тұғызды . Оқушылармен 6-9 сыныптардағы  тақырыптар бойынша қайталау сабақтары  және де   тематикалық тапсырмалармен  жұмыстар жүргізілді. Пән мұғалімі Л.М.Василевская.


Орыс сыныптарындағы қазақ тілі пәнінен сынама тесттілеу 4 рет жүргізілді, білім сапа-65%.Пән мұғалімдері тарапынан    үш блокқа бөлінген 40 сұрақтан тұратын тест   құрастырып ,яғни аталған тест бойынша дайындық  жұмыстары  оқушылармен    жоғары деңгейде  жүргізілген.  Пән мұғалімдері Ш.Мейрманова ,Д.Куандыкова.


 Қазақ   сыныптарындағы орыс тілі пәнінен сынама тесттілеу 3 рет жүргізілді, білім сапа-55%.Пән мұғалімі өз  тарапынан    үш блокқа бөлінген 40 сұрақтан тұратын тест   құрастырып , аталған тест  бойынша дайындық  жұмыстары   оқушылармен   үнемі.Пән мұғалімі Төребаев Т.Н., М.Т.Тусипбекова.


Физика пәнін  таңдаған 26 оқушы, сынама тесттілеу 4 рет өткізілді , бірінші сынама тесттің білім сапасы 40% көрсетті , кейінгі  сынама тестердің  білім сапасы 55%-ға көтерілді.. Дайындық жұмыстар дұрыс жүргізілді. Пән мұғалімі  С.М.Абдрахманова



Қорытынды: Қорытынды   аттесаттаудың нәтижесі   жақсы   нәтижеге  жетудің  ең   негізгі  жолы - оқушы  белсенділігі. Пән мұғалімдері әр эсседен,   сынама тесттен кейін оқушылардың жіберген қателіктерімен жұмыс жасап, сұрақтарды талдайды. Оқушы мұндай жағдайда өзінің мүмкіндіктерін, қол жеткен табыстарын өзгелермен  салыстыра отырып, саралап, белсенділіктері артып, алға  ұмтыла  түсері   сөзсіз. Осы бағыттағы жұмыстарды атқаруда оқушы, мұғалім, ата-ана үштігі бірлесіп  жұмыс   атқарса  нәтижелі  болады.

Ұсыныс:

1.  «Орта ,техникалық және кәсіптік, орта біліммен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды ,оларды аралық және қорытынды аттестатауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы бұйрық басшылыққа алынсын;

2. 2021-2022 оқу жылына арналған  мемлекеттік Қорытынды аттестаттауға дайындық жұмыстарын ұйымдастыру іс-шараларының жоспарына сай жұмыстары жүргізілсін;

3. Пән мұғалімдерінің   Қорытынды аттестаттау бойынша   дайындық жұмыстары күшейтілсін.


Дайындаған:  Сыздыкбаева Ш.К.

]]>
Төле би атындағы  орта мектебінің 2021-2022 оқу жылы бойынша қорытынды аттестаттауға  дайындық жұмысының есебі туралы  мәлімет


1. Қорытынды аттестаттау – бұл мемлекеттік бітіру емтиханы.

11 сынып оқушысын қорытынды аттестаттау бітіруші емтихан нысанында мектепте бес пәннен, оның ішінде 4 міндетті (ана тілі,екінші тіл, алгебра және анализ бастамалары, Қазақстан тарихы) және оқыту бейіні (ҚГБ және ЖМБ) ескеріле отырып 1 таңдау бойынша пәннен өтеді.

Барлық емтихандар, оның ішінде тестілеу де білім алушының өзі оқитын мектебінде өтеді.

Емтихандардың тізбесі және нысаны мынадый:

1) Ана тілі және әдебиетінен (оқыту тілі) эссе нысанында жазбаша емтихан. Эссеге 3 астрономиялық сағат беріледі.

2) Алгебра және анализ бастамалары пәнінен жазбаша емтиханға 5 астрономиялық сағат беріледі. Бұл емтихан 5 тапсырмадан тұрады.

3) Қазақстан тарихынан ауызша емтихан (билет бойынша);

4) Орыс, өзбек, ұйғыр және тәжік тілдерінде оқытатын мектептерде қазақ тілінен және қазақ тілінде оқытатын мектептерде орыс тілінен тестілеу (берілген уақыт 80 минут, барлығы 40 сұраққа 40 балл);

5) Таңдау бойынша бір пәннен(физика, химия, биология, география, геометрия, дүниежүзі тарихы, әдебиет, шетел тілі (ағылшын, француз, неміс), информатика пәндерінің біреуін таңдайды)тестілеу.

Екі пән бойынша тестілеу мектепте бір күнде өтеді.

 сонымен қатар МҚА – оқушылардың білім сапасы, іскерлігінің деңгейі ғана емес, болашақ мамандығына, келешек өміріне алар жолдамасы екенін, мектеп бітірушілердің алдындағы міндеттер мен жауапкершілік, адами құндылықтар туралы айтып өтті. Жасөспірімдердің қазіргі заман талабына сай болуының қажеттілігіне ата – ананың рөлі ерекше екені айтылып,  әрбір оқушының пән бойынша жетістіктері мен осал тұстарын ата – аналар да жете білуге тиіс, мектепте өтетін қосымша сабақтарға, курстарға оқушылардың үнемі қатысып отыруын ата – ана да қадағалауға міндетті екендігі ескертілді. 


Қорытынды  аттестаттау -  білім алушылардың тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында қарастырылған оқу пәндерінің көлемін меңгеру дәрежесін анықтау мақсатында жүргізілетін рәсім.

Қорытынды аттестаттау өткізу үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығы негізінде мектепте Комиссия құрылды .

Комиссия құрамы төмендегі мүшелерден бекітілді:

1.М.Т.Султанова-Комиссия төрайымы;

2.Ш.К.Сыздыкбаева-Комиссия төрайымының орынбасары;

3.Ж.Сейдакметова  - ата-аналар комитетініңтөрайымыі;

4.И.Б.Омарова –география пән мұғалімі;

5.Г.Б.Арғынбаева-қазақ тілі пән мұғалімі;

6.С.В.Маслова- орыс тілі пән мұғалімі;

7.Н.Е.Зұбайділдә- математика пән мұғалімі;

8.Тазабекова Б.С.-ағылшын тілі пән мұғалімі;

9.Абдрахманова С.М.-физика пән мұғалімі;

Хатшы:  Жолдыбекова Г.М.

Мектеп жанында құрастырылған қорытынды аттестаттау өткізу үшін Комиссияның іс-шаралары жасалып, бекітілді.

Биылғы оқу жылында 11-сыныпта барлығы 51 оқушы оқып жатса, оның 26 қазақ сыныбында, 25-ы орыс сыныбында оқиды. Барлығы да МҚА қатысады.  

Қорытынды аттестаттау бойынша таңдаған пәндер:

физика /қаз.сын./-26 оқушы;

биология/орыс сын./-25 оқушы




Қорытынды  аттестаттауға   дайындық барысында  қазақ тілі пәнінен 11 сынып оқушыларынан 6 рет эссе (көлемі 250-300 сөз) алынды,орташа   білім сапа-65%. Дайындық   барысында эсселердің тақырыбын ашу барысында, аргументтер мен фактілерді келтіруде, оқушыларға біраз қиындақтар туындады .Жалпы оқушылар эссе жазу әдіс-тәсілдерін  игеріп алды, білімдері жинақталды. Қорытынды аттестаттау  дайындау нәтижесі бойынша білім сапа  65% -пән мұғалімі Н.С.Макашева .


Эссе екі бағамен бағаланады, барлық балдардың жиынтығы-10.

Орыс тілі пәнінен   6 рет эссе алынды ,  орташа білім сапа-61%. Дайындық барысында эссе жазу кезінде   жіберілген  кемшіліктер: тақырып толық ашылмаған, стилистиканы   дұрыс қолданбаған , леп белгілерін  дұрыс пайдаланбаған. Қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша  білім сапа 58%, пән  мұғалімі М.Т.Тусипбекова           .


Математика пәнінен  сынама жазбаша емтихандар 3 рет өткізілді. Бақылау жұмыстары 6   тапсырмадан құрылған (3А+2В+1С).

 Математика пәнінен емтихан жұмысы бір бағамен бағаланады.

Жыл басында алынған   бақылау жұмыстарының білім сапасы 40%   көрсетсе, екінші тоқсан аяғындағы   бақылау жұмысының   білім сапасы 45% көрсетті. Пән мұғалімдері оқушылармен  дайындық барысында логикалық есептер шығару кезінде  тиімді жолдарын үйретті. Қорытынды аттестаттауға дайындық  нәтижесі бойынша қазақ сыныптарында  білім сапа    55% , пән мұғалімі Н.Е.Зүбайділдә ,орыс сыныптарындағы білім сапа  45%-ды көрсетті, пән мұғалімі Ж.Т.Балхожаева.


Қазақстан тарихынан әр сұраққа ең жоғары -10 балл,базалық деңгейдегі жауапқа 1-6 балл, жоғары деңгейдегі жауапқа 7-10 балл.

Қазақстан тарихынан қазақ сыныптарында ауызша сынама емтихандар 4 рет өткізілді ( 30 билет, 3 сұрақтан).Білім сапа -55%.Емтихандардың нәтижесі бойынша  оқушылармен талдау жұмыстары жүргізілді, дұрыс жауаптары талқыланды.  

Қорытынды аттестаттау нәтижесі білім сапа  66%. Пән мұғалімі Г.А.Мыңжасарова .

Орыс сыныптарында да сынама  ауызша емтихан 3 рет жүргізілді , білім сапа-50%.Төмен баға алған оқушылармен жеке жұмыстар ,қосымша  сабақтарда өткен тақырыптармен қайталау жүргізілді, пән мұғалімі Р.А.Нусупова.

Таңдау пәндерінің  нәтижелері: 

Биология пәнінен орыс сыныптарында  4 рет сынама тесттілеу алынды, білім сапа-55% , 25 оқушы осы пәнді таңдаған.  Сынама тесттер бойынша  берілген тапсырмаларда  оқушыларға 2-3  дұрыс жауап   таңдаған қиындық тұғызды . Оқушылармен 6-9 сыныптардағы  тақырыптар бойынша қайталау сабақтары  және де   тематикалық тапсырмалармен  жұмыстар жүргізілді. Пән мұғалімі Л.М.Василевская.


Орыс сыныптарындағы қазақ тілі пәнінен сынама тесттілеу 4 рет жүргізілді, білім сапа-65%.Пән мұғалімдері тарапынан    үш блокқа бөлінген 40 сұрақтан тұратын тест   құрастырып ,яғни аталған тест бойынша дайындық  жұмыстары  оқушылармен    жоғары деңгейде  жүргізілген.  Пән мұғалімдері Ш.Мейрманова ,Д.Куандыкова.


 Қазақ   сыныптарындағы орыс тілі пәнінен сынама тесттілеу 3 рет жүргізілді, білім сапа-55%.Пән мұғалімі өз  тарапынан    үш блокқа бөлінген 40 сұрақтан тұратын тест   құрастырып , аталған тест  бойынша дайындық  жұмыстары   оқушылармен   үнемі.Пән мұғалімі Төребаев Т.Н., М.Т.Тусипбекова.


Физика пәнін  таңдаған 26 оқушы, сынама тесттілеу 4 рет өткізілді , бірінші сынама тесттің білім сапасы 40% көрсетті , кейінгі  сынама тестердің  білім сапасы 55%-ға көтерілді.. Дайындық жұмыстар дұрыс жүргізілді. Пән мұғалімі  С.М.Абдрахманова



Қорытынды: Қорытынды   аттесаттаудың нәтижесі   жақсы   нәтижеге  жетудің  ең   негізгі  жолы - оқушы  белсенділігі. Пән мұғалімдері әр эсседен,   сынама тесттен кейін оқушылардың жіберген қателіктерімен жұмыс жасап, сұрақтарды талдайды. Оқушы мұндай жағдайда өзінің мүмкіндіктерін, қол жеткен табыстарын өзгелермен  салыстыра отырып, саралап, белсенділіктері артып, алға  ұмтыла  түсері   сөзсіз. Осы бағыттағы жұмыстарды атқаруда оқушы, мұғалім, ата-ана үштігі бірлесіп  жұмыс   атқарса  нәтижелі  болады.

Ұсыныс:

1.  «Орта ,техникалық және кәсіптік, орта біліммен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды ,оларды аралық және қорытынды аттестатауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы бұйрық басшылыққа алынсын;

2. 2021-2022 оқу жылына арналған  мемлекеттік Қорытынды аттестаттауға дайындық жұмыстарын ұйымдастыру іс-шараларының жоспарына сай жұмыстары жүргізілсін;

3. Пән мұғалімдерінің   Қорытынды аттестаттау бойынша   дайындық жұмыстары күшейтілсін.


Дайындаған:  Сыздыкбаева Ш.К.

]]>
admin Mon, 28 Mar 2022 10:04:26 +0600
қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілі ережелері http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/bt/524-orytyndy-attestattau.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/bt/524-orytyndy-attestattau.html






]]>







]]>
admin Thu, 17 Feb 2022 09:51:56 +0600
қорытынды аттестаттауға дайындық http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/bt/525-orytyndy-attestattaua-dajyndy.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/bt/525-orytyndy-attestattaua-dajyndy.html Биылғы оқу жылында 11-сыныпта барлығы 52 оқушы оқып жатса, оның 26 қазақ сыныбында, 26-ы орыс сыныбында оқиды. Барлығы да МҚА қатысады. 

-11 сыныптарға сабақ беретін мұғалімдердің тізімін жиналып, сапалық құрамына талдау жасалды;

-ҰБТ тапсыратын мектеп бітірушілердің дайындығын арттыру мақсатында байқау сынақтары ұйымдастырылған, қорытындылары бойынша мазмұндық талдау жасалады, пән мұғалімдері  оқушылар меңгермеген тақырыптарды  анықтап, қосымша сабақтарда қайталау жұмыстарын  жүргізеді;





]]>
Биылғы оқу жылында 11-сыныпта барлығы 52 оқушы оқып жатса, оның 26 қазақ сыныбында, 26-ы орыс сыныбында оқиды. Барлығы да МҚА қатысады. 

-11 сыныптарға сабақ беретін мұғалімдердің тізімін жиналып, сапалық құрамына талдау жасалды;

-ҰБТ тапсыратын мектеп бітірушілердің дайындығын арттыру мақсатында байқау сынақтары ұйымдастырылған, қорытындылары бойынша мазмұндық талдау жасалады, пән мұғалімдері  оқушылар меңгермеген тақырыптарды  анықтап, қосымша сабақтарда қайталау жұмыстарын  жүргізеді;





]]>
admin Fri, 26 Nov 2021 09:58:29 +0600
қорытынды аттестаттауға дайындық іс- шаралар жоспары http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/bt/510-orytyndy-attestattaua-dajyndy-s-sharalar-zhospary.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/bt/510-orytyndy-attestattaua-dajyndy-s-sharalar-zhospary.html Төле би атындағы орта мектебінің 2021-2022 оқу жылына арналған

мектеп бітіруші оқушыларды қорытынды аттестаттауға және ҰБТ-ге дайындау, 

оқыту сапасының деңгейін арттыру бойынша қадамдық іс-қимыл жоспары


Жұмыс мазмұны

Өткізудің техникалық форматы

Мерзімі

Жұмыс нәтижесі

Жауаптылар


Мектептің үйлестірушілік қызметі

1

2021 жылы мектеп бітіретін оқушылар туралы толық мәлімет дайындау:

- 11 сынып оқушыларының тізімін жинау, оқыту тілдерін, білім алу бағытын анықтау,

- жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестатына және жалпы орта білім туралы үздік аттестатына үміткер оқушыларды анықтау,

- жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестатына үміткер оқушылардың ҰБДҚ (НОБД) енгізілуін қадағалау,

-білім сапасына мониторинг жасау

база құру

қазан

аудан білім бөліміне ақпарат беру,

ҰБДҚ-на енгізу

Сыздыкбаева Ш.К.

2

11 сыныптарға сабақ беретін мұғалімдердің тізімін жинау, сапалық құрамына талдау жасау

база құру,

мониторинг 

жүргізу

қазан


Ажибекова К.Б.

3

ҰБТ тапсыратын мектеп бітірушілердің дайындығын арттыру мақсатында байқау сынақтарын ұйымдастыру, қорытындылары бойынша мазмұндық талдау жасау


онлайн сынама тест жүргізу

тоқсанына 

бір рет

директор жанындағы  кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

4

Мектеп бітіруші оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау, білім деңгейлерін анықтау мақсатында эссе жазғызу, бақылау жұмыстарын алу (аудан мектептері толық дәстүрлі оқуға көшкен жағдайда)


бақылау

жартыжылдықта бір рет

директор жанындағы  кеңес 

Сыздыкбаева Ш.К.

Пән  мұғалімдері

5

Жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестатына үміткер оқушылармен психологиялық тренинг өткізу

тренинг

қаңтар-мамыр


Турыскулова Е.А.

6

 ҰБТ-ге қатысу жөнінде туындаған мәселелерді анықтау мақсатында 11-сынып оқушыларының арасында сауалнама жүргізу

сауалнама

ақпан

әдістемелік кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

Турыскулова Е.А 

7

11 сынып оқушыларын эссе жазуға қойылатын талаптармен таныстыру, үйрету

консультация 

қазан-наурыз айлары аралығында

әдістемелік кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

Пән  мұғалімдері

8

 Мектеп бітіруші оқушыларды қорытынды аттестаттауға, ҰБТ-ге дайындау барысында атқарып жатқан пән мұғалімдерінің жұмыстарының сапасын зерделеу

зерделеу

қаңтар-ақпан

директор жанындағы     кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

Ажибекова К.Б.

9

 Жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестатына ұсынған үміткер оқушылардың 5-11 сынып журналдарындағы бағалардың объективтілігін тексеру


зерделеу

қараша-желтоқсан

АКТ жазу

Комиссия мүшелері

10

Қорытынды аттестаттау өткізу үшін Комиссия құру

комиссия құру

1-ақпанға дейін

бұйрық шығару


Мектеп директоры 

11

9,11 сынып оқушыларына, ата-аналарға, мектептердің педагог ұжымына ҚР Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығымен бекітілген «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі қағидалары» бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізу


ақпараттық-түсіндіру жұмысы

наурыз-сәуір


Сыздыкбаева Ш.К.

Сынып жетекшілер

12

ҚР Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығымен бекітілген «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі қағидаларының» 50-тармағына сәйкес қорытынды аттестаттаудан босатылатын оқушылардың құжаттарын жинау

құжаттарын, анықтамаларын жинау

мамыр

аудан білім бөліміне ұсыну

Бигетаева Д.С.

13

Қорытынды аттестаттаудан өтетін сыныптардың емтихан тапсырмаларына сұраныс беру


мамыр

аудан білім бөліміне  сұраныс жіберу

Сыздыкбаева Ш.К.

14

Жалпы орта білім туралы "Алтын белгі" аттестаттарын алуға үміткерлердің жазбаша емтихан жұмыстарын мектеп жанынан қалыптастырылған Комиссия қарауына аудан  білім бөліміне  арқылы жолдау

емтихан жұмысын қадағалау

емтихан өткен күні

аудан білім бөліміне жолдау

Сыздыкбаева Ш.К.

Пән  мұғалімдері

15

Қорытынды аттестаттауды   ұйымдастыру және өткізу


маусым



Сыздыкбаева Ш.К.

16

Аудан білім бөліміне  2022 жылғы  қорытынды аттестаттау, ҰБТ-ны ұйымдастыру және өткізу жөніндегі іс-шаралар жоспарының орындалуы мен атқарылған жұмыстар туралы қорытынды есеп беру


есеп

шілде


Сыздыкбаева Ш.К.


Педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру

17

Жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестатына үміткер оқушыларға және олардың пән мұғалімдеріне консультация, сабақтар, семинарлар ұйымдастыру, жүргізу

консультация 

тоқсанына бір рет


Сыздыкбаева Ш.К.

Ажибекова К.Б.

18

География, тарих пәндерінен ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары

сабақ

қараша

әдістемелік кеңес

Мыңжасарова Г.А.

Омарова И.Б.

19

Химия, биология пәндерінен ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары

сабақ

желтоқсан

әдістемелік кеңес

Байтабаева Б.Б.

Самсонов С.И.

20

Қазақ тілі және әдебиет пәндерінен,  оқу сауаттылығынан ҰБТ-ға дайындық сапасын жетілдіру жолдары. 

сабақ

қаңтар

әдістемелік кеңес

МакашевА Н.С.

Рахымбаева А.


Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру

21

Оқушылардың функционалдық сауаттылығы – білім сапасын жетілдірудің негізгі бағдары

семинар-практикум

ақпан

әдістемелік кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.


Оқушыларды оқыту сапасына мониторинг

22

Әр пән бойынша оқушылардың білім сапасына мониторинг жүргізу

мониторинг, зерттеу

тоқсан сайын

директор жанындағы кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

Пән мұғалімдері

23

Әр мектеп бойынша 11 сынып оқушыларының білім сапасына мониторинг жүргізу

мониторинг,

зерттеу

тоқсан сайын

директор жанындағы кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

Пән мұғалімдері

24

БЖБ, ТЖБ тапсырмаларының орындалу деңгейі, оқушы білімдерінің объективті бағалануы

мониторинг, зерттеу

тоқсан сайын

әдістемелік кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

Пән мұғалімдері



Орындаған: оқу-ісі жөніндегі орынбасары Сыздыкбаева Ш.К.



]]>
Төле би атындағы орта мектебінің 2021-2022 оқу жылына арналған

мектеп бітіруші оқушыларды қорытынды аттестаттауға және ҰБТ-ге дайындау, 

оқыту сапасының деңгейін арттыру бойынша қадамдық іс-қимыл жоспары


Жұмыс мазмұны

Өткізудің техникалық форматы

Мерзімі

Жұмыс нәтижесі

Жауаптылар


Мектептің үйлестірушілік қызметі

1

2021 жылы мектеп бітіретін оқушылар туралы толық мәлімет дайындау:

- 11 сынып оқушыларының тізімін жинау, оқыту тілдерін, білім алу бағытын анықтау,

- жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестатына және жалпы орта білім туралы үздік аттестатына үміткер оқушыларды анықтау,

- жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестатына үміткер оқушылардың ҰБДҚ (НОБД) енгізілуін қадағалау,

-білім сапасына мониторинг жасау

база құру

қазан

аудан білім бөліміне ақпарат беру,

ҰБДҚ-на енгізу

Сыздыкбаева Ш.К.

2

11 сыныптарға сабақ беретін мұғалімдердің тізімін жинау, сапалық құрамына талдау жасау

база құру,

мониторинг 

жүргізу

қазан


Ажибекова К.Б.

3

ҰБТ тапсыратын мектеп бітірушілердің дайындығын арттыру мақсатында байқау сынақтарын ұйымдастыру, қорытындылары бойынша мазмұндық талдау жасау


онлайн сынама тест жүргізу

тоқсанына 

бір рет

директор жанындағы  кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

4

Мектеп бітіруші оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау, білім деңгейлерін анықтау мақсатында эссе жазғызу, бақылау жұмыстарын алу (аудан мектептері толық дәстүрлі оқуға көшкен жағдайда)


бақылау

жартыжылдықта бір рет

директор жанындағы  кеңес 

Сыздыкбаева Ш.К.

Пән  мұғалімдері

5

Жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестатына үміткер оқушылармен психологиялық тренинг өткізу

тренинг

қаңтар-мамыр


Турыскулова Е.А.

6

 ҰБТ-ге қатысу жөнінде туындаған мәселелерді анықтау мақсатында 11-сынып оқушыларының арасында сауалнама жүргізу

сауалнама

ақпан

әдістемелік кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

Турыскулова Е.А 

7

11 сынып оқушыларын эссе жазуға қойылатын талаптармен таныстыру, үйрету

консультация 

қазан-наурыз айлары аралығында

әдістемелік кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

Пән  мұғалімдері

8

 Мектеп бітіруші оқушыларды қорытынды аттестаттауға, ҰБТ-ге дайындау барысында атқарып жатқан пән мұғалімдерінің жұмыстарының сапасын зерделеу

зерделеу

қаңтар-ақпан

директор жанындағы     кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

Ажибекова К.Б.

9

 Жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестатына ұсынған үміткер оқушылардың 5-11 сынып журналдарындағы бағалардың объективтілігін тексеру


зерделеу

қараша-желтоқсан

АКТ жазу

Комиссия мүшелері

10

Қорытынды аттестаттау өткізу үшін Комиссия құру

комиссия құру

1-ақпанға дейін

бұйрық шығару


Мектеп директоры 

11

9,11 сынып оқушыларына, ата-аналарға, мектептердің педагог ұжымына ҚР Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығымен бекітілген «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі қағидалары» бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізу


ақпараттық-түсіндіру жұмысы

наурыз-сәуір


Сыздыкбаева Ш.К.

Сынып жетекшілер

12

ҚР Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығымен бекітілген «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі қағидаларының» 50-тармағына сәйкес қорытынды аттестаттаудан босатылатын оқушылардың құжаттарын жинау

құжаттарын, анықтамаларын жинау

мамыр

аудан білім бөліміне ұсыну

Бигетаева Д.С.

13

Қорытынды аттестаттаудан өтетін сыныптардың емтихан тапсырмаларына сұраныс беру


мамыр

аудан білім бөліміне  сұраныс жіберу

Сыздыкбаева Ш.К.

14

Жалпы орта білім туралы "Алтын белгі" аттестаттарын алуға үміткерлердің жазбаша емтихан жұмыстарын мектеп жанынан қалыптастырылған Комиссия қарауына аудан  білім бөліміне  арқылы жолдау

емтихан жұмысын қадағалау

емтихан өткен күні

аудан білім бөліміне жолдау

Сыздыкбаева Ш.К.

Пән  мұғалімдері

15

Қорытынды аттестаттауды   ұйымдастыру және өткізу


маусым



Сыздыкбаева Ш.К.

16

Аудан білім бөліміне  2022 жылғы  қорытынды аттестаттау, ҰБТ-ны ұйымдастыру және өткізу жөніндегі іс-шаралар жоспарының орындалуы мен атқарылған жұмыстар туралы қорытынды есеп беру


есеп

шілде


Сыздыкбаева Ш.К.


Педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру

17

Жалпы орта білім туралы «Алтын белгі» аттестатына үміткер оқушыларға және олардың пән мұғалімдеріне консультация, сабақтар, семинарлар ұйымдастыру, жүргізу

консультация 

тоқсанына бір рет


Сыздыкбаева Ш.К.

Ажибекова К.Б.

18

География, тарих пәндерінен ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары

сабақ

қараша

әдістемелік кеңес

Мыңжасарова Г.А.

Омарова И.Б.

19

Химия, биология пәндерінен ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдары

сабақ

желтоқсан

әдістемелік кеңес

Байтабаева Б.Б.

Самсонов С.И.

20

Қазақ тілі және әдебиет пәндерінен,  оқу сауаттылығынан ҰБТ-ға дайындық сапасын жетілдіру жолдары. 

сабақ

қаңтар

әдістемелік кеңес

МакашевА Н.С.

Рахымбаева А.


Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру

21

Оқушылардың функционалдық сауаттылығы – білім сапасын жетілдірудің негізгі бағдары

семинар-практикум

ақпан

әдістемелік кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.


Оқушыларды оқыту сапасына мониторинг

22

Әр пән бойынша оқушылардың білім сапасына мониторинг жүргізу

мониторинг, зерттеу

тоқсан сайын

директор жанындағы кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

Пән мұғалімдері

23

Әр мектеп бойынша 11 сынып оқушыларының білім сапасына мониторинг жүргізу

мониторинг,

зерттеу

тоқсан сайын

директор жанындағы кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

Пән мұғалімдері

24

БЖБ, ТЖБ тапсырмаларының орындалу деңгейі, оқушы білімдерінің объективті бағалануы

мониторинг, зерттеу

тоқсан сайын

әдістемелік кеңес

Сыздыкбаева Ш.К.

Пән мұғалімдері



Орындаған: оқу-ісі жөніндегі орынбасары Сыздыкбаева Ш.К.



]]>
admin Thu, 30 Sep 2021 10:07:57 +0600
Білім сапасын арттыру http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/bt/321-blm-sapasyn-arttyru.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/bt/321-blm-sapasyn-arttyru.html Мектептің білім сапасын арттыруда педагогтың жауапкершілігі зор болса, заман талабы педагогтан кәсіби білімді, білік пен дағдыны, мақсат қоюшылықты игеруге деген қызығушылық және білім беру қызметінде ынталылық, педагогикалық және әлеуметтік педагогика мен психологияның негіздерін қолдана білу қабілетін талап етеді.
Мектебімізде білім сапасын арттыру, болашақ білімді азамат қалыптастыруда, мұғалімнің кәсіптік шеберлігін , құзырлығын арттыруда мектеп жұмысының, әдістемелік жұмыстың ұжымдық, топтық, жеке, белсенді түрлері мен әдістері кеңінен қолданылуда. 
Білім сапасын арттыру бағытында   Шу ауданы Төле би атындағы орта мектебінің "Алтын белгі" үміткерлерінен бақылау жұмысы алынды




]]>
Мектептің білім сапасын арттыруда педагогтың жауапкершілігі зор болса, заман талабы педагогтан кәсіби білімді, білік пен дағдыны, мақсат қоюшылықты игеруге деген қызығушылық және білім беру қызметінде ынталылық, педагогикалық және әлеуметтік педагогика мен психологияның негіздерін қолдана білу қабілетін талап етеді.
Мектебімізде білім сапасын арттыру, болашақ білімді азамат қалыптастыруда, мұғалімнің кәсіптік шеберлігін , құзырлығын арттыруда мектеп жұмысының, әдістемелік жұмыстың ұжымдық, топтық, жеке, белсенді түрлері мен әдістері кеңінен қолданылуда. 
Білім сапасын арттыру бағытында   Шу ауданы Төле би атындағы орта мектебінің "Алтын белгі" үміткерлерінен бақылау жұмысы алынды




]]>
admin Thu, 04 Feb 2021 23:33:13 +0600
Қорытынды аттестаттау http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/tulekter/154-orytyndy-attestattau.html http://tolebi-konaev.mektebi.kz/oushylara/tulekter/154-orytyndy-attestattau.html 9 сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттаудан өткізуді ұйымдастыру













































]]>
9 сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттаудан өткізуді ұйымдастыру













































]]>
admin Wed, 11 Mar 2020 10:19:55 +0600