14
декабрь
2020
Директордың ғылыми-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары К.Б.Ажибекованың жылдық жұмыс жоспары
«Бекітемін»
Төле би атындағы орта мектебінің
директоры :М.Т.Султанова
«___» ___________2020ж
Әдістемелік жұмыстың тақырыбы: Оқытудың жаңа инновациялық тәсілдерін қолдану арқылы мұғалімдердің құзіреттілігін жетілдіру және кәсіби дамуына жол ашу, оқыту мен тәрбиелеуді дамыту
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:Мұғалімдердің кәсіби дамуына қолдау көрсету, көшбасшылық және оқытуды басқару арқылы ынтымақтастық орта құру, мұғалімдердің құзіреттілігін жетілдіру.
Міндеттері:
1. Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін үздіксіз жетілдіруге әдістемелік көмек беру,өз тәжірибелеріне өзгеріс енгізу арқылы бағдарламаның 7 модулін қолдану арқылы оқушылардың сыни ойлауын дамыту.
2. Инновациялық технологияларды әдістемелік бірлестіктер арқылы енгізу, инновациялық идеяларды жобалау, педагогтардың инновациялық әлеуетін бағалау деңгейін анықтау.
3. Педагогикалық шеберлігін, мұғалімнің өзін-өзі дамыту кәсіптік деңгейін жоғарылатуын, педагогтардың ақпараттық-әдістемелік сүйемелдеу негізінде инновациялық жобаның орындауын дамыту үшін жағдай жасау.
4. Педагогикалық ұжымда шығармашылық ізденіс пен құштарлық атмосферасын құрастыру.
5.Педагогтің өз әлеуетін ашуына қолдау көрсету және толық шамада іске асыруына жағдай жасау.
6.Білім беру біліктілігіне ену әдісі ретінде педагогтарды ақпараттық сүйемелдеумен қамтамасыз ету.
1.Әдістемелік кеңестің жұмыс жоспары
ІІ БӨЛІМ . Педагог мамандармен жұмыс, біліктілігін көтеру, аттестаттау жұмыстары
ІІІ. Педагогикалық оқулар
IV. Байқаулар
V. Тәжірибелік сабақтар
VIII.Жас мамандармен жұмыс
IX.Баспа жұмыстары
X.Педагогтың кәсіби деңгейін көтеру
Төле би атындағы орта мектебінің
директоры :М.Т.Султанова
«___» ___________2020ж
Директордың ғылыми-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары
К.Б.Ажибекованың жылдық жұмыс жоспары
| № | Жұмыс мазмұны | Мақсаты | Жауапты | Жұмыс түрі | Қаралатын орны | |||
| Тамыз | ||||||||
| 1 | 2020-2021 оқу жылында ҚР жалпы орта білім беретін мектептерде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері | Білім стандартындағы өзгерістермен таныстыру, әдістемелік нұсқаулар беру | К.Б.Ажибекова | жалпылыма | ПК | |||
| 2 | Әдістемелік кеңес туралы ереже, оның құрылымы | Оқу-тәрбие жұмыстарының сараптамасы, кемшіліктерді жою жолдарын анықтау | К.Б.Ажибекова | жалпылыма | ПК | |||
| 3 | 2020 - 2021 оқу жылына әдістемелік жұмыстың бағыттары, әдістемелік кеңестің жоспарымен таныстыру, бекіту. | Жылдық жұмыс жоспарын жасау, бекіту. | К.Б.Ажибекова | жалпылыма | ӘК | |||
| 4 | Ұйымдастыру сұрақтары : - әдістемелік кеңес құрамын бекіту; - әдістемелік бірлестіктердің жетекшілерін тағайындау; - жас мамандарға тәлімгерлер тағайындау; - мұғалімдердің шығармашылық топтарын құру; - пән апталықтарының өткізу кестесін бекіту; | Жылдық жұмыс жоспарын жасау, бекіту. | жалпылыма | ӘК | ||||
| 5 | Оқу әдістемелікжұмыстыңжылдық жұмыс жоспарын, әдістемелік пән бірлестіктерінің жұмыс жоспарынбекіттіру. | Оқу әдістемелік жұмыстың жылдықжұмыс жоспарын тексеру, бекіту. | К.Б.Ажибекова | жалпылыма | ӘК | |||
| Қыркүйек | ||||||||
| 1 | Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдерді анықтау, оларды шығармашылық топтарға біріктіру | Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдерді анықтау | ДӘІЖО бірлестік жетекші лері | жеке | Шығ. Топ отырысы | |||
| 2 | Білімін жетілдіру курстарынан өткен пән мұғалімдерінің тізіміннақтылау, перспективалықжоспарқұру | Аттестаттаудан өтетін пән мұғалімдерінің жұмыс жоспарын жасау, бекіту. | К.Б.Ажибекова | жеке | ӘБ отырысы | |||
| 3 | Курстан өткен мұғалімдердің даму жоспарын бекіту | Курстан өткен пән мұғалімдерінің тізімін қарап, даму жоспарын құру. | К.Б.Ажибекова | жеке | ӘК | |||
| Қазан | ||||||||
| 1 | Бастауыш сынып ӘБ айлығы | Оқушылардың пәнге қызығушылығына, білімділік деңгейін арттыруға, оқушылардың өзіндік білім алуы мен шығармашылық әлеуетін арттыруға ықпал ету | К.Б.Ажибекова | тақырыптық | ДЖК | |||
| 2 | «Ақ бота», «Пони»интеллектуалдық марафонын ұйымдастыру. | Дарынды балаларды анықтау | К.Б.Ажибекова | тақырыптық | ОҒҚ отырысы | |||
| Қараша | ||||||||
| 1 | Кәсіби біліктілік санатына өтініш берген мұғалімдердің отырысын өкізу. Аттестатталушы мұғалімдерді аттестаттауережесіментаныстыру. | Аттестатталушы мұғалімдерді аттестаттау ережесімен таныстыру. | К.Б.Ажибекова | жеке | педкеңес | |||
| 2 | «British Bulldog», интеллектуалдық ойындар байқауын және Республикалық олимпиаданың I кезеңін /мектепішілік/ ұйымдастыру. | Дарынды балаларды анықтау | К.Б.Ажибекова | тақырыптық | ОҒҚ отырысы | |||
| 3 | Орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі ӘБ айлығы | Оқушылардың пәнге қызығушылығына, білімділік деңгейін арттыруға, оқушылардың өзіндік білім алуы мен шығармашылық әлеуетін арттыруға ықпал ету | Тусипбекова М.Т | Бұйрық шығару | ||||
| Білім сапасын арттыру мақсатында инновациялық технологияларды тиімді қолдану | Білім беру мазмұнын жаңарту аясында оқу процесін ұйымдастыруда жаңа педагогикалықтәсілдер, әдістемелер, технологияларды енгізуБілім алушылардың оқу жетістіктеріне жиынтық бағалаужүргізу бойынша мұғалімдерге әдістемелік көмек беру | К.Б.Ажибекова | анықтама | ДЖК | ||||
| 4 | Педагог қызметкерлерді аттестаттаудың жаңа талаптары | Аттестациядан өтетін мұғалімдерді жаңа, яғни №152 бұйрықпен таныстыру | К.Б.Ажибекова | хабарлама | ПК | |||
| 6 | «Қазақ әліпбиі: тарих тағлымы, уақыт талабы» дөңгелек үстел | Ұлтымыздың тарихына қызығушылық таныту, жаңартылған білім беру аясында педагогтардың кәсіби біліктілігін жетілдіруге әдістемелік қолдау көрсету, мұғалімдердің жұмыс тәжірибесін кеңейту, инновациялық педагогикалық қызмет мәні мен мазмұны туралы білімдер жүйесін қалыптастыру: | К.Б.Ажибекова А.С.Ибраева | тақырыптық | ӘК | |||
| Желтоқсан | ||||||||
| 1 | Орыс тілі мен әдебиет және ағылшын ӘБ айлығының қорытындысы Тарих, қоғам білім негіздері,құқық, дінтану, пәндер бірлестігінің айлығы Бұйрық | Оқушылардың пәнге қызығушылығына, білімділік деңгейін арттыруға, оқушылардың өзіндік білім алуы мен шығармашылық әлеуетін арттыруға ықпал ету | К.Б.Ажибекова Тексеру комиссиясы | анықтама | ДЖК | |||
| 2 | Жас мамандардың және жаңадан келген мүғалімдердің сабақтарына қатысу | Жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын қолдану машығы. Кәсіби біліктілікті зерттеу, оқу материалын меңгеру. | К.Б.Ажибекова . ӘБ жетекшілері | ұсынымдар | ӘК | |||
| 3 | Оқушылар олимпиадасының І кезеңінің ұйымыдастырылуы .Қорытындысы | Дарынды балаларды анықтау | К.Б.Ажибекова | тақырыптық | ДЖК | |||
| Қаңтар | ||||||||
| 1 | ӘБ жетекшілерінің жартыжылдық қорытынды есебі | ӘБ есебін жинақтау | К.Б.Ажибекова. | папкалар хаттама | ӘК | |||
| 2 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәні ӘБ айлығы | Жаңартылған бағдарламаға сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын қолдану машығы | А.С.Ибраева . | анықтама | ДЖК | |||
| 3 | Біліктілік санатын көтеруге өтініш берген мұғалімдердің сабақтарына қатысу. | Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің деңгейін анықтау | Тексеру комиссиясы | анықтама | Аттестац.ком. отырысы | |||
| 4 | 10,11 сыныптағы бағдарлы оқытудың деңгейі | Оқу жоспарының вариативтік бөлігі және ҚАБҚ бойынша ата-аналар мен оқушылар өтінімдерінің негізінде ұсынылған бағдарламаларды талдау. | К.Б.Ажибекова | тақырыптық | ДЖК | |||
| 5 | Математика пәнінің оқытылуы | К.Б.Ажибекова | ДЖК | |||||
| Ақпан | ||||||||
| 1 | Математика, физика, информатика пәндері ӘБ айлығы | Оқушылардың пәнге қызығушылығына, білімділік деңгейін арттыруға, оқушылардың өзіндік білім алуы мен шығармашылық әлеуетін арттыруға ықпал ету | Л.Н.Сафарова | анықтама | ДЖК | |||
| 2 | Шығармашылық топтар қызметінің тиімділігін зерделеу | Шығармашылық топтар қызметінің тиімділігін зерделеу | Тексеру комиссиясы | анықтама | ДЖК | |||
| 3 | «Золотое руно» интеллектуалдық марафонын ұйымдастыру. | Дарынды балаларды анықтау | К.Б.Ажибекова | тақырыптық | ОҒҚ отырысы | |||
| Орыс тілі пәнінің оқытылуы | К.Б.Ажибекова | анықтама | ДЖК | |||||
| Наурыз | ||||||||
| 1 | «Ең үздік жас маман » байқауы | К.Б.Ажибекова . | сараптау | ӘК | ||||
| 2 | Технология, бейнелеу өнері, музыка, дене шынықтыру, алғашқы әскери дайындық пәндері ӘБ айлығы | Оқушылардың пәнге қызығушылығына, білімділік деңгейін арттыруға, оқушылардың өзіндік білім алуы мен шығармашылық әлеуетін арттыруға ықпал ету | А.К.Темирова | анықтама | ДЖК | |||
| 3 | Жаңартылған білім мазмұны: «Табысты оқытудың көзі» коучинг | Сапалы сабақ | К.Б.Ажибекова . | шеберлік сағат | ӘК | |||
| 4 | Озат тәжірибелі мұғалімдердің іс-тәжірибесін насихаттау | Тәжірибе алмасу | К.Б.Ажибекова | шеберлік сағат | ӘК | |||
| 6 | «Латынграфикасыныңқажеттілігі» мектепішіліксеминары | 10-шы сынып оқушыларының латын графикасын енгізуге дайындығын тексеру | Н.С.Макашева . | жеке | Шығар. Топ отырысы | |||
| 7 | Біліктілік санатын көтеруге өтініш берген мұғалімдердің жұмысына қорытынды. | Аттестациядан өтетін мұғалімдердің жұмысын қорытындылау | Сараптама топ. | Сараптама | Аттестац. Ком. Отырысы | |||
| 8 | Жаратылыстану пәндерінің үш тілде оқытудың жағдайы | Үштілділікті қамтамасыз ету. Технологияларын пайдалану. | Абдрахманова С.М Самсонов С.И К.Б.Ажибекова . | талдау | ДЖК | |||
| Сәуір | ||||||||
| 1 | География, химия, биология пәндері ӘБ айлығы | Оқушылардың пәнге қызығушылығына, білімділік деңгейін арттыруға, оқушылардың өзіндік білім алуы мен шығармашылық әлеуетін арттыруға ықпал ету | Мамбетова Р.А Г.М.Бахбергенова | анықтама | ДЖК | |||
| 2 | Дарынды оқушылармен жұмыс барысын зерделеу (ОҒҚ) | Мектептің дарынды оқушылар жұмысын зерделеу | К.Б.Ажибекова | анықтама | ОҚҒ отырысы | |||
| 3 | Жаңа оқу жылына біліктілік санатын көтеретін мұғалімдерді анықтау. | 2019-2020 жылы біліктілік санатын көтеретін мұғалімдердің өтінішін қабылдау. | К.Б.Ажибекова | анықтама | Аттестац. ком. отырысы | |||
| Мамыр | ||||||||
| 1 | Шығармашылық топ жетекшілерінің есебі | Жылдық талдау | Тазабекова Б.С. | есеп | ӘК | |||
| 2 | ӘБ жетекшілерінің жылдық есебі | Жылдық талдау | ӘБ жетекшілері | Есеп | ӘК | |||
| 3 | Әдістемелік жұмыстың қорытынды есебі | Жылдық талдау | К.Б.Ажибекова . | анықтама | ӘК | |||
| 4 | Тәлімгер ұстаздардың есебі | Жас мамандар деңгейін анықтау | Тәлімгер ұстаздар | анықтама | ӘК | |||
| 5 | «Ең үздік ӘБ» байқауы | Ең үздік ӘБ анықтау | К.Б.Ажибекова | тақырыптық | ӘК | |||
| 6 | 2020-2021 оқу жылының әдістемелік жұмыстарына талдау жасау, жаңа оқу жылына жұмыс жоспарының жобасын дайындау. | Оқу-әдістемелік жұмыстарының сараптамасы, талдау, жоспарлау. | К.Б.Ажибекова . | тақырыптық | ӘК | |||
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:Мұғалімдердің кәсіби дамуына қолдау көрсету, көшбасшылық және оқытуды басқару арқылы ынтымақтастық орта құру, мұғалімдердің құзіреттілігін жетілдіру.
Міндеттері:
1. Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін үздіксіз жетілдіруге әдістемелік көмек беру,өз тәжірибелеріне өзгеріс енгізу арқылы бағдарламаның 7 модулін қолдану арқылы оқушылардың сыни ойлауын дамыту.
2. Инновациялық технологияларды әдістемелік бірлестіктер арқылы енгізу, инновациялық идеяларды жобалау, педагогтардың инновациялық әлеуетін бағалау деңгейін анықтау.
3. Педагогикалық шеберлігін, мұғалімнің өзін-өзі дамыту кәсіптік деңгейін жоғарылатуын, педагогтардың ақпараттық-әдістемелік сүйемелдеу негізінде инновациялық жобаның орындауын дамыту үшін жағдай жасау.
4. Педагогикалық ұжымда шығармашылық ізденіс пен құштарлық атмосферасын құрастыру.
5.Педагогтің өз әлеуетін ашуына қолдау көрсету және толық шамада іске асыруына жағдай жасау.
6.Білім беру біліктілігіне ену әдісі ретінде педагогтарды ақпараттық сүйемелдеумен қамтамасыз ету.
1.Әдістемелік кеңестің жұмыс жоспары
| № | Тақырыбы | Жауапты | Өтетін уақыты | Мониторинг, эвалюация | ресурстар | Қаралатын орны |
| 1 | 2019-2020оқу жылындағы оқу үрдісінде әдістемелік. кеңесінің жүргізілген іс-шараларына сараптама.2020–2021 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарын бекіту. | К.Б Ажибекова ӘК жетекшілері | №1 отырыс тамыз | хаттама | Пән бірлестік жетекшілері, | педкеңес |
| 2 | Жаңа оқу бағдарламалары, жаңа оқу жылының әдістемелік нұсқау хатымен таныстыру. | К.Б Ажибекова | хаттама | ӘК | ||
| 3 | Кафедра жетекшілерін, әдістемелік кеңес мүшелерін бекіту, шығармашылық топ,«Lessen Stadu топ мүшелерін, жас мамандарға тәлімгерлер бекіту | К.Б Ажибекова Мектеп әкімшілігі | Бұйрық шығару | ӘК | ||
| 4 | Әдістемелік кеңес туралы ереже, оның құрылымы. | К.Б Ажибекова Мектеп әкімшілігі | жоспар | ӘК | ||
| 5 | 2020 - 2021 оқу жылына әдістемелік жұмыстың бағыттары және оқу жылына арналған әдістемелік кеңестің жоспарымен таныстыру, мектепішілік дарынды оқушылармен жұмыс жоспарын жасау, бекіту. | К.Б Ажибекова | жоспар | ӘК | ||
| 1 | Бастауыш сынып мұғалімдерінің айлық қорытындысы | К.Б Ажибекова | №2 отырыс қазан қараша | анықтама | Кафедра жетекшілері, | ДЖК |
| 2 | Топтық шығармашылық жоба жұмыстары негізінде жекелеген оқушыларды шығармашылық жоба жұмыстарына дайындау. Оқушыны Ғылыми жұмысқа дайындау жолдары (әдістемелік кеңес) | К.Б Ажибекова | хаттама | мүшелері | ӘК | |
| 3 | Коучинг. «Мұғалім өз білімін жетілдіру үшін қандай әдіс-тәсілдерді пайдалану керек?». | К.Б Ажибекова | хаттама | ӘК | ||
| 4 | Орыс тілі мен әдебиеті пән мұғалімдерінің айлық қорытындысы | К.Б Ажибекова | хаттама | ДЖК | ||
| 5 | . | анықтама | ||||
| Тарих пән мұғалімдерінің айлығының қорытындысы | К.Б Ажибекова | №3 отырыс желтоқсан қаңтар | хаттама | ӘК | ||
| Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін көтеру жұмыстары. | К.Б Ажибекова | анықтама | ДЖК | |||
| Мектеп психологтарының дарынды балалармен жүргізілген жұмыс барысы. | хаттама | ӘК | ||||
| Қазақ тілі мен әдебиет пәндері айлығының қорытындысы | хаттама | ӘК | ||||
| хаттама | ӘК | |||||
| Қазақ тілі мен әдебиет пәндері айлығының қорытындысы | К.Б Ажибекова | анықтама | ДЖК | |||
| 1 | Критериалды бағалау – оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың бірден-бір тиімді жолы (шеберлік сынып) | Г.М.Жолдыбекова | №4 отырыс ақпан, наурыз | хаттама | ӘК | |
| 2 | Математика, информатика пән мұғалімдерінің айлығының қорытындысы. | К.Б Ажибекова | анықтама | ДЖК | ||
| 3 | Мұғалімдердің өзара сабаққа қатысуы туралы, өз білімін көтеру | К.Б Ажибекова | хаттама | ӘК | ||
| 4 | Технология, бейнелеу өнері, музыка, дене тәрбиесі,АӘД пәндері айлығының қорытындысы | ӘК жетекшілері К.Б Ажибекова | анықтама | ДЖК | ||
| 2 | Химия, биология, өзін-өзі тану пәндері айлығының қорытындысы | К.Б Ажибекова | №5 отырыс сәуір, мамыр | анықтама | ДЖК | |
| 3 | 2020-2021 оқу жылының қорытындысы бойынша педагогтар рейтингісі. | К.Б Ажибекова | хаттама | ӘК | ||
| 4 | 2020 – 2021 оқу жылында атқарылған әдістемелік жұмыстардың қорытындысы | К.Б Ажибекова | хаттама | ӘК | ||
| 5 | Жаңа оқу жылына әдістемелік жұмыстың жоба – жоспарын жасау | К.Б Ажибекова ӘБ жетекшілері | хаттама | ӘК | ||
| 6 | ӘК жұмысы бойынша ӘК жетекшілерінің есебі | К.Б Ажибекова ӘБ жетекшілері | хаттама | ӘК |
| Ай аттары | Мұғалімдердің біліктілігін көтеру, олардың өз бетінше білімін жетілдіру | Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдердің инновац-қ жұмыстары мен озат іс – тәжірибесін жинақтау, насихаттау | Педагог мамандарды аттестаттау | Әдістемелік онкүндіктер | Деңгейлік курстан өткен мұғалімдермен әдістемелік жұмыстар | Жас маманмен жұмыс |
| Т А М Ы З | 1Білім қызметкерлерінің аудандық тамыз кеңесінің жұмыстарын ұйымдастыру; 2. ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2020-2021 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хатымен таныстыру 3. 2020-2021 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарлары мен әдістемелік кафедра жоспарларын дайындау, бекіту 4.Пән кабинеттерінің оқу - әдістемелік тұрғыда жабдықталуын, жаңа оқу жылына дайындығын қадағалау; АКТ жасау. 5. Мұғалімдердің білім жетілдіру бағытындағы курсқа жіберу графигін жасау. 6.2020-2021 оқу жылында сыныпты басқару тәжірибесіндегі өзгеріске тиімді бағалау мен кері байланыстың ықпалын арттыру 7. Мектепте еркін әдістемелік күн жұмыстарының іс шара жоспарын бекіту. | Озық педагогикалық тәжірбиені зерттеу, жинақтау және тарату бойынша жоспарды бекіту; | 1. 2020-2021 оқу жылына аттестаттауға өтініш берген мұғалімдердің тізімін жасау, педагог қызметкерлерді аттестаттау ережесімен таныстыру. (онлайн) Зумм платформасында | Әдістемелік кеңесте онкүндік өту мезгілдерін жоспарлау; | 1. Басқарушы, үйлестіруші, дамытушы топтар міндеттерін бөлу. 2.Мектепті дамыту жоспарын құру (басымдықтарды белгілеу, іс- шараларды жоспарлау, іске асыру жолдары 3. Кері байланыс тәсілін меңгерту, рефлексиялық есеп беру (онлайн) Зумм платформасында | 1. Жас мамандармен атқарылатын жұмыс жоспарын құрып, тәлімгерлерді бекіту. Тақырыптық -күнтізбелік және күнделікті сабақ жоспарын құруға көмек көрсету. (онлайн) Зумм платформасында |
| Қ Ы Р К Ү Й Е К | 1.Педагог кадрлардың курстан өтуіне сұраныс жасау және курстан өтуін қамтамасыз ету 2. Жоспар бойынша білім жетілдіру курсына, деңгейлік курсқа мұғалімдерді жіберу . | 1. Мұғалімдердің авторлық бағдарламаларын, шығармашылық тақырыптарын бекітуге ұсыну. 3. «Шығармашылық және дамыту күнін» жоспарлап өткізу (онлайн) Зумм платформасында | 1.Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің баспа беттеріне мақалалар жариялауын бақылау. 2.Мерзімінен бұрын аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің сабақтарына( онлайн қатысу) Зумм платформасында | Тіл мерекесіне орай онкүндік өткізу, қорытындысын әдістемелік кеңесте қарау. | 1.Коучинг, тренинг өткізуді ұйымдастыру бойынша қажеттілік терді айқындау. | 1.Жас мамандарға сауалнама жүргізу,сұхбаттасу өткізу (онлайн) Зумм платформасында 2.Жас мамандар мен жаңадан келген мұғалімдердің сабақтарына қатысып әдістемелік көмек көрсету; (онлайн) Зумм платформасында 3. Жас мамандарға электронды сынып журналдарын толтыру туралы нұсқау жүргізу және әдістемелік көмек көрсету. (онлайн) Зумм платформасында |
| Қ А З А Н | 1. Жаңартылған мазмұнды білім беру жағдайында бастауыш сынып және орта буын мұғалімдерінің кәсіби құзырлылықтарын қалыптастыру жұмыстары; 2. «Жыл мұғалімі - 2021» байқауына әдістемелік бірлестіктерден сұраныс қабылдау. Комиссия мүшесін тағайындау. Жоспарын бекіту | 1. Озық тәжірибелі мұғалімдердің шеберлік сабақтарын ұйымдастыру; 2. Талантты, шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдерді анықтау мақсатында олимпиада, конкурстарға қатыстыру, семинарлар, дөңгелек үстелдер өткізу жұмыстарын ұйымдастыру.(онлайн, офлайн,қашықтықтан) Зумм платформасында | 1.Іс- құжаттарын реттеу; 2.Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің сабақтарына қатысу; | Бастауыш сынып әдістемелік кафедрасының айлығын өткізу мұғалімдердің сабақтарына қатысып, әдістемелік көмектер көрсету; (қашықтықтан, онлайн) Зумм платформасында | 1.Қоғамдастық отырысын жасау. 1. "Lesson study -мұғалім тəжірибесіндегі зерттеу тəсілі". | 1. Өзара сабаққа қатысуын бақылау(онлайн) Зумм платформасында 2. «Менің алғашқы оқу жылым» - жас ұстаздар арасында әңгіме сауалнама жүргізу; (онлайн) Зумм платформасында 4. «Бос уақытты бірге өткізу күні» жас маман мен тәлімгерінің сенбі күндері(онлайн) Зумм платформасында |
| Қ А Р А Ш А | 1. Жеке бақылауға қойылған мұғалімдердің сабағына қатысу, әдістемелік көмек көрсету.
| 1.Пән мұғалімдерінің ақпараттық технологияны, электрондық оқулықтар мен мультимедиялық бағдарламаларды оқу-тәрбие үрдісінде пайдалануы, енгізуі. | Аттестациядан өтетін мұғалімдермен жұмыс: портфолио жинағын талдау | 1.«Үш тілде білім беру: ұлттық және халықаралық тәжірибе» ағылшын тілі пәнімен кіріктіліген сабақтар онкүндігі(онлайн) Зумм платформасында 2. Шет тілдері әдістемелік кафедрасының айлығын өткізу (жоспары бөлек жазылып тіркеледі) | 1. Желілік қоғамдастық арқылы басқа мектептермен байланыс орнату; 2.Коучинг : "Жаңартылған білімге-жаңаша көзқарас" «Жаңа әдістердің тиімділігі» | 1. «Озат тәжірибелі маман – жас маманға» айдарымен жас мамандар үшін ашық есік күндерін ұйымдастыру (онлайн) |
| Ж Е Л Т О Қ С А Н | 1. «Сабақтағы материалдың мазмұнын анықтау, оқушылардың білім сапасы» тақырыбы бойынша 7,8 сынып сабақтарына қатысу 2.Мұғалімдерді біріге жұмыс атқаруға дағдыландыру коучингтерге, оқыту семинарларына қатыстыру; | 1.Интерактивті онлайн жүйедегі сабақтарды ұйымдастыру; | Аттестаттаудан өтетін мұғалімдер апталығын өткізу. | Шет тілдері әдістемелік кафедрасының айлығын өткізу онлайн) Зумм платформасында | 1.Коучтердің коучингтері бойынша қоғамдастықтағы есебі Қашықтықтан оқыту жағдайында АКТ қолданудың тиімді жолдары. | 1.Білім беру ісіндегі проблемалар жөнінде жас мамандар арасында сауалнама жүргізу |
| Қ А Ң Р А Р | 1.Әрбір тоқсан сайын пәндердің оқытылуын бақылау, әкімшілік тест жұмыстарын жүргізу, оқушылардың білім сапасын саралау; (онлайн) Зумм платформасында 2.«Жылдың үздік оқу кабинеті» байқауын өткізу; 3.Әдістемелік кафедра жұмыс жоспарының орындалуы. Кафедра пәндерінің жүргізілу сапасы | «Үздік шығармашыл ұстаз» шығармашылықпен айналысатын ұстаздардың іс-тәжірибесін тарату | Аттестациядан өтетін мұғалімдермен жұмыс: сабақтарына қатысу, оқу- әдістемелік кешендермен оқып танысу, аналитикалық материалдарды дайындауда кеңестер беру (онлайн) Зумм платформасында | 1. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні әдістемелік кафедрасының айлығын өткізу (оқушылардың білім дәрежесін анықтау) онлайн) Зумм платформасында | 1.«Біз нені үйрендік?» (жас мұғалімдер мен тәлімгер ұстаздар арасында дөңгелек үстел) 2.Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру формалары 3.Жас мамандардың портфолиоларын тексеру, бағалау | |
| А Қ П А Н |
| 1.Шығарамашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің баспасөз беттеріне озық тәжірибелерін жариялауды ұйымдастыру; | Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің шығармашылық есебін тыңдау. | 1. Орта білім беру мазмұнын жаңартудағы деңгейлік курстар дан өткен мұғалімдерге арналған «Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны» күнін өткізу 2. Математика, информатика әдістемелік пәндер кафедрасының айлығын өткізу(онлайн) Зумм платформасында | Тренинг «Диалогтік оқыту әдістемесі арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру» (онлайн) Зумм платформасында | 1.Жан-жақты әдістемелік көмек алу мақсатында озық тәжірибелі ұстаздардың сабағына қатысу |
| Н А У Р Ы З | 1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту –нақты нәтижеге жетудің негізі (әдістемелік отырыс) 2. «Үздік педагог-2021» байқауы өткізу | «Оқушыларға қазіргі заманғы ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай білім берудің жолдары » дөңгелек үстел | 1.Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің жұмысын сараптау қорытындысы. 2. Мұғалімдерді аттестаттаудан өткізу; | 1.Жас мамандар әдістемелік бірлестігінің онкүндігі 2.технология, бейнелеу өнері, музыка, денешынықтыру, АӘД пәндер кафедрасының айлығын өткізу(онлайн) Зумм платформасында | 1.Коучинг «Оқуды басқару және көшбасшылық» 2. Коучинг арқылы мұғалімдердің меңгерген әдіс-тәсілдерді тәрбие сабақтарында тиімді пайдалануын бақылау (сабақтарға қатысу) | Жас мамандар онкүндігіне дайындық |
| С Ә У І Р | 1. Әдістемелік кафедра жетекшілерінің іс-қағаздарының жүргізілу барысы, жұмыс жоспарының орындалуы | Мұғалімдердің электронды оқулық жазуы үшін әдістемелік көмек беру | 1.Мұғалімдердің аттестация жұмыстарының қорытындысын жасау 2.Мерзімінен бұрын аттестаттауға өтініш қабылдау | 1.Жаратылыстану, өзін - өзі тану әдістемелік пәндері кафедрасының айлығын өткізу(онлайн) Зумм платформасында 2. Мектепалды даярлық әдістемелік бірлестігінің онкүндігі; (онлайн) Зумм платформасында | Ата – аналарға коучинг: «Құзіретті тұлға қалыптастырудағы ата-ана мен мұғалімнің ролі» | Жас мамандар әдістемелік бірлестігінің онкүндігі |
| М А М Ы Р | 1. 2020-2021 оқу жылындағы әдістемелік орталығының атқарған жұмыстарының орындалуы және алдағы оқу жылына арналған мақсат-міндеттері 2.Мұғалімдердің жылдық кәсіптік деңгейінің рейтингісі | 1.«Үздік бірлестік жетекшісі-2021» байқауын өткізу 2.Мұғалімдердің жылдық рейтингісін шығару | Аттестациялық комиссия құру туралы бұйрық, құрамы, жұмыс кестесі мен жоспары, аттестацияланушылар тізімі, құжаттары, сарапшыларды бекіту. | 1.Әдістемелік кафедра айлықтарының рейтингісі 2.«Үздік кафедра жетекшісін» анықтау. 3. Кафедра жетекшілерінің жұмыстарының есебі | Атқарылған жұмыстарға мониторинг жүргізу, талдау жасау салыстырмалы мониторингісін шығару | Жас маманның жыл бойындағы жұмысы бойынша есеп беру |
| Мақсаты | Күтілетін нәтиже |
| Интербелсенді әдіс-тәсілдерді сабақта қолдану жолдарын меңгерту | Білім берудегі жаңа көзқарастары 80-90% қалыптасады Мұғалімдердің кәсіби деңгейі артады 70-80% |
| Озық инновациялық тәжірибелерді бөлісу,тәжірибе алмасу | Мұғалімдер озық инновациялық тәжірибелерді бөліседі, тәжірибе алмасады 70 - 80 % |
| № | Іс-шаралар | Жауапты | Өткізілетін мерзімі | Мониторинг, эволюация | Ресурстар | Қаралатын орны |
| 1 | Оқушылардың танымдық қабілетін дамыту | К.Б.Ажибекова | қазан | бейнеслайд | Пән мұғалімдері | Пән кафедрасының отырысы |
| 2 | Оқыту процесіндегі мұғалімнің рөлі | К.Б.Ажибекова | қараша | коучинг | Қоғамдық-гуманитарлық пән кафедрасының жетекшісі | Пән мұғалімдерімен отырыс |
| 3 | Қашықтықтан оқыту арқылы әдіс-тәсілдерді қолдану, оқушылардың қызығушылығын арттыру | Р.А.Мамбетова | ақпан | Баяндама, тәжірибелік сабақтар | Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер | Пән мұғалімдерімен отырыс |
| Күтілетін нәтиже | |
| Инновациялық қызметтің дамуына, білім беру үдерісіне қатысушылардың құзыреттілігін қалыптастыру арқылы кәсіби біліктілік деңгейін дамыту | Жүйелілік көзқарасы қалыптасқан, жаңаруға бейім педагогтар қалыптасады 90% |
| № | Іс-шаралар | Жауапты | Өткізілетін мерзімі | Мониторинг, эволюация | Ресурстар | Қаралатын орны |
| 1 | «Ең үздік жас маман» | К.Б.Ажибекова | қараша | Байқау | Мұғалімдер | Әдістемелік жедел отырыс |
| 2 | «Ең жаңашыл ұстаз» | К.Б.Ажибекова | қаңтар | Байқау | Мұғалімдер | Әдістемелік жедел отырыс |
| 3 | «Жыл мұғалімі» | К.Б.Ажибекова | ақпан | Байқау | Пән мұғалімдері | Әдістемелік жедел отырыс |
| 4 | «Ең үздік авторлық бағдарлама» | К.Б.Ажибекова | наурыз | Байқау | Мұғалімдер | Әдістемелік жедел отырыс |
| 5 | «Үздік бірлестік жетекші » | К.Б.Ажибекова | сәуір | Байқау | Мұғалімдер | ДЖК |
| Мақсаты | Күтілетін нәтиже |
| Оқу мен оқытуда инновациялық әдіс-тәсілдерді, үдерістерді қолдану арқылы білім сапасын арттыру | Педагогтардың ойлау және іс-әрекетіндегі еркіндігі, қызығушылығы мен шығармашылық деңгейі артады,шығармашылық орта қалыптасады,жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді,жас мамандар сабақтарында пайдаланады. 80% |
| № | Іс-шаралар | Жауапты | Өткізілетін мерзімі | Мониторинг, эволюация | Ресурстар | Қаралатын орны |
| 1 | Ұйымдастыру кезеңі | Сертификатталған мұғалімдер | Қыркүйектің бірінші аптасы | Тәжірибе бөлісу | Пән мұғалімдері | Әдістемелік жедел отырыс |
| 2 | Коучинг «Оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудағы оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы?» | Тазабекова Б.С – І-ші деңгей мұғалімі; | Қазанның бірінші аптасы | Тәжірибе бөлісу | Пән мұғалімдері | Әдістемелік жедел отырыс |
| 3 | Коучинг «Оқушылардың оқу белсенділіктерін арттыру үшін қандай бағалау түрлерін қолдануға болады?» | Г.Б.Арғынбаева | Қазанның екінші аптасы | Тәжірибе бөлісу | Пән мұғалімдері | Әдістемелік жедел отырыс |
| 4 | Коучинг «Внедрение элементов критического мышления в практику учителей» | С.И.Самсонов | Қазанның төртінші аптасы | Тәжірибе бөлісу | Пән мұғалімдері | Әдістемелік жедел отырыс |
| 5 | Шеберлік сынып «Жаңа білімге заманауи көзқарас» | . Г.Б.Арғынбаева ІІ-ші деңгей мұғалімі. | Желтоқсанның екінші аптасы | |||
| 6 | Коучинг «Мұғалімдерге не үшін өзгеру керек ? Сабақтың жаңа жұмыс түрлері» БАҚ беттерінде өз тәжірибесімен бөлісу | Сертификатталған мұғалімдер | Желтоқсанның төртінші аптасы Жыл бойы | |||
| 7 | Шеберлік сынып «Оқушылардың шығармашылық белсенділігін қалыптастырудағы топтың жұмыстың рөлі» | ІІ-деңгей мұғалімі. | Қаңтардың екінші аптасы | |||
| 10 | «LessonStudy»в 9 классе «Что? Зачем? Как?» | Тусипбекова ІІІ деңгей мұғалімі | Ақпанның екінші аптасы аптасы | |||
| 11 | Коучинг тақырыбы: «Жаңа форматты мұғалім қандай болуы керек?» | Р.А.Мамбетова | Сәуір | Коучинг | Деңгейлік курс мұғалімдері Пән мұғалімдері | ӘК |
| 12 | Коучинг «Табысты оқушы – табысты мұғалім» | Тазабекова Б.С.- І-ші деңгей мұғалімі; | Ақпанның төртінші аптасы аптасы | |||
| 13 | LessonStudy тобының қорытынды жұмысы. | Сертификатталған мұғалімдер | Мамырдың екінші аптасы |
| Мақсаттары: | Табыс критерийлері, күтілетін нәтиже |
| Жас мамандардың кәсіби деңгейін арттыру; | Жас мамандардың кәсіби деңгейі артады; |
| Жас педагогтарды өз бетінше білім алу,біліктілігін қалыптастыруға ықпал ету және тәрбиелеу; | Жас педагогтар өз бетінше білім алуды үйренеді, біліктілігін арттырады ; |
| Жас педагогтардың шығармашылық қызметінің жеке үлгісін қалыптастыруға көмек беру; | Шығармашылық қызметтің жеке үлгісі қалыптасады; |
| Жас педагогтың шеберлік даралығын қалыптастыру. | Жас педагогтың шеберлік даралығы қалыптасып, өз жұмысына жауапкершілікпен қарайды. |
| № | Іс-шаралар | Күтілетін нәтиже | Жауапты | Өткізілетін мерзімі | Мониторинг, эволюация | Ресурстар | Қаралатын орны |
| 1 | Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар жасау | күнтізбе жасауды үйренеді, жұмыс жүргізеді | К.Б.Ажибекова | Қыркүйек | Оқыту семинары | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| 2 | Күнделікті сабақ жоспарын жасау | сабақ жоспарын жасайды, жоспар бойынша жүйелі жұмыс жүргізеді | К.Б.Ажибекова | Қыркүйек | Үйрету | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| 3 | Электронды сынып журналдарын толтыру | электронды журналмен жұмыс жасауды үйренеді | К.Б.Ажибекова | Қыркүйек | Үйрету | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| 4 | Құжаттармен жұмыс (оқушылардың жеке іс-құжаттары, тәрбие жоспарлары) | құжаттармен жұмыс жүргізуді үйренеді | К.Б.Ажибекова | Қыркүйек | Үйрету | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| 5 | Жас маманның өз білімін көтеруі | өз білімін көтереді | К.Б.Ажибекова | Қыркүйек | Таныстыру | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| 6 | Әдістемелік, педагогикалық технологияларды оқып-үйрену | педагогикалық технологиялермен жұмыс жүргізуді үйренеді | К.Б.Ажибекова | Жыл бойы | Үйрету | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| 7 | Тренинг №1 «Мұғалім портфолиосы» | шығармашылықпен жұмыс жасайды | К.Б.Ажибекова | Қазан | тренинг | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| 8 | «Жас маман - 2020» байқауы | Ең үздік жас маманды анықталады | К.Б.Ажибекова | қараша | Байқау | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| 9 | Жас мұғалімдердің сабақтарына қатысуын қадағалау, бақылау | іс-тәжірибе жинақталады | К.Б.Ажибекова | Жыл бойы | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы | |
| 10 | Оқыту семинары №2 «Сабақты талдау үлгісі» | сабақ талдауды үйренеді | К.Б.Ажибекова | Желтоқсан | Семинар | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| 11 | Тәліп алушының тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатысып, кері байланыс, рефлексия жүргізуін бақылау | тәжірибе жинақталады | К.Б.Ажибекова | Жыл бойы | Сабақтарға қатысу | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| 12 | Дөңгелек үстел: «Жас маманның өз бетінше әдістемелік және әдеби кітаптарды оқуы» | кітапханамен тығыз байланыс жасайды | Қаңтар | Пікірлесу | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы | |
| 13 | Жас мамандардың ашық сабақтары | ашық сабақтар өткізу арқылы әдістемелік көмек алады | К.Б.Ажибекова | Ақпан | Ашық сабақтар | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| 14 | Тәжірибе жинақтау жұмыстарының қорытындылары | жұмыстарына қорытынды жасау | Мамыр | Қорытынды жасау | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы | |
| 15 | Мұғалімнің кәсіби мінездемесін бекіту | мінездеме жазу | К.Б.Ажибекова | Мамыр | Мінездеме жазу | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| 16 | Мониторингтік сараптама жасау. Қорытындысын талқылау. | Әдістемелік кеңес,рейтингі тұрғызу | Мамыр | Мониторинг жасау | Тәлімгер Тәліп алушы | жас мамандар мектебінің отырысы |
| Мақсаты | Күтілетін нәтиже |
| Мұғалімдердің іс-тәжірибесін баспа беттерінде жариялау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру | Өз қызметінің нәтижесі бойынша сенімділіқ жағдайы артады, қалыптасады |
| № | Іс-шаралар | Жауапты | Өткізілетін мерзімі | Мониторинг, эволюация | Ресурстар | Қаралатын орны |
| 1 | Сыныптан тыс жұмыстары бойынша баспа беттеріне материалдарын жариялау | Рахматова А. Нұрғалиқызы Б. | Жыл бойы | Мақала | Пән мұғалімдері | Кафедра отырысы |
| 2 | Өткізілген ашық сабақтарын жариялау | Кафедра жетекшілері | Жыл бойы | Мақала | Пән мұғалімдері | Кафедра отырысы |
| 3 | Мектеп өмірі туралы мақала жазу | Абитаева Ж. Нұрғалиқызы Б. | Жыл бойы | Мақала | Пән мұғалімдері | Кафедра отырысы |
| 4 | Мектепте өткізілген іс-шаралар туралы мақала | Абдуханова А. Нұрғалиқызы Б. | Жыл бойы | Мақала | Пән мұғалімдері | Кафедра отырысы |
| 5 | Әдістемелік нұсқаулықтар шығару | Пазылбекова А | Жыл бойы | Мақала | Пән мұғалімдері | Кафедра отырысы |
| 6 | Авторлық бағдарламаларын жариялау | Пазылбекова А | Жыл бойы | Мақала | Пән мұғалімдері | Кафедра отырысы |
| Мақсаты | Күтілетін нәтиже |
| Кәсіби деңгейін көтеру арқылы педагогтардың шығармашылық әлеуетін арттыру | Шығармашылық әлеуетін арттыру арқылы педагогтардың кәсіби құзырлылық деңгейі қалыптасады, артады |
| № | Іс-шаралар | Жауапты | Өткізілетін мерзімі | Мониторинг, эволюация | Ресурстар | Қаралатын орны |
| 1 | Педагогтардың курстан өту кестесін жасау. Уақытында білім жетілдіру курстарына жіберу | К.Б.Ажибекова | Тамыз-мамыр | Кесте, курстарға жіберу | Мұғалімдер | Әдістемелік жедел отырыс |
| 2 | Ғылыми практикалық конференцияларға қатыстыру | К.Б.Ажибекова | Тамыз-мамыр | Баяндама | Мұғалімдер | Әдістемелік жедел отырыс |
| 3 | Жобалау. Жобалаудың басты идеясы мен іс-әрекеті туралы оқып үйрену | К.Б.Ажибекова | Желтоқсан | Семинар, практикум | Мұғалімдер | Әдістемелік жедел отырыс |
| 4 | Мультимедиялық презентацияны жасау жолдарымен таныстыру | К.Б.Ажибекова | Ақпан | Семинар, практикум | Мұғалімдер | Әдістемелік жедел отырыс |
| 5 | Мектеп жағдайында жаңа білім берудің бағытын меңгеруге бағыттау | К.Б.Ажибекова | Сәуір | Дөңгелек үстел | Мұғалімдер | Әдістемелік жедел отырыс |