Математика ,физика ,информатика пән бірлестігінің 2021-2022 оқу жылындағы І жарты жылдық атқарған жұмыстардың есебі. » Дінмұхамед Қонаев атындағы шағын орталықты орта мектебі
Жамбыл облысы Шу ауданы
"Дінмұхамед Қонаев атындағы орта мектеп "
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Математика ,физика ,информатика пән бірлестігінің 2021-2022 оқу жылындағы І жарты жылдық атқарған жұмыстардың есебі.
29
декабрь
2021

Математика ,физика ,информатика пән бірлестігінің 2021-2022 оқу жылындағы І жарты жылдық атқарған жұмыстардың есебі.

Жамбыл облысы Шу ауданы әкімдігінің білім бөлімінің
 «Төле би атындағы орта мектебі»коммуналдық     
    мемлекеттік мекемесі 
Математика,информатика және физика пәні бірлестігінің 
І жарты жылдық есебі.
2021 – 2022 оқу жылы.
Бірлестік жетекшісі: Л.Н.Сафарова
Қонаев ауылы
Математика ,физика ,информатика пән  бірлестігінің
2021-2022 оқу жылындағы І жарты жылдық  атқарған жұмыстардың есебі.
Әдістемелік  бірлестік   тақырыбы:
 "Математика,физика,информатика   пәндері бойынша әр түрлі                
           технологияларды қолдана отырып, эстетикалық бағытта жеке тұлғаның                 
          білім сапасын арттыру және  шығармашылыққа баулу".
Мақсаты: 
            Математика, физика, информатика,  пәндерінен мемлекеттік білім               
      стандартының орындалуын қадағалау,оқушыларға білім беруде жаңашыл, 
            озық  технологияларды кеңінен   қолдану.
Міндеттері:
  • Мектептің өзекті тақырыптарын басшылықа ала отырып,  бірлестік оқушылардың  шығармашылық қалыптастыруға  жағдай жасау.
  • Қорытынды аттестацияға, емтихан, пән олимпиадаларына  жеке жұмыс  жоспары бойынша  қосымша   сабақтардың дайындықты  бақылау. 
     Осы алдымызға қойған мақсатқа жету жолында бірлестік мүшелері әртүрлі бағыттарда жұмыс жасауда. Оқушылардың білім сапасын арттыру жолында атқарылған жұмыстарды өткізу әдістемелік жұмыстың жоспарына сәйкес болды, оның мазмұны нормативтік құжаттарды білім беру стандартын дарынды және үлгерімі төмен балалармен жұмыс олимпиада қатысушылары-мен  жұмыс сияқты сұрақтар енгізілді. Зертханалық, практикалық, бақылау жұмыстары жоспар бойынша өткізілді. Оқушылардың дәптерлері жүйелі түрде тексеріліп тұрды. 
Өзекті тақырыпты іске асыруда 2021-2022 оқу жылында келесі міндеттерді іске асырдық:оқушылардың шығармашылық қабілеттерін үштау, дарынды оқушылар мен жұмысты жандандыру, мемлекеттік стандартқа сай оқушылардың білім сапасын көтеру, жана технологияларды тиімді қолданып әр сабақта оқушылардың пәнге деген бейімділігін арттыру. 
   Білімін ескере отырып жеке пәнге қызығушылығын дамыту жұмысын жүзеге асыруда: оқытушылар сабақтарында жанашыл технологияларды қолданады: СТО- элементтерін, даралап- саралап оқыту, деңгейлік тапсырмаларды. Аталған пәндерден білім стандартының орындалуын қадағалау басты назарда болды. Осы мақсатта математика, физика,  пәндері бойынша тоқсандық, жартыжылдық   бақылаулар салыстырылып, қорытынды жасалынды.
   Осы жоғарыда айтылған мемлекеттік стандарт талаптарын тексеру жұмыстары  жүргізілді   Математика, физика  және информатика  пән  бірлестігінде   барлығы   20 мұғалім жұмыс  атқарады , 4   мұғалім жоғары санатты, 3 мұғалім    – педагог-зерттеуші, 2 мұғалім – педагог-сарапшы, 3 мұғалім – педагог модератор, 1 мұғалім  - ІІ санатты, 7 мұғалімде санаты жоқ . 
Жетістіктер
               Оқушылар:
Байқау түрі Қатысқан оқушылар Нәтижесі Сыныбы Дайындаған мұғалімі
Математика  пәнінен республикалық олимпиадасыСағындық ЕІІ5Сармурзаев  Б.
 
Мұғалімдер
Байқау түрі НәтижесіМұғалімнің аты-жөні
КИО І дәрежеліСафарова Л.Н.
Дарын онлайнІІІ дәрежелі Сармурзаев Б.
НИО І дәрежеліАтейбекова Д.
Республикалық Информатика пәнінен ұстаздар арасындағы онлайн олимпиадасыІ дәрежеліАлдижан С.
  
  
Физика пәні   мұғалімдерінің   2021-2022 оқу  жылындағы
білім   сапасының  көрсеткіші
№ Мұғалімнің аты-жөніПәні Сабақ беретін сыныптар Оқушы саны  Білім сапасы Жалпы көрсеткіші

Ажибекова К.Б.Физика 7 Б2264%56 %



7 Г2157%



11 Б2548%

Бахтиярова А.А.
 7 В2157% 56%



7 Д2157%



8 В2259%



8 Г2138%



8 Д2157%



9 Б2152%



9 В2060%



10 Б2162%



10 В2162%

Абдрахманова С.
7 А2650%56 %



7 Ә2861%



8 А2458%



8 Б2152%



8 Ә2361%



9 А2356%



9 Ә2055%



10 А2155%



11А 2556%
Математика   пәні   мұғалімдерінің    2021-2022   оқу  жылындағы
білім  сапасының   көрсеткіші.
№ Мұғалімнің аты-жөніПәні Сабақ беретін сыныптар Оқушы саны  Білім сапасы Жалпы көрсеткіші
1Сызыкбаева Ш.К.Математика  7 Д2148%45%
8 Д2143%
2Кадырова Г.Р.5 Б2260%57%


2264%


2152%


10Б2157%


10В2152%
3Сабатарова Г.К.2143%50%


2356%


1950%


6 Ә1953 %
4Зубайдильда Н.8 А2454%49%


2143%


2352%


11 А2548%
5Сармурзаев Б.5 А2060%57%


5 Ә2157%


10 А2055%
6 Базарбаева А.7 В2252%58%


6 В2365%


6 Г2060%


6 Д2157%
7Доланбаева Г. 6 А1782%66%


6 Б2052%


7 Ә2864%
8Балхожаева Ж.Т.8 В2250%47%


8 Г2143%


11 Б2548%
9Касымова Р.Т. 5 В2060%50 %


5 Г2050%


5 Д2040%
10Самсонов С.И.9 В2055%55%
11Бекетаева Г.2650%50%
Информатика   пәні  мұғалімдерінің   2021-2022 оқу  жылындағы
білім   сапасының  көрсеткіші
№ Мұғалімнің аты-жөніПәні Сабақ беретін сыныптар Оқушы саны  Білім сапасы Жалпы көрсеткіші

Макашев А.С.Информатика 10 А1067%70,5%



10 Б1062%



11 А1369%



11 Б1268%



10 В1180%



9 А1267%



9 Ә2080%



1283%



1267%



1173%



1060%



1070%

Сафарова Л.Н.
11 Б13100%70 %



10 Б1164%



10 В1060%



10100%



1182%



1040%



1070%



1182%



1267%



1040%



1173%



989%



1173%



10100%



1060%



1060%



1030%

Абдрахманова Г.
10 А1070%70%



11 А1283%



1164%



1164%



1172%



1145%



1173%



978%



1154%



1173%



1275%



1154%



1070%



1070%



989%



1080%

Шалипова З.
1145%62%



1250%



1182%



1040%



1361%



1471%



875%



1953%



1958%



1173%



1173%

Атейбекова Д.
1346%54%



1457%



989%



944%



1040%



5 Д1060%



1040%
Математика, информатика, физика пәнінен  дарынды оқушылармен жұмысты қорытындылай келе, осы бағыттағы жұмыстардың әлі де әлсіз жақтары –интеллектуалды сайыстар, олимпиадаларда нәтижелерге қол жеткізуге, жоғары сынып оқушыларын ғылыми жобалар қорғауға дайындауға барлық мүмкіндіктерді қолданып, жоғары және бірінші санатты мұғалімдердің белсенділіктерін арттыру қажет.
    Математика, информатика, физика пәнінің оқытылуы бойынша ұсыныстар:
Мұғалімдердің жұмыстарына талдау
 Нәтижелі жұмыс жеткіліксіз .Көңіл бөлінетін жұмыстар мынадай:
  1. Бірінші жарты жылдықта төмен білім сапа көрсеткен сыныптармен пән бойынша косымша және терең оқутыды жоспарлаймыз.
  2. -математика :5 «Д» , 7 «Д», 8 «Б», 8 «Г», 8 «Д»,  9 «В», 11 «Б», 11 «А»,
 сыныптарда  -43-48%.
  1.  информатика – 7 «Д» , 8 «Г», 8 «Б»,9 «А»- 40-45%.
  2.  физика – 11 «Б»- 48%,   8 «Г» - 38 %.
2.Пәндердің әдістемелік   бірлестігінің жұмыстары, оның жыл басында бекітілген жоспарының орындалуы қадағаланса
3. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларымен жұмыс жандандырлсын.