29
декабрь
2021
Математика ,физика ,информатика пән бірлестігінің 2021-2022 оқу жылындағы І жарты жылдық атқарған жұмыстардың есебі.
Жамбыл облысы Шу ауданы әкімдігінің білім бөлімінің
«Төле би атындағы орта мектебі»коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Математика,информатика және физика пәні бірлестігінің
І жарты жылдық есебі.
2021 – 2022 оқу жылы.
Бірлестік жетекшісі: Л.Н.Сафарова
Қонаев ауылы
Математика ,физика ,информатика пән бірлестігінің
2021-2022 оқу жылындағы І жарты жылдық атқарған жұмыстардың есебі.
Әдістемелік бірлестік тақырыбы:
"Математика,физика,информатика пәндері бойынша әр түрлі
технологияларды қолдана отырып, эстетикалық бағытта жеке тұлғаның
білім сапасын арттыру және шығармашылыққа баулу".
Мақсаты:
Математика, физика, информатика, пәндерінен мемлекеттік білім
стандартының орындалуын қадағалау,оқушыларға білім беруде жаңашыл,
озық технологияларды кеңінен қолдану.
Міндеттері:
Өзекті тақырыпты іске асыруда 2021-2022 оқу жылында келесі міндеттерді іске асырдық:оқушылардың шығармашылық қабілеттерін үштау, дарынды оқушылар мен жұмысты жандандыру, мемлекеттік стандартқа сай оқушылардың білім сапасын көтеру, жана технологияларды тиімді қолданып әр сабақта оқушылардың пәнге деген бейімділігін арттыру.
Білімін ескере отырып жеке пәнге қызығушылығын дамыту жұмысын жүзеге асыруда: оқытушылар сабақтарында жанашыл технологияларды қолданады: СТО- элементтерін, даралап- саралап оқыту, деңгейлік тапсырмаларды. Аталған пәндерден білім стандартының орындалуын қадағалау басты назарда болды. Осы мақсатта математика, физика, пәндері бойынша тоқсандық, жартыжылдық бақылаулар салыстырылып, қорытынды жасалынды.
Осы жоғарыда айтылған мемлекеттік стандарт талаптарын тексеру жұмыстары жүргізілді Математика, физика және информатика пән бірлестігінде барлығы 20 мұғалім жұмыс атқарады , 4 мұғалім жоғары санатты, 3 мұғалім – педагог-зерттеуші, 2 мұғалім – педагог-сарапшы, 3 мұғалім – педагог модератор, 1 мұғалім - ІІ санатты, 7 мұғалімде санаты жоқ .
Жетістіктер
Оқушылар:
Мұғалімдер
Физика пәні мұғалімдерінің 2021-2022 оқу жылындағы
білім сапасының көрсеткіші
Математика пәні мұғалімдерінің 2021-2022 оқу жылындағы
білім сапасының көрсеткіші.
Информатика пәні мұғалімдерінің 2021-2022 оқу жылындағы
білім сапасының көрсеткіші
Математика, информатика, физика пәнінен дарынды оқушылармен жұмысты қорытындылай келе, осы бағыттағы жұмыстардың әлі де әлсіз жақтары –интеллектуалды сайыстар, олимпиадаларда нәтижелерге қол жеткізуге, жоғары сынып оқушыларын ғылыми жобалар қорғауға дайындауға барлық мүмкіндіктерді қолданып, жоғары және бірінші санатты мұғалімдердің белсенділіктерін арттыру қажет.
Математика, информатика, физика пәнінің оқытылуы бойынша ұсыныстар:
Мұғалімдердің жұмыстарына талдау
Нәтижелі жұмыс жеткіліксіз .Көңіл бөлінетін жұмыстар мынадай:
3. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларымен жұмыс жандандырлсын.
«Төле би атындағы орта мектебі»коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Математика,информатика және физика пәні бірлестігінің
І жарты жылдық есебі.
2021 – 2022 оқу жылы.
Бірлестік жетекшісі: Л.Н.Сафарова
Қонаев ауылы
Математика ,физика ,информатика пән бірлестігінің
2021-2022 оқу жылындағы І жарты жылдық атқарған жұмыстардың есебі.
Әдістемелік бірлестік тақырыбы:
"Математика,физика,информатика пәндері бойынша әр түрлі
технологияларды қолдана отырып, эстетикалық бағытта жеке тұлғаның
білім сапасын арттыру және шығармашылыққа баулу".
Мақсаты:
Математика, физика, информатика, пәндерінен мемлекеттік білім
стандартының орындалуын қадағалау,оқушыларға білім беруде жаңашыл,
озық технологияларды кеңінен қолдану.
Міндеттері:
- Мектептің өзекті тақырыптарын басшылықа ала отырып, бірлестік оқушылардың шығармашылық қалыптастыруға жағдай жасау.
- Қорытынды аттестацияға, емтихан, пән олимпиадаларына жеке жұмыс жоспары бойынша қосымша сабақтардың дайындықты бақылау.
Өзекті тақырыпты іске асыруда 2021-2022 оқу жылында келесі міндеттерді іске асырдық:оқушылардың шығармашылық қабілеттерін үштау, дарынды оқушылар мен жұмысты жандандыру, мемлекеттік стандартқа сай оқушылардың білім сапасын көтеру, жана технологияларды тиімді қолданып әр сабақта оқушылардың пәнге деген бейімділігін арттыру.
Білімін ескере отырып жеке пәнге қызығушылығын дамыту жұмысын жүзеге асыруда: оқытушылар сабақтарында жанашыл технологияларды қолданады: СТО- элементтерін, даралап- саралап оқыту, деңгейлік тапсырмаларды. Аталған пәндерден білім стандартының орындалуын қадағалау басты назарда болды. Осы мақсатта математика, физика, пәндері бойынша тоқсандық, жартыжылдық бақылаулар салыстырылып, қорытынды жасалынды.
Осы жоғарыда айтылған мемлекеттік стандарт талаптарын тексеру жұмыстары жүргізілді Математика, физика және информатика пән бірлестігінде барлығы 20 мұғалім жұмыс атқарады , 4 мұғалім жоғары санатты, 3 мұғалім – педагог-зерттеуші, 2 мұғалім – педагог-сарапшы, 3 мұғалім – педагог модератор, 1 мұғалім - ІІ санатты, 7 мұғалімде санаты жоқ .
Жетістіктер
Оқушылар:
| Байқау түрі | Қатысқан оқушылар | Нәтижесі | Сыныбы | Дайындаған мұғалімі |
| Математика пәнінен республикалық олимпиадасы | Сағындық Е | ІІ | 5 | Сармурзаев Б. |
Мұғалімдер
| Байқау түрі | Нәтижесі | Мұғалімнің аты-жөні |
| КИО | І дәрежелі | Сафарова Л.Н. |
| Дарын онлайн | ІІІ дәрежелі | Сармурзаев Б. |
| НИО | І дәрежелі | Атейбекова Д. |
| Республикалық Информатика пәнінен ұстаздар арасындағы онлайн олимпиадасы | І дәрежелі | Алдижан С. |
Физика пәні мұғалімдерінің 2021-2022 оқу жылындағы
білім сапасының көрсеткіші
| № | Мұғалімнің аты-жөні | Пәні | Сабақ беретін сыныптар | Оқушы саны | Білім сапасы | Жалпы көрсеткіші |
| Ажибекова К.Б. | Физика | 7 Б | 22 | 64% | 56 % | |
| 7 Г | 21 | 57% | ||||
| 11 Б | 25 | 48% | ||||
| Бахтиярова А.А. | 7 В | 21 | 57% | 56% | ||
| 7 Д | 21 | 57% | ||||
| 8 В | 22 | 59% | ||||
| 8 Г | 21 | 38% | ||||
| 8 Д | 21 | 57% | ||||
| 9 Б | 21 | 52% | ||||
| 9 В | 20 | 60% | ||||
| 10 Б | 21 | 62% | ||||
| 10 В | 21 | 62% | ||||
| Абдрахманова С. | 7 А | 26 | 50% | 56 % | ||
| 7 Ә | 28 | 61% | ||||
| 8 А | 24 | 58% | ||||
| 8 Б | 21 | 52% | ||||
| 8 Ә | 23 | 61% | ||||
| 9 А | 23 | 56% | ||||
| 9 Ә | 20 | 55% | ||||
| 10 А | 21 | 55% | ||||
| 11А | 25 | 56% |
білім сапасының көрсеткіші.
| № | Мұғалімнің аты-жөні | Пәні | Сабақ беретін сыныптар | Оқушы саны | Білім сапасы | Жалпы көрсеткіші |
| 1 | Сызыкбаева Ш.К. | Математика | 7 Д | 21 | 48% | 45% |
| 8 Д | 21 | 43% | ||||
| 2 | Кадырова Г.Р. | 5 Б | 22 | 60% | 57% | |
| 7Б | 22 | 64% | ||||
| 9Б | 21 | 52% | ||||
| 10Б | 21 | 57% | ||||
| 10В | 21 | 52% | ||||
| 3 | Сабатарова Г.К. | 7Г | 21 | 43% | 50% | |
| 9А | 23 | 56% | ||||
| 9Ә | 19 | 50% | ||||
| 6 Ә | 19 | 53 % | ||||
| 4 | Зубайдильда Н. | 8 А | 24 | 54% | 49% | |
| 8Б | 21 | 43% | ||||
| 8Ә | 23 | 52% | ||||
| 11 А | 25 | 48% | ||||
| 5 | Сармурзаев Б. | 5 А | 20 | 60% | 57% | |
| 5 Ә | 21 | 57% | ||||
| 10 А | 20 | 55% | ||||
| 6 | Базарбаева А. | 7 В | 22 | 52% | 58% | |
| 6 В | 23 | 65% | ||||
| 6 Г | 20 | 60% | ||||
| 6 Д | 21 | 57% | ||||
| 7 | Доланбаева Г. | 6 А | 17 | 82% | 66% | |
| 6 Б | 20 | 52% | ||||
| 7 Ә | 28 | 64% | ||||
| 8 | Балхожаева Ж.Т. | 8 В | 22 | 50% | 47% | |
| 8 Г | 21 | 43% | ||||
| 11 Б | 25 | 48% | ||||
| 9 | Касымова Р.Т. | 5 В | 20 | 60% | 50 % | |
| 5 Г | 20 | 50% | ||||
| 5 Д | 20 | 40% | ||||
| 10 | Самсонов С.И. | 9 В | 20 | 55% | 55% | |
| 11 | Бекетаева Г. | 7А | 26 | 50% | 50% |
білім сапасының көрсеткіші
| № | Мұғалімнің аты-жөні | Пәні | Сабақ беретін сыныптар | Оқушы саны | Білім сапасы | Жалпы көрсеткіші |
| Макашев А.С. | Информатика | 10 А | 10 | 67% | 70,5% | |
| 10 Б | 10 | 62% | ||||
| 11 А | 13 | 69% | ||||
| 11 Б | 12 | 68% | ||||
| 10 В | 11 | 80% | ||||
| 9 А | 12 | 67% | ||||
| 9 Ә | 20 | 80% | ||||
| 8А | 12 | 83% | ||||
| 8Ә | 12 | 67% | ||||
| 8Б | 11 | 73% | ||||
| 9Б | 10 | 60% | ||||
| 9В | 10 | 70% | ||||
| Сафарова Л.Н. | 11 Б | 13 | 100% | 70 % | ||
| 10 Б | 11 | 64% | ||||
| 10 В | 10 | 60% | ||||
| 9В | 10 | 100% | ||||
| 8В | 11 | 82% | ||||
| 8Г | 10 | 40% | ||||
| 8Д | 10 | 70% | ||||
| 7Б | 11 | 82% | ||||
| 7В | 12 | 67% | ||||
| 7Д | 10 | 40% | ||||
| 6В | 11 | 73% | ||||
| 6Г | 9 | 89% | ||||
| 6Д | 11 | 73% | ||||
| 5Б | 10 | 100% | ||||
| 5В | 10 | 60% | ||||
| 5Г | 10 | 60% | ||||
| 5Д | 10 | 30% | ||||
| Абдрахманова Г. | 10 А | 10 | 70% | 70% | ||
| 11 А | 12 | 83% | ||||
| 9Б | 11 | 64% | ||||
| 8В | 11 | 64% | ||||
| 8Г | 11 | 72% | ||||
| 8Д | 11 | 45% | ||||
| 7Б | 11 | 73% | ||||
| 7В | 9 | 78% | ||||
| 7Г | 11 | 54% | ||||
| 7Д | 11 | 73% | ||||
| 6В | 12 | 75% | ||||
| 6Г | 11 | 54% | ||||
| 6Д | 10 | 70% | ||||
| 5Б | 10 | 70% | ||||
| 5В | 9 | 89% | ||||
| 5Г | 10 | 80% | ||||
| Шалипова З. | 9А | 11 | 45% | 62% | ||
| 8А | 12 | 50% | ||||
| 8Ә | 11 | 82% | ||||
| 8Б | 10 | 40% | ||||
| 7А | 13 | 61% | ||||
| 7Ә | 14 | 71% | ||||
| 6А | 8 | 75% | ||||
| 6Ә | 19 | 53% | ||||
| 6Б | 19 | 58% | ||||
| 5А | 11 | 73% | ||||
| 5Ә | 11 | 73% | ||||
| Атейбекова Д. | 7А | 13 | 46% | 54% | ||
| 7Ә | 14 | 57% | ||||
| 6А | 9 | 89% | ||||
| 5А | 9 | 44% | ||||
| 5Ә | 10 | 40% | ||||
| 5 Д | 10 | 60% | ||||
| 7Г | 10 | 40% |
Математика, информатика, физика пәнінің оқытылуы бойынша ұсыныстар:
Мұғалімдердің жұмыстарына талдау
Нәтижелі жұмыс жеткіліксіз .Көңіл бөлінетін жұмыстар мынадай:
- Бірінші жарты жылдықта төмен білім сапа көрсеткен сыныптармен пән бойынша косымша және терең оқутыды жоспарлаймыз.
- -математика :5 «Д» , 7 «Д», 8 «Б», 8 «Г», 8 «Д», 9 «В», 11 «Б», 11 «А»,
- информатика – 7 «Д» , 8 «Г», 8 «Б»,9 «А»- 40-45%.
- физика – 11 «Б»- 48%, 8 «Г» - 38 %.
3. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларымен жұмыс жандандырлсын.