07
февраль
2022
Әдістемелік айлығы
Төле би атындағы орта мектебі математика,физика және информатика пәндерінің оқытылу деңгейін жан-жақты тексеру қорытындысы, аталған пәндердің әдістемелік айлығының өткізілуі туралы
Анықтама
Төле би атындағы орта мектебінің 2022 жылдың ақпан қантар айының 17 мен 31 аралығында мектептің оқу-тәрбие жоспарына сәйкес математика,физика және информатика пәндерінің оқытылу деңгейі,оқушылардың білім,білік дағдыларының дамуы жан-жақты тексерілді және пәндердің әдістемелік айлығы өткізілді.
Тексерілу мақсаты: пәндерді оқытудағы мемлекеттік білім стандартының орындалуы,жаңартылған оқу бағдарламасының әдіс-тәсілдерін сабақта тиімді пайдалану және жазба жұмыстарының нормасының орындалуы.
Пәндік айлық тақырыбы:Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыта отырып, білім сапасын көтеру
Пәндік айлықтың мақсаты: Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тиімді дамыту жолдарын ұсыну, білім сапасын көтеру.
Міндеттері:
Айлық барысында мұғалімдер ұйымдастырған іс-шаралар заман талабына сай ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы өтті, соның ішінде интеллектуалды сайыстар, тәжірибе жұмыстары, конференциялар, кештер. Апталық барысында негізінен оқушылардың білім сапа көрсеткішінің деңгейін бақылау мақсатында сынақ жұмыстары алынып, сараптама жасалды, ол пәннің берілуін арнайы бақылау болды. Іс-шаралар танымдық-дамыту қалыпта өткізілді, мұғалімдер оқушылардың оқу мүмкіндіктерін ескеретін, логика мен зеректілікке арналған тапсырмаларды пайдаланды, ал оқушылар әр түрлі пәндерден өз білім дәрежелерін, тапқырлықтарын көрсетіп, қосымша да білім алды. Барлық сабақтар жақсы деңгейде өткізілді, мұғалімдер интербелсеңді тақтаны пайдаланды.
Сабатарова Г.К. жоғары білімді, педагог-зерттеуші санатты,математика пәні мұғалімі.. Айлық барысында 6ә сынып оқушыларымен « Айнымаласы модуль таңбасының ішіндегі берілген бір айнымалысы бар теңдеулер тақырыбында ашық сабақ көрсетті. Қатысқан сабақта сабақтың құрылымы мен кезеңдерін сақтай отырып сабақ жоспары жазылған,бірнеше әдіс – тәсілдерді қолдана білді, бірақ сабақта пән бойынша оқушының білім сапасын көтеру мақсатында дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс бағыты байқалмады. Интеративтік тақтаны көрнекілік ретінде пайдаланбай, мүмкіндіктерін толық пайдалану керек. Сабақ дәстүрлі түрде өтті.
Кадырова Г.Р. жоғары білімді, педагог-зерттеуші . Күнтізбелік тақырыптық жоспар
№ 472 бұйрықта көрсетілген үлгіге сәйкес жүргізіледі. Сонымен қатар күнтізбелік тақырыптық жоспар мен электронды журналда көрсетілген тақырыптық жоспарда сәйкес . оқу жылына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары толық сабаққа арналған, қағаз түрінде ұсынылды.Айлық барысында 5б сынып оқушыларымен « Деление многочлена на многочлен » тақырыбында ашық сабақ көрсетті Оқушылар топқа бөлініп, ұжымдық жұмыс жасады. Оқушылар есепті топпен жарысып шығарып отырды. Сабақ соңында кері байланыс орнатылып, рефлексия жасалды. Топ басшылар өз тобын бағалап, баға әділ қойылды.
Зұбайділдә Н,Е жоғары, білімді,педагог – сарапшы. Күнтізбелік тақырыптық жоспар № 472 бұйрықта көрсетілген үлгіге сәйкес жүргізіледі. Сонымен қатар күнтізбелік тақырыптық жоспар мен электронды журналда көрсетілген тақырыптық жоспарда сәйкес . оқу жылына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары толық сабаққа арналған, қағаз түрінде ұсынылдыТексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Айлық барысында 11 а » сыныбында «Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы,бүйір және толық бетінің аудандары» есептер шығару тақырыбында ашық сабақ өткізді.Сабақта психологиялық ахуал қалыптастырылып,оқушылардың ынтасын сабаққа аударды. Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған. Оқуіс-әрекетін дұрыс ұйымдастыра білді.Сабақтың кезеңдері логикалық қорытындыға және реттілікке ие. Сабақтың ұстамдылық екпінін сақтайды.Оқушылар мұғалімді,бірін-бірі тиянақты тыңдап,өз беттерінше топта жұмыс істеу барысында жауаптарды дұрыс қолдана білді.
Базарбаева А.Т жоғары білімді, педагог модератор. Тексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Сабақ жоспары үнемі жазылып отырады.6«В»сыныбында «Линейное уравнение с одной переменной» тақырыбында жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ашық сабақ көрсетті. Сабақ жоспарында сабақтың барлық кезеңдері қамтылған. Таңдалып алынған көрнекі құралдар проблемалық оқыту талаптарына сай болды. Қолданылған әдістер және жұмыс түрлері сабақ міндеттеріне сай дұрыс үйлестірілген. Сыныпты топқа бөліп, әр оқушының белсенділігін, қызығушылығын,түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті. Үй тапсырмасы беріліп,бағалау парақшалары толтырылды.
Доланбаева Г.М педагог модератор. Күнтізбелік тақырыптық жоспар № 472 бұйрықта көрсетілген үлгіге сәйкес жүргізіледі. Сонымен қатар күнтізбелік тақырыптық жоспар мен электронды журналда көрсетілген тақырыптық жоспарда сәйкес . оқу жылына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары толық сабаққа арналған, қағаз түрінде ұсынылдыТексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Сабақ жоспары үнемі жазылып отырады. 6«Ә» сыныбында «Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер. Мәндес теңдеулерді шешу тақырыбында ашық сабақ өткізді.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған. Оқу іс-әрекетін дұрыс ұйымдастыра білді. Сабақтың кезеңдері логикалық қорытындыға және реттілікке ие. Оқушылар мұғалімді,бірін-бірі тиянақты тыңдап,өз беттерінше топта жұмыс істеу барысында жауаптарды дұрыс қолдана білді. Бірақ оқушылар мен мұғалім арасындағы кері байланыс болған жоқ.Өзін өзі бағалау ,критерийлер арқылы дұрыс қойылған жоқ.
Сармурзаев Б.К жоғары білімді ,математика пәні мұғалімі ,педагог модератор. Күнтізбелік тақырыптық жоспар № 472 бұйрықта көрсетілген үлгіге сәйкес жүргізіледі. Сонымен қатар күнтізбелік тақырыптық жоспар мен электронды журналда көрсетілген тақырыптық жоспарда сәйкес . оқу жылына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары толық сабаққа арналған, қағаз түрінде ұсынылды. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Айлық барысында 5а «Ондық бөлшек.Ондық бөлшектерді оқу және жазу» тақырыбында ашық сабақ көрсетті .Сабақтың мақсаты мен міндеті дұрыс қойылған және мұғалім қойған мақсатына жете білді. Сабақтың жабдықталуы, көрнекілігі сабаққа қойылатын, талапқа сай жасалған. Сабағы методикалық тұрғыдан дұрыс құрылған. Оқушыларды сабағына қызықтыра білді. Жасалған жұмыс түрлері, қолданған әдіс –тәсілдері көп болды. Сабақта пәнаралық байланыс болды. Сабақ топтық жұмыста өтті. Сабақта ұйымдастыру бөлімі мен сергіту сәттері де қамтылған.Сабақ соңында қорытындыға, бағалауға және уақытты тиымды пайдалануға аса мән беру керек..
Абдрахманова С.М. физика пәні мұғалімі педагог- модератор санатты, Сабақ беретін сыныптарында күнтізбелік, күнделікті сабақ .БЖБ,ТЖБ жұмыстары жоспарлары журналмен сәйкес. Оқушылардың зертханалық, бақылау жұмыс дәптерлері бар, уақытылы тексерілген бағалары қойылған. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс папкалары, жұмыс жоспары жинақталған. Дарынды оқушылармен жеке жұмыс жоспарланбаған.
Айлық аясында 8а сынып оқушыларымен «Өткізгіштің электр кедергісі, меншікті кедергі».Жаңа тақырып теориялық ақпарат түрінде берілді,көрнекілік практикалық білім мен дағдыларын дамыту жұмыстары ұйымдастырылды;Сабақта бірнеше әдіс тәсілдер қолдана білді,
Cафарова Л.Н. жоғары білімді, екінші санатты информатика пәні мұғалімі. Тексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Сабақ жоспары үнемі жазылып отырады. Дарынды ,ұлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары бар бірақ жүйелі түрде емес.
Айлық кезінде 10 б сынып оқушыларымен " Создание страницы HTML К. Мұғалім «Білім ланд» интернет ресурстарын пайдалана отырып жаңа тақырыпты түсіндірді, Сабақта оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында көптеген тапсырмалар берілді,оқушылар өз ойларын еркін жеткізуге тырысты, бірақ сабақта пән бойынша оқушының білім сапасын көтеру мақсатында дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс бағыты байқалмады.
Абдрахманова Г.Б жоғары білімді,бірінші санатты информатика пәні мұғлімі,. Тексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Сабақ жоспары үнемі жазылып отырады. Дарынды ,ұлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары бар бірақ жүйелі түрде емес. Айлық барысында 5сынып оқушыларымен " История и перспективы роботехники» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Қатысқан сабақта , сабақтың құрылымы мен кезеңдерін сақтай отырып сабақ жоспары жазылған,бірнеше әдіс – тәсілдерді қолдана білді, бірақ оқушылардың сөйлеу ынтасы, өз бетінше ізденуі, болған жоқ. Мұғалім программалық материалды білгенмен, сабақ бірсарынды өтті.
Шалипова З.А . Жоғары білімді информатика пәні мұғалімі, . Күнтізбелік жоспары бекітілген, бағдарламаға сай. Сабақ жоспары мерзімінде жазылады. Тақырыптан ауытқу жоқ. Айлық барысында 7сынып оқушыларымен СТО технолиясын пайдаланып " Жобаға арналған идея» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Мұғалім сабақ барысында оқушылармен жүптық жұмыс жүргізіп, оқушылардың бірлесіп әрекет жасауына ықпал етті. Оқушылар үй тапсырмасын орындауда ашық пікірін білдіріп, сұрақтар қойып, талқылау жүргізді. Барлық оқушыны сабақ барысында қадағалауы қалыптасқан. Оқушылар сабаққа толық қатысып отырды. Сабақ құрылымында кезеңдер арасында байланыс бар. Үлгермеуші оқушымен жекелей жұмыс жүргізілген жоқ. білді.
Оқушылардың білім, үлгерім көрсеткіштерін анықтау барысында тест жұмыстары алынды, сыныптарда ауытқулар көп кездесті.
Математика пәні бойынша 5 «Ә» сыныбында білім сапасы 70 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 1 пайызға көтерілген. 7 «Ә» сыныбында білім сапасы 62 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 2 пайызға төмендеген. 8 «Б» сыныбында білім сапасы 71 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 2 пайызға көтерілген. 7«Б» сыныбында білім сапасы 62 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 3 пайызға өскен,ал 7 «А» сыныбында білім сапасы 54 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 4 пайызға төмендеген. Сол сияқты жоғары сыныптардағы білім сапасына тоқталатын болсақ, 9 «А» сыныбында білім сапасы 63 пайызды құраса ,айлық кезіндебілім сапасы 3 пайызға көтерілген ,ал 9«В» сыныбында білім сапасы 47 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 5 пайызға төмендеген. 10 «Ә» сыныбында білім сапасы 77 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 3 пайызға өскенін,керісінше 10 «Б» сыныбында білім сапасы 57 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 5 пайызға төмендеген,11 «Ә» сыныбында білім сапасы 67 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 2 пайызға көтерілген, ал 11 «Б» сыныбында білім сапасы 45 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 3 пайызға төмендегенін көрсетті. .
Дәптер тексеру күндері:
Информатика пәнінен 5«В» сыныбында білім сапасы 71 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 8 пайызға көтерілген,ал 5«Б» сыныбында білім сапасы 70 пайызды көрсетсе, айлық кезінде 3 пайызға төмендеген. 7«Б» сыныбында білім сапасы 68 пайызды көрсетсе, айлық кезінде 2 пайызға көтерілген. 9«А» сыныбында білім сапасы 86 пайызды көрсетсе, айлық кезінде 2 пайызға өскен,ал 9 «В» сыныбында білім сапасы 61 пайызды көрсетсе, айлық кезінде 6 пайызға төмендеген.10«Ә» сыныбында білім сапасы 65 пайызды көрсетсе, айлық кезінде 3 пайызға өскен, 11«Ә» сыныбында білім сапасы 68 пайызды көрсетсе, айлық кезінде 4 пайызға төмендеген .
Ұсыныс:
Сабатарова Г,Кадырова Г.Р Шығармашылық жұмыстармен айналыса отырып, дарынды балалармен жұмысты жандандырсын. Авторлық бағдарлама жасау жұмысын қолға алсын.
Зүбайділдә Н.Е: Оқытудың белсенді әрекеттерін пән әдістемесіне сай қолдануды жетілдіру,өз білімін көтеру курстарынан өту.Тәжірибелі ұстаздардың сабағына қатыссын;
Базарбаева А.Т,Сармурзаев Б: Оқушылардың өздігінен білім алуы, жасалған жаттығулар арқылы тұжырым жасауға үйрету, өзіндік жұмыстарды шығармашылық бағыттағы жұмыстарды жандандырсын.
Абдрахманова С.М: Оқушыларды өздігінен білім алуға, жасалған жаттығулар арқылы тұжырым жасауға үйрету мақсатында өзіндік жұмыстарды шығармашылық бағытта жасасын. Шығармашылық ізденіске үйретуге арналған үлгілер дайындасын. Авторлық бағдарлама жасау жұмысын қолға алсын. Дарынды балалармен жұмысты жандандырсын.
Доланбаева,Г.М, Шалипова З.А: Тәжірибе жинақтау мақсатында тәжірибелі ұстаздардың сабақтарына қатыссын. Дарынды балалармен жұмысты жандандырсын.Өз білімін көтеру курсына барсын.
Сафарова Л.Н,Абдрахманова Г.Б: Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жаңа әдіс-тәсілдерді жетілдіре отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда көбірек жұмыс жасасын, ғылыми жоба, пән олимпиадаларының жұмысын қолға алсын .
Анықтама
Төле би атындағы орта мектебінің 2022 жылдың ақпан қантар айының 17 мен 31 аралығында мектептің оқу-тәрбие жоспарына сәйкес математика,физика және информатика пәндерінің оқытылу деңгейі,оқушылардың білім,білік дағдыларының дамуы жан-жақты тексерілді және пәндердің әдістемелік айлығы өткізілді.
Тексерілу мақсаты: пәндерді оқытудағы мемлекеттік білім стандартының орындалуы,жаңартылған оқу бағдарламасының әдіс-тәсілдерін сабақта тиімді пайдалану және жазба жұмыстарының нормасының орындалуы.
Пәндік айлық тақырыбы:Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыта отырып, білім сапасын көтеру
Пәндік айлықтың мақсаты: Оқушылардың функционалдық сауаттылығын тиімді дамыту жолдарын ұсыну, білім сапасын көтеру.
Міндеттері:
- Мұғалімдердің сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдарын жетілдіруге бағытталған әдістемелерді,технологияларды және жұмыс тәсілдерін меңгеру, жүйелеу және іріктеу тәжірибесінің ұсынымын жасау;
- Мұғалімдердің сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдарын жетілдіруге бағытталған әдістемелерді,технологияларды және жұмыс тәсілдерін тиімді қолдану бойынша коучингтер, шеберлік сыныптар, тренингтер, семинарлар, сыныптан тыс іс-шара өткізу.
- Үлгерімі төмен оқушылармен үздіксіз жұмыс жүргізу.
- Математика, физика және информатика пәндері бірлестігінің мұғалімдері жөнінде мәлімет
Айлық барысында мұғалімдер ұйымдастырған іс-шаралар заман талабына сай ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы өтті, соның ішінде интеллектуалды сайыстар, тәжірибе жұмыстары, конференциялар, кештер. Апталық барысында негізінен оқушылардың білім сапа көрсеткішінің деңгейін бақылау мақсатында сынақ жұмыстары алынып, сараптама жасалды, ол пәннің берілуін арнайы бақылау болды. Іс-шаралар танымдық-дамыту қалыпта өткізілді, мұғалімдер оқушылардың оқу мүмкіндіктерін ескеретін, логика мен зеректілікке арналған тапсырмаларды пайдаланды, ал оқушылар әр түрлі пәндерден өз білім дәрежелерін, тапқырлықтарын көрсетіп, қосымша да білім алды. Барлық сабақтар жақсы деңгейде өткізілді, мұғалімдер интербелсеңді тақтаны пайдаланды.
Сабатарова Г.К. жоғары білімді, педагог-зерттеуші санатты,математика пәні мұғалімі.. Айлық барысында 6ә сынып оқушыларымен « Айнымаласы модуль таңбасының ішіндегі берілген бір айнымалысы бар теңдеулер тақырыбында ашық сабақ көрсетті. Қатысқан сабақта сабақтың құрылымы мен кезеңдерін сақтай отырып сабақ жоспары жазылған,бірнеше әдіс – тәсілдерді қолдана білді, бірақ сабақта пән бойынша оқушының білім сапасын көтеру мақсатында дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс бағыты байқалмады. Интеративтік тақтаны көрнекілік ретінде пайдаланбай, мүмкіндіктерін толық пайдалану керек. Сабақ дәстүрлі түрде өтті.
Кадырова Г.Р. жоғары білімді, педагог-зерттеуші . Күнтізбелік тақырыптық жоспар
№ 472 бұйрықта көрсетілген үлгіге сәйкес жүргізіледі. Сонымен қатар күнтізбелік тақырыптық жоспар мен электронды журналда көрсетілген тақырыптық жоспарда сәйкес . оқу жылына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары толық сабаққа арналған, қағаз түрінде ұсынылды.Айлық барысында 5б сынып оқушыларымен « Деление многочлена на многочлен » тақырыбында ашық сабақ көрсетті Оқушылар топқа бөлініп, ұжымдық жұмыс жасады. Оқушылар есепті топпен жарысып шығарып отырды. Сабақ соңында кері байланыс орнатылып, рефлексия жасалды. Топ басшылар өз тобын бағалап, баға әділ қойылды.
Зұбайділдә Н,Е жоғары, білімді,педагог – сарапшы. Күнтізбелік тақырыптық жоспар № 472 бұйрықта көрсетілген үлгіге сәйкес жүргізіледі. Сонымен қатар күнтізбелік тақырыптық жоспар мен электронды журналда көрсетілген тақырыптық жоспарда сәйкес . оқу жылына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары толық сабаққа арналған, қағаз түрінде ұсынылдыТексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Айлық барысында 11 а » сыныбында «Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы,бүйір және толық бетінің аудандары» есептер шығару тақырыбында ашық сабақ өткізді.Сабақта психологиялық ахуал қалыптастырылып,оқушылардың ынтасын сабаққа аударды. Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған. Оқуіс-әрекетін дұрыс ұйымдастыра білді.Сабақтың кезеңдері логикалық қорытындыға және реттілікке ие. Сабақтың ұстамдылық екпінін сақтайды.Оқушылар мұғалімді,бірін-бірі тиянақты тыңдап,өз беттерінше топта жұмыс істеу барысында жауаптарды дұрыс қолдана білді.
Базарбаева А.Т жоғары білімді, педагог модератор. Тексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Сабақ жоспары үнемі жазылып отырады.6«В»сыныбында «Линейное уравнение с одной переменной» тақырыбында жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ашық сабақ көрсетті. Сабақ жоспарында сабақтың барлық кезеңдері қамтылған. Таңдалып алынған көрнекі құралдар проблемалық оқыту талаптарына сай болды. Қолданылған әдістер және жұмыс түрлері сабақ міндеттеріне сай дұрыс үйлестірілген. Сыныпты топқа бөліп, әр оқушының белсенділігін, қызығушылығын,түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті. Үй тапсырмасы беріліп,бағалау парақшалары толтырылды.
Доланбаева Г.М педагог модератор. Күнтізбелік тақырыптық жоспар № 472 бұйрықта көрсетілген үлгіге сәйкес жүргізіледі. Сонымен қатар күнтізбелік тақырыптық жоспар мен электронды журналда көрсетілген тақырыптық жоспарда сәйкес . оқу жылына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары толық сабаққа арналған, қағаз түрінде ұсынылдыТексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Сабақ жоспары үнемі жазылып отырады. 6«Ә» сыныбында «Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер. Мәндес теңдеулерді шешу тақырыбында ашық сабақ өткізді.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған. Оқу іс-әрекетін дұрыс ұйымдастыра білді. Сабақтың кезеңдері логикалық қорытындыға және реттілікке ие. Оқушылар мұғалімді,бірін-бірі тиянақты тыңдап,өз беттерінше топта жұмыс істеу барысында жауаптарды дұрыс қолдана білді. Бірақ оқушылар мен мұғалім арасындағы кері байланыс болған жоқ.Өзін өзі бағалау ,критерийлер арқылы дұрыс қойылған жоқ.
Сармурзаев Б.К жоғары білімді ,математика пәні мұғалімі ,педагог модератор. Күнтізбелік тақырыптық жоспар № 472 бұйрықта көрсетілген үлгіге сәйкес жүргізіледі. Сонымен қатар күнтізбелік тақырыптық жоспар мен электронды журналда көрсетілген тақырыптық жоспарда сәйкес . оқу жылына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары толық сабаққа арналған, қағаз түрінде ұсынылды. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Айлық барысында 5а «Ондық бөлшек.Ондық бөлшектерді оқу және жазу» тақырыбында ашық сабақ көрсетті .Сабақтың мақсаты мен міндеті дұрыс қойылған және мұғалім қойған мақсатына жете білді. Сабақтың жабдықталуы, көрнекілігі сабаққа қойылатын, талапқа сай жасалған. Сабағы методикалық тұрғыдан дұрыс құрылған. Оқушыларды сабағына қызықтыра білді. Жасалған жұмыс түрлері, қолданған әдіс –тәсілдері көп болды. Сабақта пәнаралық байланыс болды. Сабақ топтық жұмыста өтті. Сабақта ұйымдастыру бөлімі мен сергіту сәттері де қамтылған.Сабақ соңында қорытындыға, бағалауға және уақытты тиымды пайдалануға аса мән беру керек..
Абдрахманова С.М. физика пәні мұғалімі педагог- модератор санатты, Сабақ беретін сыныптарында күнтізбелік, күнделікті сабақ .БЖБ,ТЖБ жұмыстары жоспарлары журналмен сәйкес. Оқушылардың зертханалық, бақылау жұмыс дәптерлері бар, уақытылы тексерілген бағалары қойылған. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс папкалары, жұмыс жоспары жинақталған. Дарынды оқушылармен жеке жұмыс жоспарланбаған.
Айлық аясында 8а сынып оқушыларымен «Өткізгіштің электр кедергісі, меншікті кедергі».Жаңа тақырып теориялық ақпарат түрінде берілді,көрнекілік практикалық білім мен дағдыларын дамыту жұмыстары ұйымдастырылды;Сабақта бірнеше әдіс тәсілдер қолдана білді,
Cафарова Л.Н. жоғары білімді, екінші санатты информатика пәні мұғалімі. Тексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Сабақ жоспары үнемі жазылып отырады. Дарынды ,ұлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары бар бірақ жүйелі түрде емес.
Айлық кезінде 10 б сынып оқушыларымен " Создание страницы HTML К. Мұғалім «Білім ланд» интернет ресурстарын пайдалана отырып жаңа тақырыпты түсіндірді, Сабақта оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында көптеген тапсырмалар берілді,оқушылар өз ойларын еркін жеткізуге тырысты, бірақ сабақта пән бойынша оқушының білім сапасын көтеру мақсатында дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс бағыты байқалмады.
Абдрахманова Г.Б жоғары білімді,бірінші санатты информатика пәні мұғлімі,. Тексеру кезінде мұғалімнің іс-құжаттары тексеріліп жеткілікті деңгейді көрсетті. Күнтізбелік жоспары бағдарламаға сай жасалынған.. Сабақ жоспары үнемі жазылып отырады. Дарынды ,ұлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары бар бірақ жүйелі түрде емес. Айлық барысында 5сынып оқушыларымен " История и перспективы роботехники» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Қатысқан сабақта , сабақтың құрылымы мен кезеңдерін сақтай отырып сабақ жоспары жазылған,бірнеше әдіс – тәсілдерді қолдана білді, бірақ оқушылардың сөйлеу ынтасы, өз бетінше ізденуі, болған жоқ. Мұғалім программалық материалды білгенмен, сабақ бірсарынды өтті.
Шалипова З.А . Жоғары білімді информатика пәні мұғалімі, . Күнтізбелік жоспары бекітілген, бағдарламаға сай. Сабақ жоспары мерзімінде жазылады. Тақырыптан ауытқу жоқ. Айлық барысында 7сынып оқушыларымен СТО технолиясын пайдаланып " Жобаға арналған идея» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Мұғалім сабақ барысында оқушылармен жүптық жұмыс жүргізіп, оқушылардың бірлесіп әрекет жасауына ықпал етті. Оқушылар үй тапсырмасын орындауда ашық пікірін білдіріп, сұрақтар қойып, талқылау жүргізді. Барлық оқушыны сабақ барысында қадағалауы қалыптасқан. Оқушылар сабаққа толық қатысып отырды. Сабақ құрылымында кезеңдер арасында байланыс бар. Үлгермеуші оқушымен жекелей жұмыс жүргізілген жоқ. білді.
Оқушылардың білім, үлгерім көрсеткіштерін анықтау барысында тест жұмыстары алынды, сыныптарда ауытқулар көп кездесті.
Математика пәні бойынша 5 «Ә» сыныбында білім сапасы 70 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 1 пайызға көтерілген. 7 «Ә» сыныбында білім сапасы 62 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 2 пайызға төмендеген. 8 «Б» сыныбында білім сапасы 71 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 2 пайызға көтерілген. 7«Б» сыныбында білім сапасы 62 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 3 пайызға өскен,ал 7 «А» сыныбында білім сапасы 54 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 4 пайызға төмендеген. Сол сияқты жоғары сыныптардағы білім сапасына тоқталатын болсақ, 9 «А» сыныбында білім сапасы 63 пайызды құраса ,айлық кезіндебілім сапасы 3 пайызға көтерілген ,ал 9«В» сыныбында білім сапасы 47 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 5 пайызға төмендеген. 10 «Ә» сыныбында білім сапасы 77 пайызды көрсетсе, айлық кезіндегі білім сапасы 3 пайызға өскенін,керісінше 10 «Б» сыныбында білім сапасы 57 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 5 пайызға төмендеген,11 «Ә» сыныбында білім сапасы 67 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 2 пайызға көтерілген, ал 11 «Б» сыныбында білім сапасы 45 пайызды көрсетсе, айлық кезінде білім сапасы 3 пайызға төмендегенін көрсетті. .
Дәптер тексеру күндері:
| Пәндер | Сыныптар | |||
| Математика | 5-6 | 7 | 8-9 | 10-11 |
| Әр сабақтан кейін | Аптасына бір рет | Аптасына бір рет | Айына екі рет | |
Ұсыныс:
Сабатарова Г,Кадырова Г.Р Шығармашылық жұмыстармен айналыса отырып, дарынды балалармен жұмысты жандандырсын. Авторлық бағдарлама жасау жұмысын қолға алсын.
Зүбайділдә Н.Е: Оқытудың белсенді әрекеттерін пән әдістемесіне сай қолдануды жетілдіру,өз білімін көтеру курстарынан өту.Тәжірибелі ұстаздардың сабағына қатыссын;
Базарбаева А.Т,Сармурзаев Б: Оқушылардың өздігінен білім алуы, жасалған жаттығулар арқылы тұжырым жасауға үйрету, өзіндік жұмыстарды шығармашылық бағыттағы жұмыстарды жандандырсын.
Абдрахманова С.М: Оқушыларды өздігінен білім алуға, жасалған жаттығулар арқылы тұжырым жасауға үйрету мақсатында өзіндік жұмыстарды шығармашылық бағытта жасасын. Шығармашылық ізденіске үйретуге арналған үлгілер дайындасын. Авторлық бағдарлама жасау жұмысын қолға алсын. Дарынды балалармен жұмысты жандандырсын.
Доланбаева,Г.М, Шалипова З.А: Тәжірибе жинақтау мақсатында тәжірибелі ұстаздардың сабақтарына қатыссын. Дарынды балалармен жұмысты жандандырсын.Өз білімін көтеру курсына барсын.
Сафарова Л.Н,Абдрахманова Г.Б: Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жаңа әдіс-тәсілдерді жетілдіре отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда көбірек жұмыс жасасын, ғылыми жоба, пән олимпиадаларының жұмысын қолға алсын .
- Мұғалімдердің шығармашылықпен айналысуы, авторлық жұмыстары жолға қойылсын.
- ҚМЖ құрастыру жұмыстары бір жүйеге келтірілсін.
- Дарынды оқушылармен жұмыс жүйесі жандандырылсын, оқушылар пән бойынша ғылыми жоба, олимпиада , байқауларға қатыстырылсын.
- Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары құрылып, мұғалімнің оқушымен жеке жұмыс істеуі үнемі бақылауда болсын.
- Математика,физика және информатика кафедрасының айлығы қанағаттанарлық деп танылсын.