03
февраль
2022
Зұбайділда Н.Е.
| Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Айналу денелері және оның элементтері | Мектеп: Төле би атындағы орта мектеп |
| Педагогтің аты-жөні: | Зүбайділдә Нұрсұлтан Ерғазыұлы |
| Күні: 2.02.2022ж | |
| Сыныбы: 11 А | Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
| Сабақтың тақырыбы: | Конус және оның элементтері. Конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары |
| Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 11.1.8-конустың анықтамасын, оның элементтерін білу, конусты жазықтықта кескіндей алу; 11.3.6-конустың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; 11.3.5-айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығару; 11.1.11-көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу; |
| Сабақтың мақсаты: | -Конустың анықтамасын оның элементтерін біледі -конустың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығарады -көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алады |
| Бағалау критерийлері | ü Конустың элементтерін дұрыс белгілей алады; ü Конустың жазбасын дұрыс орындай алады; ü Конустың бүйір бетінің және толық бетінің ауданын табу формуласын есеп шығару барысында дұрыс қолданады; |
| Құндылықтарға баулу | Оқушыларды патриоттыққа, бірлікке, татулыққа, сыйластыққа баулый отыра ұжымдасып жұмыс істеуге қалыптастыру; |
| Сабақ кезеңі/Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||
| Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 5 мин | Ұйымдастыру: оқушылармен сәлемдесу, сыныптағы қажеттілікті түгелдеу. Жәнеде бүгінгі сабақтың мақсатын қысқаша айтып өтемін. Оқушыларды топка бөлу Пирамида, целиндр, призма, конус . Үй тапсырмасын тексеру. №332 «Өзінді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін. | «кілтті сөздер»әдісі бойынша 4-топқа арналған (пирамида, целиндр, призма, конус) кеспе парақтарын таңдап алады. Парақта жазылған тақырыптарға сәйкес оқушылар топқа бөлінеді. Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды. | Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі бағалайды. | Түрлі түсті кеспе қағаздар | ||
| Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс. 5 мин. | Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу; Бұл жерде оқушыларға өткен тақырыптардан сұрақ қойып, өткенді қайталаймын. Сұрақтар:
| Оқушылар сұраққа жауап береді. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. | Дескриптор: Бағалау Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. | ДК экраны Сұрақтар топтамасы. Слайд | ||
| Сабақтың ортасы 10 мин. Жеке жұмыс. | Жаңа тақырып. Geogebra программасымен конус сызбасын түсіндіремін. Школьникам жасаушысы бойынша конустың бүйір бетінің жазбасын ұсынамын. Школьникам сұрақтар:
| Жаңа тақырыпты меңгереді, формулаларын естерінде сақтап, есеп шығаруда колданады. Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады. | өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. . | ДК экраны Слайд Geogebra программасы | ||
| Жеке жұмыс 5 мин. |
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. | Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды | Дескриптор:
| ДК экраны Слайд | ||
| Топтық жұмыс 10 мин. | Пирамида мен призма тобына: Конустың жасаушысы табан жазықтығымен 60 градус бурыш жасаса, ал радиусы 3см ге тең болса, бүйір және толық бетінің аудандарын тап Целиндр мен конус тобына № 344 (ә) Конустың жасаушысы табан жазықтығымен 45 градус бурыш жасаса, ал , биіктігі 4см ге тең болса, бүйір және толық бетінің аудандарын тап Осы есептерді топтарға беріп A3 қағазға орындатамын. | Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жуптык талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп постерді толтырады. «Мен саған, сен маған» арқылы топтар бір-бірінің тапсырмасын тексереді. | Дескриптор:
Әрбір дұрыс жауапка 1-балл қойылады | . ДК экраны Слайд | ||
| Жұптық жұмыс 5 мин | Тест тапсырмасы беріледі. Тестте жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтар болады. Жаңа сабақты қаншалықты меңгергендерін және қандай қателіктер барын осы тесті тексеріп, келесі сабаққа мақсат құрамын. | Оқушылар тестті орындайды. Тесттен өздерінің бүгінгі сабақтан түсінгендерін немесе түсінбеген тұстарын жазады. «Мен саған, сен маған» арқылы көршілес жұптар бірінің жұмысын бірі жауап парағымен тексереді | Тесттегі әрбәр дұрыс жауап үшін 1-балл қойылады. | Слайд | ||
| Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. | Үйге тапсырма: № 348 «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. | Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. | Дескриптор: Төрт сөйлем әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды. Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. | ДК экраны | ||
| Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? | Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||
| «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. | 10-баллдык жүйе бойынша багалау | Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. | ||||
| Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: | ||||||